港式潮語
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 看完我又算升呢了 專家諗野刀複雜用呢個刀係因為用手寫版同九方刀係呢個刀字易出d乍:D 好學唔學,z$z0\}oF2zE[KE
本末倒置:secret: I8H@aBn-WiQ
不如叫晒所有老餅上膠登,做埋膠人,
保證一定升呢:good: [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-10-1 02:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3282973&ptid=208731][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]d2rc&RvW#M@h
好學唔學,
本末倒置:secret:
不如叫晒所有老餅上膠登,做埋膠人,
保證一定升呢:good: [/quote]
冇計學生惡過阿sire.K/Hx^
最記得米10年前到開始有d8婆上電視教人教細路點刀唔可以打只可說教;Y4I k*Hfu!v4H F
個時我就批屎呢班細路出黎肯定唔慌好
睇加下n"BC0YG+f {
冇錢既援交有錢既拍丸;q {3_;Fy z,F
做雞得黎刀要張佢合理化8vR}(i:O}Z&I"q
仲用d日本詞黎高尚化:yy22: 與時並進無乜野唔好姐, 出黎社會就話不屑同佢地結交姐,zQ\/hs VJ V-{
但家長教師無得唔同仔女溝通教育, 只要教返仔女書寫時用字無問題就得,6q7Q;yK,kUo
呢d只係口語o既演變, 等於古時文言文演變有白話文,f#b ~'G;X&mp7V
而且從我小時讀書咁多年都一直有書寫口語錯別字問題,
問題只係而家d小朋友比以前更加無卵用, 連書寫基本用字都唔識咋嘛, gYb/V!y:h*u0u
任總都識講識用潮語, 但佢書寫言談仍然無問題,*pnIc*AqJ!G(m
而家d小朋友中英文水平持續下降, 並唔係潮語禍害小朋友.:yy24: kind到震..9唔搭8...呢d所謂潮語拎黎9up就得姐...而家連老師都學埋教學生...究竟會教d咩學生出黎呢... 第一個靚仔係男定女??? 升呢........:P
平呢............:naughty: eYh0J2h\4nHz
降呢.........................:crybye: [quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-10-1 02:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3282998&ptid=208731][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] oj {(fA#zG*l
與時並進無乜野唔好姐, 出黎社會就話不屑同佢地結交姐,
但家長教師無得唔同仔女溝通教育, 只要教返仔女書寫時用字無問題就得,4BM2g:Z e/|_$h'y
呢d只係口語o既演變, 等於古時文言文演變有白話文,9]]8quq/U8PV1\
而且從我小時讀書咁多年都一直有書寫 ... [/quote]Y*@lT)P1r:f
但任總果d... 以前係無潮語, 係當佢有穩固既中英文溝通書寫技能之後先學一點潮語, 而且, 佢要用潮語既時候都唔會多得去邊喇-Kl+`A%m Q/@'T
好多野, 學完之後係要不斷咁去使用先會記得同掌握到, 唔用既話就會慢慢忘記架喇. 當d 年青人平時溝通既時候都係用潮語既話, 就真係有好大影響. 升LV呢個詞講左無十年都有八年,無啦啦變左潮語=.= 升呢 早係細個打機 口語上我絕沒叫過「升級」 所以升呢 絕對不潮...%WJ1h5NO k E
片中所提及到既sor爆 真係第一次聽 e d野都要教, 好kai, o咀~ ha 嘩 e加 d 老師 真係要咩都要識 又唔使睇得太嚴肅既~咪等於九十年代周星馳d無厘頭口頭禪一樣~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]