娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2009-10-2 09:56 PM

有營一問 ??

前幾集伍姑娘著泳衣 , 前日法拉露 bra , 今集吹氣公仔 !!E;o:f!@*qd B8T ``
6y&^e`2`%QF
套野好不良喎 !!{+@A)f qW;g T
:i5pWZX;f p x j _
係合家歡時間播唔播得嫁 ??

e_e 發表於 2009-10-2 10:56 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-10-2 09:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3284268&ptid=208800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9G3{!X!?.v&a 前幾集伍姑娘著泳衣 , 前日法拉露 bra , 今集吹氣公仔 !!'h OK:T"r1l
V TuE By
套野好不良喎 !!i h!K4f@QW/D_ X

%}{A5q_O 係合家歡時間播唔播得嫁 ?? [/quote]
#a%iwN%S$o1u 我覺得可接受喎 ... 至少我硬唔起先拉~~

singleung1956 發表於 2009-10-3 01:10 AM

你滿腦子色情才覺得送公仔是不良的行動

KIU 發表於 2009-10-3 02:36 AM

香港話自己係國際都會真係笑死人,_\;}0V\
生活品味國際化但內在思想保守過內地農村
P5n#C,f%C"RAF 重要每每都有成班道德lun附和yO;^*j5ffW3q a
so sick

eric1874 發表於 2009-10-3 10:45 AM

[quote]原帖由 [i]KIU[/i] 於 2009-10-3 02:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3284799&ptid=208800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6U(I-e$L-G2M:C 香港話自己係國際都會真係笑死人 qn|2_(o
生活品味國際化但內在思想保守過內地農村/DBj,z Fx
重要每每都有成班道德lun附和ty$G z9q
so sick [/quote]
8l+Yn.j{)XT 咁又唔係開放就代表好既~~不過最怕那些有雙重標準的道德審判者

chung11 發表於 2009-10-4 09:58 PM

我又唔覺得有問題 !!
]"v yf4| 外國劇集週不時都係咁 !! &b;JV| | y-^7p C/gfD
點解睇外國片就沒投訴 ??

darkensun 發表於 2009-10-5 12:52 PM

著泳衣都有問題??
mk,l RkfL 咁大把奧運項目唔播得啦, 沙排, 跳水, 游水, 三項鐵人全部都有人著泳衣喎

tkc314 發表於 2009-10-5 12:56 PM

[quote]前幾集伍姑娘著泳衣 , 前日法拉露 bra , 今集吹氣公仔 !!
+g4SB"a]z!S:nNh N
}E/omGC*r Lgs 套野好不良喎 !!jmPZ [)Mh$CZ

}j'`6qR/vh6vm(G 係合家歡時間播唔播得嫁 ??
fd+@3m9@)~,K$Ws [size=2][color=#999999]selena127 發表於 2009-10-2 09:56 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3284268&ptid=208800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]$v7`lz aK:O3R'A
3e C9W yb[l;K
FP nnzZ2~)}a
泳衣唔得?!jU4zgVaM
k W&\ K6Q Z+}"`Om
d問題....你自己心邪吧?

selena127 發表於 2009-10-5 02:15 PM

你們究竟有無道德觀念 ??

打狗棒 發表於 2009-10-5 02:53 PM

[quote]你們究竟有無道德觀念 ??t;\;\At:f
[size=2][color=#999999]selena127 發表於 2009-10-5 02:15 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3287730&ptid=208800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]#Z/nBYU9E7ZD$} eT
施主, 塵世的煩擾並唔係好啱你, 請盡快找間寺院出家吧!!!

Winters 發表於 2009-10-5 06:01 PM

心無邪念,點會聯想到咁多野?6iR$x dGU'C
樓主去靜思己過啦:eek:

KIU 發表於 2009-10-5 09:31 PM

露bra=不道德?/L LRg$LZ
CK廣告板係條街度人來人往+@|/^P?mO9~
咁行過'立'到要的去打靶?

加百列 發表於 2009-10-7 03:19 PM

雖然露BRA係有DE無謂,但係點講都同唔道德無關係AR= =''

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.