娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2009-9-28 10:24 PM

" 北平 " 幾時開始 改稱 “ 北京” ??

想問問。。“北平” 幾時 開始 改稱 “ 北京” ?? o6XZ:v{_

#C-`9`^n Ne&Rey THX!!]u@yWL i|
g/o u9X!{n H
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-28 10:25 PM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-9-28 10:34 PM

正式稱為北京,最早在明朝

ulysses 發表於 2009-9-28 10:34 PM

根據中華民國法律、政策,北平從未被改稱為北京sk_(Xj M%t/R(^
只是中共匪黨1949年擅自佔領之而稱之為北京

shamanking19 發表於 2009-9-28 10:35 PM

北京先後都有好多稱謂:薊城、燕都、燕京、大都、北平、京師、順天府
1jQEqK_$Ji(i 近代市來說,1928年北伐戰爭後,北京改名為北平{U-B#I Ga"d6_
1937年,北平被日本佔領,偽中華民國臨時政府成立,將北平改回北京F,_|/xn;h M
1945年8月21日,日本投降,接收返北京後,又改名為北平$Hf-d(W|
1949年9月27日,中國人民政治協商会議第一屆全體會議通過《關於中華人民共和國國都、紀年、國歌、國旗的決議》,北平更名回北京6[W)|#x&SF9|&}
所以北平、北京係互改左幾次
\~AI2xM,h_cj!\SF 最早期並唔係叫北京或北平先

ulysses 發表於 2009-9-28 10:35 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-28 10:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280257&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
4NT+xK:t8F 正式稱為北京,最早在明朝 [/quote]Y&` jC1U:U
講我北平l%N,]Z f
自然係要由民國17年講起

shamanking19 發表於 2009-9-28 10:38 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-28 10:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280257&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5W+O7\K$u$^ 正式稱為北京,最早在明朝 [/quote]
e Fl"[ BJ
b`)Ps-~(l4Z 洪武元年八月改名為北平府[b],[/b]於永樂元年先改北平為北京

infjlam 發表於 2009-9-28 10:46 PM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-9-28 10:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280267&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)N${h.T9a-Db 洪武元年八月改名為北平府,於永樂元年先改北平為北京 [/quote]
g;d Z`;a/z"fn k5R(];Pm/R
淨係識抄wiki,係人都識喇:drool: f+r(i0N#q.t
北平始於明朝稱做北京,中史有教,唔駛睇wiki都知

ulysses 發表於 2009-9-28 10:49 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-28 10:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280274&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]l:Y8l B2^ j-W`]

s;b'R g] Q H uI
r#T6o'c@Z^ 淨係識抄wiki,係人都識喇:drool: Hl9U _Z:Y/D7e
北平始於明朝稱做北京,中史有教,唔駛睇wiki都知 [/quote]*g2O5VZ"W,rwN
平者,舊都也]4GkYU![rHS
明初定都應天(南京)
'rS}E\WL 自然北京更名為北平
b;Uk~W}$Q(zzv 原作者自是引用一下
R%r3YUx/C'g]%~`)h 以確保準確性,何罪之有?d [bi)@,i-P$w"~ V$ol/U
況且史書不一定正確
4l4k%m8S5d/K 強如司馬遷都記錯了劉邦的稱號
2{S)SpSe:N 0c'u9wcjvRNxt9H
[[i] 本帖最後由 ulysses 於 2009-9-28 10:50 PM 編輯 [/i]]

vv1668vv 發表於 2009-9-28 10:58 PM

0甘  0呀 。。。各位。。。W*PPCyr?4Jw

XG x6A5J qX Uk 蔡 生  與  小鳳仙 。。果 時 應 該 叫   "北平"  丫  ??   定系 "  北京 "  呢?

infjlam 發表於 2009-9-28 11:01 PM

[quote]原帖由 [i]ulysses[/i] 於 2009-9-28 10:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280275&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:m(zEB-L5L nh6?j nw
平者,舊都也
4vXX.FH,R)eb(Oi 明初定都應天(南京)ilA5Ty
自然北京更名為北平 bh2GJI,q8e
原作者自是引用一下
&Mv5KPVld5r_ 以確保準確性,何罪之有?~v8F z}
況且史書不一定正確
8T7h1u _$t4D9uQ S 強如司馬遷都記錯了劉邦的稱號 ... [/quote]
x iM"x8q V&b5i!QA;[]qZ
no offence...
3M2{n1T"eVu(Q6l:xo 史書(甚至是香港多年採用的教科書)都話唔正確?'hoCJ nH~?'|/A4U
那麼wiki就更加唔可信...

vv1668vv 發表於 2009-9-28 11:07 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-28 11:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280305&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]cH-?b7W_

'r8E#J_ Z
K(A z tuh2O?4Xl no offence...
CZ:J#GPW 史書(甚至是香港多年採用的教科書)都話唔正確?
XptlPW 那麼wiki就更加唔可信... [/quote];[;^%g4j]9\ l

hz|R X0c,M4y tf3T[/n"^+Mg6TN
。。。
m1|'lT_.E8F [font=新細明體]有點同意 呢。。[/font][R&i}k3h"n

;g/E'UBaPT] [font=Times New Roman, serif]WIKI [/font][font=新細明體]的確。。。[/font]

hamsubboy 發表於 2009-9-29 01:35 AM

北京更名為北平
+mvJ]S [;T 因為"京"有帝皇、帝制的含意,
%P*[-L9`3jlj \#@ 當時孫中山先生等人, 希望洗脫"君主專政"的影子,
/ep2@ w$s-c 唔希望中國再有帝制, 希望中國的政府, 有公平的 民主選舉
/eX_5W1DK+~.\6k-m 所以將 "京" 改為 "平"d)o5hD/DT1h

H9[1V0S2Kh F} [[i] 本帖最後由 hamsubboy 於 2009-9-29 01:38 AM 編輯 [/i]]

mnbvc 發表於 2009-9-29 05:37 AM

永樂未做皇之前就守北平
fv)@N|ls'R 做左皇帝之後就遷都北平仲改名做北京:yy15:

ulysses 發表於 2009-9-29 07:03 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-9-28 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280299&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1sN4YU/C x
0甘  0呀 。。。各位。。。
~.{wlf+l@T*p
IF,Dro*Y 蔡 生  與  小鳳仙 。。果 時 應 該 叫   "北平"  丫  ??   定系 "  北京 "  呢? [/quote],u([I*z`*w
前期北京,後期北平

ulysses 發表於 2009-9-29 07:04 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-28 11:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280305&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6c | j7N+xP j\/|sQ'm
"QQ$q#ADw
no offence...$t*f+M\o EIh
史書(甚至是香港多年採用的教科書)都話唔正確?-Km\O j$P0h1s8x
那麼wiki就更加唔可信... [/quote]xeh.[ K1gAm r
教科書書當然會有錯
$|"I E\PVI6\ 尤其97後特別為中共政府而編寫的!SI4YZBl#A*Fu
會把六四定義為叛亂

infjlam 發表於 2009-9-29 08:00 PM

[quote]原帖由 [i]hamsubboy[/i] 於 2009-9-29 01:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280458&ptid=208631][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#v$[$]D#wUN&r1{*AR 北京更名為北平
mRq g6v2tOu 因為"京"有帝皇、帝制的含意,JARg h,g6I
當時孫中山先生等人, 希望洗脫"君主專政"的影子,
'V$u0T-A} 唔希望中國再有帝制, 希望中國的政府, 有公平的 民主選舉 K@ M M&RCi5k)I0m pj2B
所以將 "京" 改為 "平" ... [/quote]Ni*lT%YM
$t5W ev-|.e
那請教,「南京」又怎麼說?H {q9i}`/~$a[]o

1P\;VA'_ o_hn'L 其實說到底,改地名(北京/北平)這些動作,還是各派系權力鬥爭下的產物罷...
7e~8R1w1Sf
:r*cREV 無論國共,在權鬥下都係冇個好野,
0pF;w:j-d-Z0OB.f 先不談孫中山,蔣介石不見得為國為民,共匪就更不用說...

darkensun 發表於 2009-10-11 12:43 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3280299&ptid=208631]9#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]
%O7CR"GDYL6T TVB不嬲都係是是旦旦啦, 錯都唔爭在今次

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.