娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-9-26 01:27 PM

銅鑼灣景隆街租金全球第二高

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pomp 發表於 2009-9-26 02:38 PM

香港商人無個好人!!!:noway:

mondena36 發表於 2009-9-26 04:54 PM

Making for another financial crisis again.

shamanking19 發表於 2009-9-26 07:06 PM

之前SOGO對面間鋪都已經係全球三大貴鋪之一啦Qe!x2O4T7P
間小食店頂唔住,變左做買豬乾
:G)L9_.J*t 香港啲租金會越黎越高啦
EK8^q2q,Ib 鬼叫香港樓市不斷上升咩q7i9m,`Z:Aa'@
樓價上升,租金自然上升p&z(P0v1FLxo1Z(Ol
景隆街又係交通輸樞,人流又多
`-jC}4X 租金勁貴都無可厚非的

loklok117 發表於 2009-9-27 02:08 AM

貴租唔緊要
Jb+GMB,} d野相對賣貴d姐

12d3 發表於 2009-9-28 09:30 AM

有人肯租 = 唔貴

打狗棒 發表於 2009-9-28 12:10 PM

擁有一間如此值租的舖位, 等於擁有一隻會生金蛋的鵝, 有些上市公司也未必能一個月賺到幾十萬!!!

007占士邦01 發表於 2009-10-7 08:03 AM

一路係咁升~~~遲d可能冇人租....

lim122 發表於 2009-10-7 10:46 AM

好贵啊!)_*GjY1Q^1{;U J
有人有租吗?
$J-n8[#o^W8U3Q~H F 真实的。

tongsl2 發表於 2009-10-7 01:50 PM

真係估唔到果度咁x貴

cvb 發表於 2009-10-7 09:39 PM

[quote]香港商人無個好人!!!:noway:pW+{w$D+V$~o2\X%ou
[size=2][color=#999999]pomp 發表於 2009-9-26 02:38 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3278773&ptid=208544][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]Q` NAh#m3H

opP)qWz4`zw!R"k supply and demand je

大優勢 發表於 2009-10-7 09:57 PM

[quote]香港商人無個好人!!!:noway:'@@)g(WC|,h2xU3O&|
[size=2][color=#999999]pomp 發表於 2009-9-26 02:38 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3278773&ptid=208544][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]`;F;_];e3J
B5W-rJ@;U#}
商人都無問題 K9I O k5W%DVD(K
最有問題係地產商2U CI:d X1Lv)p

S.Q!c{-nl 如果香港地無咁貴$we/_)@zCX9o6BJ
商人根本不需要咁奸
s,U8ggR
KWsP/j1ax8k] 我地都唔駛返十粒鐘工
y7D?)Js8l 早啲去追女仔

piccs 發表於 2009-10-7 11:01 PM

做做埋埋都唔夠比租

艾官 發表於 2009-10-14 07:02 PM

真係誇張.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.