新版第一post
只係指我自己既第一post新版少左好多圖
不過望落冇咁花
正~~~~~ [quote]只係指我自己既第一post`{@w#t7x$wB6}9Q7f
新版少左好多圖-F2X^2B_} W
不過望落冇咁花
正~~~~~LD{-l+U(` ^+j1_^
[size=2][color=#999999]ch.chak 發表於 2009-10-4 02:01 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3285926&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]正正:agree: :agree: :agree: :agree: :agree: **** 該帖被屏蔽 **** 唔係好慣:yy13: 但係新版有啲唔習慣
而且比以前無咁方便 我覺得之前方便好多
係咪舊個個貴d
以家好唔慣睇野 舊方便 d !! 而且睇到有咩新 post !! Hahaha …..眼前一亮!
恭喜新版面面世。:yy02: [quote]舊方便 d !! 而且睇到有咩新 post !!
[size=2][color=#999999]selena127 發表於 2009-10-4 03:30 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3286085&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
(a;tq*B N%q7J)y
同意 以前係首頁有哂新post睇野好方便 [i=s] 本帖最後由 KIU 於 2009-10-4 04:18 PM 編輯 [/i]
[quote]
z$p3Q.F@Y\
同意 以前係首頁有哂新post睇野好方便
[size=2][color=#999999]sky308 發表於 2009-10-4 03:40 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3286098&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote] _nS_?A[8g
係lorEkl|R!F;jUN
要自己較排序冇咁方便.. [i=s] 本帖最後由 pomp 於 2009-10-4 04:18 PM 編輯 [/i]
ah}Z8@HB[
[quote]我覺得之前方便好多G3wkJ5U:A-L5`y
係咪舊個個貴d
以家好唔慣睇野g1W!Lyz(^hc2m.A
[size=2][color=#999999]dogdogon99123 發表於 2009-10-4 03:19 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3286069&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]7RT.v%T:G$W2s"c:MQ0k
@/\ JBi
我都覺得舊版方便好多
依家連新post的符件都要積分換先睇到大圖fRc K8T1R[s&N
d圖太細張都唔知點好
同埋之前的積分都沒了-_-! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote] a O4hI7Ku
VF/I2dG%P`V
我都覺得舊版方便好多
依家連新post的符件都要積分換先睇到大圖&N*m3u+}.Ty i
d圖太細張都唔知點好.z"@o+J iY_
同埋之前的積分都沒了-_-!dd9|0rn't
[size=2][color=#999999]pomp 發表於 2009-10-4 04:17 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3286181&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]6{ o-j#hS&w
F?P%[)YW
我有O奇!.U1xRS1XUVRN2c
不過, 我都未兌換過自己的積分:kiss: [quote]
$i-Vgf.r8PSi
係喎~依家個新版面太老實唔似係娛樂網
[size=2][color=#999999]solonely 發表於 2009-10-4 04:46 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3286225&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]U!OBX^9Ra(R
會不會太撐眼:confused:it7i7@6dv
http://www.starhk.com/bbs/index.php 暫時又真係唔多慣, 要識應吓先. 有利有弊 0既...:)
zY:P/z6jI9m
新版面 就“ 清簡 ” 左D...不過 呢....H%w#n'[WW'K0o
6o7JC)nC#Lg
有時,在公眾地方上網。。。AQ NGF)T%[;?
當然,未必系人都會 望你上乜野網頁....
不過,有時 有D “ 獅 奶 ”行過 … 就。。。。。 入黎見到係首頁冇左睇新post的功能,好失望ar!!!!!!!!!!!!!!! 岩岩入黎 幾震撼~~個版面變左 我平時上個D GAME壇
好耐未見過改到咁~對上一次都係分下名,分開左短片區 多咗好多廣告:yy02: [quote]gjk.ZV+P{[
同意 以前係首頁有哂新post睇野好方便 f5i^V`8Tp
[size=2][color=#999999]sky308 發表於 2009-10-4 03:40 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3286098&ptid=208884][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
:E7@R}b+OT
agree, 而家好唔慣