娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wind69 發表於 2009-9-29 09:16 PM

今晚港台節目【薇微語】訪問 倪匡

港台電視清談節目【薇微語】今晚訪問倪匡h9bo#f0V F:t
7d7X1Y ]H V@
因為係港台節目,仲要係亞視播,)^;l7zM5[3DaLI

&Es6dc [A 所以就算有正野都唔慌會有太多人知道
8K4?fbLg"OLh'h
DtJ4q#? 倪匡已經好少上呢d清談節目接受訪問
'_ S}6[ NIHg
%]Pe0V S 好在呢個世界有網上重溫
S9z2ex-\2aq(C 1EzZ3E`}8A&Z
唔怕得罪阿爺ge電視清談節目已經買少見少'o%v"B_.t

G1u8o$B*B-JWb 搞到我忍唔住開個post叫大家上網睇番
EhV]${0p fMNK(fH)J
[url=http://www.rthk.org.hk/rthk/tv/siumei/20090929.html]http://www.rthk.org.hk/rthk/tv/siumei/20090929.html[/url]
&x ~#`3ho
_)\.M\N2Fp
H6rq_+c|/Z:fe bH)@T _
節目其中一段,主持人李小薇問倪匡:
N%J~&gY-\E Y
"a(ib&~+j5P|f V .....人家六十大壽,你不可以原諒它(共產黨)?6[am6vn j ]t#N YU

4] PB.z'i2dtv*fF 倪匡話:
Ks[Y$fKJ{B (YP Po vD
六十大壽便可以原諒?那麼我七十大壽便可以為所欲為?%Z*G"_+x1`-D
$}.Y:n C'\)b/P3P
.....
mk0K J[x
y6IqN9nDM
W#v8}#c] _Rs
4o V x d` Q0J.Q 個節目居然可以係咁"普天同慶"ge時候出街, dJ;S,IbC&b
係咪開始理解點解土共咁憎香港電台呢?\![xL6B0W0e$^
就係因為它奶奶有時真係好鬼不識時務囉!:naughty:;tTv:]4\ I
-DP;pYL;H
[[i] 本帖最後由 wind69 於 2009-9-29 09:18 PM 編輯 [/i]]

mondena36 發表於 2009-9-29 10:45 PM

Thanks for sharing this show. really learned something from 倪匡 's view on life

電梯男 發表於 2009-9-30 12:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2009-9-30 01:18 AM

倪老爹好野!:good:

KIU 發表於 2009-9-30 02:32 AM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-9-30 12:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3281312&ptid=208666][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](Z}!NN6mP H6}[
禾的李小薇牙 :yy03:
&`w|6Ts p%OR_ u C
頂級女人味牙 :yy07:  [/quote])l5q'hKJT
扁嘴個吓少d女人味?:naughty:

333333 發表於 2009-9-30 10:43 AM

同樣 唔怕得罪阿爺ge名人都係買少見少。其實幾可悲。

自由神 發表於 2009-10-1 12:19 AM

[quote]原帖由 [i]KIU[/i] 於 2009-9-30 02:32 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3281352&ptid=208666][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
I$Jt%R5nW@k:p
w+cTrH4r 扁嘴個吓少d女人味?:naughty: [/quote]任何女性都有撒嬌既時候既:D :D

電梯男 發表於 2009-10-1 11:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.