娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-10-1 11:25 AM

港式潮語

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2009-10-1 12:36 PM

看完我又算升呢了

mnbvc 發表於 2009-10-1 01:32 PM

專家諗野刀複雜
`+B'V{9y']KWF 用呢個刀係因為用手寫版同九方刀係呢個刀字易出d乍:D

infjlam 發表於 2009-10-1 02:08 PM

好學唔學,z$z0\}oF2zE[KE
本末倒置:secret: I8H@aBn-WiQ
不如叫晒所有老餅上膠登,做埋膠人,
lI`p,D)e 保證一定升呢:good:

mnbvc 發表於 2009-10-1 02:21 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-10-1 02:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3282973&ptid=208731][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]d2rc&RvW#M@h
好學唔學,
Ndk*FO9E 本末倒置:secret:
^-U i;mRBn(h x 不如叫晒所有老餅上膠登,做埋膠人,
JJql&jUH 保證一定升呢:good: [/quote]
,h;i4L0MzZh 冇計學生惡過阿sire.K/Hx^
最記得米10年前到開始有d8婆上電視教人教細路點刀唔可以打只可說教;Y4I k*Hfu!v4HF
個時我就批屎呢班細路出黎肯定唔慌好
m!Kb Ev 睇加下n"BC0YG+f {
冇錢既援交有錢既拍丸;q {3_;Fyz,F
做雞得黎刀要張佢合理化8vR}(i:O}Z&I"q
仲用d日本詞黎高尚化:yy22:

hwkeung 發表於 2009-10-1 02:39 PM

與時並進無乜野唔好姐, 出黎社會就話不屑同佢地結交姐,zQ\/hs VJV-{
但家長教師無得唔同仔女溝通教育, 只要教返仔女書寫時用字無問題就得,6q7Q;yK,kUo
呢d只係口語o既演變, 等於古時文言文演變有白話文,f#b~'G;X&m p7V
而且從我小時讀書咁多年都一直有書寫口語錯別字問題,
N.Q,b1gk
/qlW^V8hz 問題只係而家d小朋友比以前更加無卵用, 連書寫基本用字都唔識咋嘛, g Y b/V!y:h*u0u
任總都識講識用潮語, 但佢書寫言談仍然無問題,*pnI c*AqJ!G(m
而家d小朋友中英文水平持續下降, 並唔係潮語禍害小朋友.:yy24:

nanaha 發表於 2009-10-1 02:58 PM

kind到震..9唔搭8...呢d所謂潮語拎黎9up就得姐...而家連老師都學埋教學生...究竟會教d咩學生出黎呢...

e_e 發表於 2009-10-1 04:22 PM

第一個靚仔係男定女???

VIIV 發表於 2009-10-1 05:58 PM

升呢........:P
WLRA&YKVl 平呢............:naughty: eYh0J2h\4nHz
降呢.........................:crybye:

Little Boy 發表於 2009-10-4 01:29 AM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-10-1 02:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3282998&ptid=208731][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] oj {(fA#zG*l
與時並進無乜野唔好姐, 出黎社會就話不屑同佢地結交姐,
.{9][V9rt*J+eZ*{ 但家長教師無得唔同仔女溝通教育, 只要教返仔女書寫時用字無問題就得,4B M2g:Ze/|_$h'y
呢d只係口語o既演變, 等於古時文言文演變有白話文,9]]8quq/U8PV1\
而且從我小時讀書咁多年都一直有書寫 ... [/quote]Y*@lT)P1r:f

Kdu%Gl rA }Z'h 但任總果d... 以前係無潮語, 係當佢有穩固既中英文溝通書寫技能之後先學一點潮語, 而且, 佢要用潮語既時候都唔會多得去邊喇-Kl+`A%m Q/@'T
好多野, 學完之後係要不斷咁去使用先會記得同掌握到, 唔用既話就會慢慢忘記架喇.  當d 年青人平時溝通既時候都係用潮語既話, 就真係有好大影響.

like123 發表於 2009-10-4 04:31 AM

升LV呢個詞講左無十年都有八年,無啦啦變左潮語=.=

adamboyhk 發表於 2009-10-4 03:32 PM

升呢 早係細個打機 口語上我絕沒叫過「升級」  所以升呢 絕對不潮...%W J1h5NO k E
片中所提及到既sor爆 真係第一次聽

alvinnnn 發表於 2009-10-4 04:15 PM

e d野都要教, 好kai, o咀~ ha

Dicksonlam 發表於 2009-10-5 11:49 PM

嘩 e加 d 老師 真係要咩都要識

艾官 發表於 2009-10-15 06:31 PM

又唔使睇得太嚴肅既~咪等於九十年代周星馳d無厘頭口頭禪一樣~

DOG9922 發表於 2009-10-20 10:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.