娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.T. 發表於 2009-9-22 12:28 AM

聖保羅中五生 跳級讀劍橋

[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/4/ebh3.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/4/ebh3.html[/url]
B&H:i6j%c5xp`B(A\ fp.?1|+a
[url=http://www.mingpaonews.com/][img]http://l.yimg.com/mq/i/nws/partner/mp.gif[/img][color=#215da9] [/color][/url]
V6{ ZN3Sa Oyw8H (明報)2009年9月21日 星期一 05:10S?.B\+[A#a6L
V'XR kT-w `$[
【明報專訊】
(_P }+c"WmC\ 17歲的王凱麟剛在[color=#000000]聖保羅[/color]書院修畢中五,新學年卻非升讀預科,而是「跳級」遠赴[color=#000000]英國[/color]著名學府[color=#000000]劍橋[/color]大學升讀一年級。王凱麟中三時有機會踏入劍橋校園即一見鍾情,立誓考入劍橋,之後兩年應付本港會考之餘,自學應考英國高考取得6優佳績,終跨入劍橋門檻。"e)U1\0F8An d

nU3X#JC&M!A5@ 中三初訪劍橋 「一見鍾情」 d-yON W6O7A
vR],r:z F
在2007年中三的暑假,王凱麟參加學校舉辦的「劍橋大學體驗營」,自此與劍橋結下不解緣,決心把握機會入讀劍橋。「為期兩周的體驗營,我感受到劍橋那種良好的學習環境及氣氛,與該校學生閒談間,更發現他們舉止談吐都很成熟,比自己聰明得多,我很想成為他們的一分子﹗」凱麟笑言,父母自小已向他介紹世界各地的著名學府,「我知道有劍橋,但認識不深,直至07年暑假,一見鍾情。」
;l,k;p)d9c;dq._
&[K/_~qc;dsB 英國高考獲6優p"M+t\T~S(H

O4JO Fe M 他的同學中四時已開始為會考打拼,但王凱麟卻付出雙倍努力,為10科會考、6科英國高考發奮。他自行購買英國高考課程的參考書學習,遇有不明即請教老師。他笑言﹕「那段時間真的要犧牲玩樂,又不可追電視劇集,要專心溫習。」他稱,中四時要先應考3個英國高考AL的科目以及3個AS的科目,一共接近30份考卷,令他體力透支,最難忘去年6月4日,考試時間長達8小時,由下午2時考至晚上10時半。/H*] g5@ yF6Qq4f7A

i3O%N5~T:u4@Y 王凱麟升讀中五,不單要應付本港會考,另要完成中四已應考3個AS科目其餘部分考卷,結果英國高考6科全獲A級成績。皇天不負有心人,王凱麟終通過面試,上月正式獲劍橋取錄為自然科學系一年級學生,下月初啟程前往英國。他說﹕「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」
7D k5@)OHs$}"A+`-}O
prFv6~J r(V{ 聖保羅書院表示,學校過去有個別學生考入劍橋大學等著名學府,但以中六或中七學生較多,笑言凱麟或是創校150多年以來,首名考入劍橋的中五生。
QGa8{|%K
WEE0`d2c6q 明報記者 蔡惠華
(J!}]i l~/Ll XI$Q Mqu^)X{
=================================================
*ufM8DQzz#c@.b 師弟好野~!!:yy02: :yy02: :yy02:|KL(SO
k?F&BX\m
[[i] 本帖最後由 J.T. 於 2009-9-22 12:30 AM 編輯 [/i]]

vv1668vv 發表於 2009-9-22 12:37 AM

近排 一則 較為 正面 新聞 w twP D"hmd V7t/B

~JFd#^-}s8dE 真有毅力! 好掂呀!! :good:

selena127 發表於 2009-9-22 12:42 AM

最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!q@5g%~jFa&NqC

+Y'bye0Y 就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!
,SN$F,Qh+Yfq.[ W 只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!
w0]:][[7niEgGe
{c`#NPd(y 「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」d ]*F xHe
根本就驚左會考 !!
V3PT#QrUZ
+]+ovXs8W8LaK 睇佢幾時讀書讀到死 !!

vv1668vv 發表於 2009-9-22 12:51 AM

[font=新細明體]咦?  吃 不 到 的   [font=新細明體]生  果   !?      :yy03: :yy03:   [/font][/font]*n PS@'v7p B

,Z"j$]Cg#I [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-22 12:53 AM 編輯 [/i]]

hwkeung 發表於 2009-9-22 07:29 AM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274565&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
oN_ ^iD:Q 最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !! Ii&]a;oIi)p

*J B;R(^d@,@ 就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!N2cw6`'a
只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!&Mdy+M5f O8R
*[-uNes;pn7a$G
「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」 ... [/quote]
^"kl%nrM 如果佢唔係天才, 你試下搵個蠢人好似佢咁勤力睇下考到咩料出來?O/Y4t6s Ch
天才只係比一般人聰明d, 唔勤力都無用,8E^@5N3s&E;Z:]
8]kDw#G qnZ y
你都算把炮, 見解真獨到!:yy02:

seafireson2 發表於 2009-9-22 08:54 AM

我唔中意”天才”新聞,+u0eh5]yp+m _
有好多人都好努力,唔比d天才懶,點解呢d普通人冇人理?
@bV,J z1t w;`c;z 反而因為天才好彩,天生iq高,9{L/G*|+e2pgU(S j
只要同普通人一樣努力,就可以有超人成績,咁就可以成為焦點?J.qj B:^D{.j

9}(GGB/b? 不過,哩個人唔算係天才,
2N Z4v)gB&jd \(G*M 因為佢要花太多時間,先有哩個成績,|y4u%E!T5@/q%AA2N
佢只係非常聰明的普通人,至多係比較蠢的天才。*tqRTS!NL`,pt?-{
Hp~]wCy2~8[
[[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-9-22 10:18 AM 編輯 [/i]]

seafireson2 發表於 2009-9-22 09:17 AM

無論佢係天才定係普通人,
WRO(EOk 佢ge努力真係超晒班,I(I:y3{"oC
本身係好抵讚,
'~y9N'n~ Vrm4P4M6xIC 但佢會唔會忽略左身邊ge朋友?5D3}D;`u9^GYM|)y
中學ge朋友真係最交心,機會過了就冇... yp-F0Z _ s y
仲有個人ge興趣嗜好,
VM(a,Rzg8p$k 個世界好大,科學係好奇妙,但其他範疇都可以好奇妙...#Ws.XN_y"M

-S{?_+BU [[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-9-22 10:51 AM 編輯 [/i]]

12d3 發表於 2009-9-22 10:28 AM

天才又如何? 我們身邊有個天才, 生活會好一點嗎?3ghQA;u
希特勒是繪畫天才, 毛澤東也算是文學上的天才.....

steve123456 發表於 2009-9-22 12:22 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274565&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1Z!H x z:E9@;j9X(Qf5M
最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
+J'vPX6s-on(g
@ YE8~i 就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!
,S0ftkf$[e 只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!
+p}(NU.G L0RJ 2Z_A`ga.]0l7Z
「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」 ... [/quote]
ppYt${y3c/R
Sl)j-dJ[ 人地係真係有料讀到[color=red]英國高考[/color]6條A番黎呀:nogood:

Kev 發表於 2009-9-22 12:43 PM

只有蠢人先會用禁多時間讀書
;QS$Q6z5~&`lH!xA*T] lol:haha: :haha: :haha:  
Y0r'ST'a4O6S
4gJW/Pr:P i dont care how much time people spend to revise, yet the result is what i concern..E.T7C0F&|5T
some people spend 0 time get 0 result. n"m"|P"\|E s
some spend 100 get 100.
H/} u#j9\i/E some spend 100 get 0.*Qm2d a4u"GY R
and some spend 50 get 100.
6K P5I yF0av but i have never heard of people spend 0 getting 100. #X9b8n8|hM:?

Re'Pf"o`D everything needs efforts.. this guy spent all his time to study and he gets what he wants..
"i F0Y:H&FJ and this is the point.. which tells us there's no free lunch in this world..
4j4kDSUH{ ;Ht6m Q@M9l5pc.N
for those people who criticise this guy, no offense but who do you think you are?

selena127 發表於 2009-9-22 02:11 PM

其實, 中學時代最好同班同學 , 朋友 一齊做 d 無聊野 , 蠢事係最開心 !!/?CB Hee7Pc

;Mr6p ` Et{O:r8D;D 另外 , 天才同弱智根本無分別 , 個腦都係有問題 !!s%MP!F~'N-C_
只不過 d 人鐘意天才 , 唔鐘意弱智 !!
@Ddk7rVBtc 真可悲 !!

infjlam 發表於 2009-9-22 02:17 PM

當年我入U住宿舍時,有個16歲星洲同學仔,佢就真係天才喇,
} AK/q,t3\ 平日佢唔駛點讀,玩得多過我地,但每學期成績科科都拿火箭, }qSp*]J,o]
呢D至叫做天才!
]6U8ZZ"C` 當年李嘉欣會考2A7B,亦係佢搏命讀o既成果~kH P N$o
.d8k;M zz a
其實佢都冇話自己係天才,LXB.il f?O
佢只係勤力讀書,中五後入劍橋,唔係好誇張啫,有乜唔好先?

J.T. 發表於 2009-9-22 02:41 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-22 02:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274911&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0W$j HzJ^Z4? 當年我入U住宿舍時,有個16歲星洲同學仔,佢就真係天才喇,+U(rOm&zV s
平日佢唔駛點讀,玩得多過我地,但每學期成績科科都拿火箭,^4wNJYS
呢D至叫做天才!%h}mY1l-Q IdCY&_z
當年李嘉欣會考2A7B,亦係佢搏命讀o既成果~,N {v4~*Y7@ ]#BmO;?

RoG^I+?8k [color=magenta]其實佢都冇話自己係天才,gA[[#yp
佢只係勤力讀書,中五後入劍橋,唔係好誇張啫,有乜唔好先?[/color] [/quote]#sy.|:V([)Y
ture~~~:yy02:
Lgi3x h qOR some people can't read.....:yy22:
I `b0|gB
H2aP:z6Q
W W.T9fL M also alan's major in Cambridge is "social scene"U^.jR2Z"B
actually not that useful.....:yy33:
:m#g'`6zv g {d O;E2P
S a|+jwbR)|6a5t but still 抵讚~~:yy02:D E+[j4u]B Z/K

+V }^ BA7sC [[i] 本帖最後由 J.T. 於 2009-9-22 02:47 PM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-9-22 02:47 PM

今日金句:天才同弱智根本無分別 , 個腦都係有問題 !!:good:

J.T. 發表於 2009-9-22 02:52 PM

[quote]原帖由 [i]Kev[/i] 於 2009-9-22 12:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274865&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],};j)fN}4C
只有蠢人先會用禁多時間讀書;r I-v r)F4~!p2d
lol:haha: :haha: :haha:  
;m7fxWF0]6W
[:O rgF i dont care how much time people spend to revise, yet the result is what i concern..qQIo^!Yi{{
some people spend 0 time get 0 result.S?2W H4l%X/T3j @
some spend 100 get 100.vy}j1kgmN
some spend 100 get 0. S!\'D0{ FD#`
and some spend 50 get 100.T"vwGn#t
but i have never heard of people spend 0 getting 100. 'Pw'y@TMr8SE
dF| Pcql
[color=magenta]everything needs efforts.. [color=red]this guy spent all his time to study and he gets what he wants..[/color] pt` {/hfE(g^n!O
and this is the point.. which tells us there's no free lunch in this world..
"So7toG v;K nA(|%L,W ,jM*d*Z5Y{]2}
for those people who criticise this guy, no offense but who do you think you are?[/color] [/quote]U3CU vr&I~*A
totally agree....that's what he want.......

J.T. 發表於 2009-9-22 02:55 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274565&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] LOk{)a"vv
最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
R-wPnUU8{ {&BsB;pGX
就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !! b'P,c-}R9B(Pb2s)T j
只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!
,L)X!{ O4Q*IxC-P
huz-S2f_.h 「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」
,n lg] W r [color=red]根本就驚左會考 !![/color]$d![SD s-?,D4x
$S ^E4U OT S x-CZ"O
睇佢幾時讀書讀到死 !![/quote]
I3~.e7~ H'N0p(EN#RO but he did take the CE..................:yy10: :yy11:

Ysonson 發表於 2009-9-22 05:24 PM

聰明 無錯係會易學識d新野 / 舉一反三
mw:HZG6F 努力 可能資質唔夠 但努力都可以得到一番好成績
H)q/B~7r~&[ {A+]WpQ*o2b
聰明+努力 有齊呢兩樣野真係好屈////
MN l8}:mOq
-}G+~#E4}v-M#M/m 期待佢將來有一番大成就!:agree:

pomp 發表於 2009-9-22 07:28 PM

點解我唔係天才:angry:

meynellslam 發表於 2009-9-22 11:05 PM

一個天才都要千萬個正常既support先有作用

vv1668vv 發表於 2009-9-23 12:53 AM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 02:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274907&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]gYETo} _
其實, 中學時代最好同班同學 , 朋友 一齊做 d 無聊野 , 蠢事係最開心 !!
eu)Zy"~#I9FP +W4g/z \0I"@
另外 , 天才同弱智根本無分別 , 個腦都係有問題 !!)X(^ m0er$TX.~(`2B
只不過 d 人鐘意天才 , 唔鐘意弱智 !!
PaVb\6J%\9QSJ 真可悲 !! ... [/quote]!@6]L0hA:a Y
3XaNbJ9T
某 些 人 將 學 習 效 果 歸 咎 于  天資天分。]$n~H:`z

%wd/qJE#aR0V Y } k.@ 學習成功與否。。 .A1? t|Yf5ho
除左   “天分”, 自我心理調整, 犧牲,  能耐堅持   的表現  ,z o(p'IO)[2k
背后很多 支持,鼓勵,引導之外。k2KU&m;t S1]
相信  時間管理  都 系 一個 關鍵所在。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.