大家有無覺得"自拍"主題既post少左好多?
原先26fun主打係網友自拍活動相為主吸引網民,)~z^a)D2j大家而家唔知有無覺得D"自拍"主題既post真係好少..
大部份得返D類似吹水文,或只係娛樂新聞轉貼.._*A;IOy2p%kU n
係咪Admin諗住將26fun轉型? 的確係...
但li d唔關admin事掛:confused: :confused: 可能佢地忙事,未得閒post出嚟,大家等等啦:yy08: :yy15: 你唔問下自己點解05年到而家只係得25個貼:yy01: k版主 好有權威啊:yy31: :yy31: [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-9-22 06:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3275105&ptid=208381][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你唔問下自己點解05年到而家只係得25個貼:yy01: [/quote] S6Sp@ j oX5?0~
uPd#w5x"i:H2]B
哈.我都知實會有人咁問我.. V2}K$c5z
因為我有2個account..另一個響之前經常貼自拍相...*?'x)Zor KJ)b)tr FY
都係因為近排見D師兄唔出自拍post..
我自己都唔想post..
我又費事用果個account打上黎問..nV1k{MD
你咪寸我!!我都係想知點解:yy01: XwB,{:DH
[[i] 本帖最後由 112334 於 2009-9-22 07:12 PM 編輯 [/i]] 我之前都有post自拍相
不過打d野唔啱聽被人禁止發言就無貼了 [quote]原帖由 [i]pomp[/i] 於 2009-9-22 07:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3275166&ptid=208381][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我之前都有post自拍相8_X&O yt\@`
不過打d野唔啱聽被人禁止發言就無貼了 [/quote]我都經常被禁言:D 我都有一斷時間冇on:D (lQ9AK3w\}
不過我仲有好幾個朋友o係度,所以我先再on on 9 9:agree: :agree: :haha: 其實一早巳有人講過下 [quote]原帖由 [i]112334[/i] 於 2009-9-22 07:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3275134&ptid=208381][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:y@HQ\'V
哈.我都知實會有人咁問我..e?&QH`_B9y5fC5b
因為我有2個account..另一個響之前經常貼自拍相...
都係因為近排見D師兄唔出自拍post..
[color=red]我自己都唔想post..[/color]
我又費事用果個account打上黎問..-`!`~d:k|v
你咪寸我!!我都係想知點解:yy01: ... [/quote]
U{y:x5B,PI
咁點解....可能佢地同你都係咁解:yy05:
頁:
[1]