非法傾倒泥頭問題
尋晚睇完TBB最新一集新聞透視,呢集真係做得好好! b @0E"`3oeh{ y/wM8Y;d]
節目反映港府部門無論在執法、阻止非法傾倒泥頭、保護環境方面係幾咁廢,十幾廿年o黎
各有關部門都係議而不決,互相推搪卸責,被訪問的官僚只懂耍官腔,對這擾攘多年的問題'?!Q Z;jY
,不單老鼠拉龜,亦顯得毫無決心和誠意,呢D就係個個月穩袋十皮,每日坐辦公室嘆冷氣
o既政府高官!:gun:
S3bt#V"pm%Gs@
主持最尾寸爆政府:究竟係「有心無力,定有力無心」,簡直一針見6ER1??t6X(c VI-Y
血!:good: 好多時刀幾好睇{q\X@$Z
成日踢爆政府食野唔做野 真係好離譜 0k`'{5jl2YB
最尾果個貨場 因為政府打輸左官司 令問題一拖就14年...仲未解決 EqWp$S5ftG/v
就算出警告信都可以用一年時間 效率真係......&E7fX0p8g^
9A rC rc[;p)Ns$h$`
我睇完都想爆粗.....有冇搞錯呀 好彩我不是果度的村民 P$F`6YP.fB
非法傾倒明梯政府眼睫 所有有關部門的官員在場 貨車照倒建築廢料 最諷刺是垃圾來自政府管理的和合石 政府又話有紀錄及監測政府地盤 記者跟蹤由政府工地出黎的貨車 貨車直去天水圍方向非法傾倒 真不知政府有關的紀錄是否有人偽造文件了 This is the link:
[url]http://mytv.tvb.com/news/newsmagazine/9060#page-1[/url] 政府淨係識得罰人錢呢
當啲苦主向政府投訴,所有部門都唔理8j4U#dS5\*{Nv
反而要去罰啲苦主,搞到苦主就要自己拎錢出來補鑊
但補完又被其他人佔用5a4u8_[y Y |
但政府卻唔理、唔幫班苦主
呢啲就係香港政府囉
淨係識立法,但唔識執法K3J-KQ3e-Wu G,X
只係識做表面功夫去掩住其他人把口 我都有睇呢集....
1J(F4~%f1CO
依家呢個政府乜都睇錢....