新版第一post
只係指我自己既第一post新版少左好多圖-Jo C*k2bod
不過望落冇咁花
正~~~~~ [quote]只係指我自己既第一postR ]r9i B F^L9U/}y
新版少左好多圖-Kk'q ?9`i
不過望落冇咁花"`,x]N&O/]1ZMM
正~~~~~;Ez(LZ6X-}4JY
[size=2][color=#999999]ch.chak 發表於 2009-10-4 02:01 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3285926&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]正正:agree: :agree: :agree: :agree: :agree: **** 該帖被屏蔽 **** 唔係好慣:yy13: 但係新版有啲唔習慣;By(n-ob9mn7a
而且比以前無咁方便 我覺得之前方便好多
係咪舊個個貴d$i-xH,?1Hj,T3t
以家好唔慣睇野 舊方便 d !! 而且睇到有咩新 post !! Hahaha …..眼前一亮!
VgSLu}