娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-10-3 10:35 AM

馬票的故事

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

easonwing 發表於 2009-10-3 12:55 PM

原來馬票真係要跑馬架@@?

shamanking19 發表於 2009-10-3 02:51 PM

以前既香港同宜家真係爭好遠YV:Ci7_R%s)~
一百萬可以買幾層樓,宜家物價颷升得咁多;X}"ig x6J3U$usJ
如果真係咁容易中到就好喎

艾官 發表於 2009-10-16 04:32 PM

中一次馬票頭獎等於而家中左幾千萬~0~

vv1668vv 發表於 2009-10-16 04:42 PM

:yy04: 你今日買左未??

benny1219 發表於 2009-10-16 05:37 PM

[quote]以前既香港同宜家真係爭好遠
&Fxbr ~|,y e qY 一百萬可以買幾層樓,宜家物價颷升得咁多
!]e V \-[0rD-D 如果真係咁容易中到就好喎
:k ^A7FR lMo [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3285135&ptid=208831][color=#999999]shamanking19 發表於 2009-10-3 02:51 PM[/color][/url][/size][/quote]0L;S4L{5F$u/Y
6IMlc h#Ks y

/Ifq&g`;Pi 現在中了六合彩頭獎 五百萬 YA&NV3KW.V
係港島區都只係買到一個普通單位  太古城都未必夠錢找數

天下帥哥 發表於 2009-10-17 08:32 PM

係唔係真架= =

幸福男 發表於 2009-10-18 12:10 AM

而家真係幾百萬先買到港島區一個普通單位!

CAT8833 發表於 2009-10-30 03:22 PM

Thanks for your sharing

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.