大家信唔信甘乃威性騷擾!!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-5 08:57 PM 編輯 [/i]VG j.]7| i本來都唔信係涉及性騷擾, 但睇完有線電視個新聞報導就....... 越鬧越大. [quote]本來都唔信係涉及[color=red]性騷擾[/color], 但睇完有線電視個新聞報導就....... 越鬧越大.
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-5 08:25 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3288162&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs7/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]{&`jBL9}
{7C|7@ {l;\fbj%R
“ [font=新細明體]簡單 ”[/font][font=新細明體]“ 強而有力 ”[/font][font=新細明體][font=新細明體]vKB"FZ\){a`
[/font][/font][font=新細明體]既[/font][font=新細明體]
[/font][font=新細明體]攻[/font][font=新細明體]
[/font][font=新細明體]擊[/font][font=新細明體].MD F7B0sI)Q
[/font][font=新細明體]武[/font][font=新細明體]7q*@(mT [r-h
[/font][font=新細明體]器 ??[/font] :yy29:條link死左 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 01:34 PM 編輯 [/i]
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3288952&ptid=208961]3#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]
噚晚睇cable新聞, 得悉金生已向煮食荷進人曾認有求愛事件, 幾位垃圾焗檔內議完也獲煮食先生知會, 但不能在檔內外公開及討論樹件, 個新聞還報導咗好多野添, 件事要越鬧越大囉. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 佢話表示好感=/=示愛窩:naughty:h*^5s4X,t)_lD"{wg
我真係想知佢點樣表示好感:dev: [quote] 3# vv1668vv
噚晚睇cable新聞, 得悉金生已向煮食荷進人曾認有求愛事件, 幾位垃圾焗檔內議完也獲煮食先生知會, 但不能在檔內外公開及討論樹件, 個新聞還報導咗好多野添, 件事要越鬧越大囉. ...p0N3vw7` aS[9F9z
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 01:21 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289116&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
d#U K3p)S8~Ol1Y
VBFiAH:B8P
[font=新細明體]等緊 新 [/font][font=新細明體]
[/font][font=Times New Roman, serif]1 [/font][font=新細明體]奇 洲 刊 出版。。:yy03: [/font] 我覺得係甘威傻仔,唔識處理問題o者,只要冇動口動手,只係話對某某有好感,唔多算性騷擾 [i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 10:43 PM 編輯 [/i]
0zW%?dW-Yy R
[quote]
0z0x3G"ub Fn6L7Zpl5n*_
!K7q BWD0y
等緊 新
1 奇 洲 刊 出版。。:yy03:
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 08:11 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289564&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote])@g?Uu7K
頂, 今晚7:30睇cable新聞, 金生又話係佢個囡鼓勵佢將件事講出嚟喎, 又話過份關心女下屬才引致示愛的誤會事件喎, 一個大話頂一個大話, 連其他人煮檔咖垃圾焗議圓嘟誤會咗佢嘛. vv你信金先生嘛, 採吓鵝啦. :yy01: [quote]8Qz9Y/{KW*e*q
頂, 今晚7:30睇cable新聞, 金生又話係佢個囡鼓勵佢將件事講出嚟喎, 又話過份關心女下屬才引致示愛的誤會事件喎, 一個大話頂一個大話, 連其他人煮檔咖垃圾焗議圓嘟誤會咗佢嘛. vv你信金先生嘛, 踩吓鵝啦. :yy01: ...
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 09:32 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289652&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
[font=新細明體]搞到 [/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘 “曖昧”??[/font]jd)V R1\#w|
[font=新細明體]喱單野 睇黎。。唔多唔少身有“[/font][font=Times New Roman, serif][color=white]X[/color]”[/font][font=新細明體],[/font]Nl#alRH.b/D/Y
[font=新細明體]會唔會有[/font][font=Times New Roman, serif]D......[/font][font=新細明體]自己逼 自己 埋繩角 呢。。??:yy17: [/font] [quote]
-~2l XZB\Nz
8{!I KSG%rQRy
搞到 0甘 “曖昧”??
喱單野 睇黎。。唔多唔少身有“X”,vXW6S Hk C$`N3w
會唔會有D......自己逼 自己 埋繩角 呢。。??:yy17: 8h5b6qr k%w*s&C:k
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 09:38 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289661&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]$s_\S OP