娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-10-5 08:09 PM

大家信唔信甘乃威性騷擾!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2009-10-5 08:25 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-5 08:57 PM 編輯 [/i]VG j.]7| i

b |'JI7q p 本來都唔信係涉及性騷擾, 但睇完有線電視個新聞報導就....... 越鬧越大.

vv1668vv 發表於 2009-10-6 10:27 AM

[quote]本來都唔信係涉及[color=red]性騷擾[/color], 但睇完有線電視個新聞報導就....... 越鬧越大.
N,p4jf5O fX:h [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-5 08:25 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3288162&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs7/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]{&`jBL9}

Y*ax|g {7C|7@{l;\fbj%R
“ [font=新細明體]簡單 ”[/font][font=新細明體]“ 強而有力 ”[/font][font=新細明體][font=新細明體]vKB"F Z\){a`
[/font][/font][font=新細明體]既[/font][font=新細明體]
6[DBRv(I [/font][font=新細明體]攻[/font][font=新細明體]
DX'r#B"C;a&g5aIG [/font][font=新細明體]擊[/font][font=新細明體].MD F7B0sI)Q
[/font][font=新細明體]武[/font][font=新細明體]7q*@(mT[r-h
[/font][font=新細明體]器  ??[/font]

kakeidevil 發表於 2009-10-6 10:36 AM

:yy29:條link死左

三一 發表於 2009-10-6 12:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2009-10-6 01:21 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 01:34 PM 編輯 [/i]
*Q OXe[W|(z n
^$X:p2n;W$PR [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3288952&ptid=208961]3#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]
qA~,c3a"|^
"c*e2v,y%N Z R(~ 噚晚睇cable新聞, 得悉金生已向煮食荷進人曾認有求愛事件, 幾位垃圾焗檔內議完也獲煮食先生知會, 但不能在檔內外公開及討論樹件, 個新聞還報導咗好多野添, 件事要越鬧越大囉.

三一 發表於 2009-10-6 02:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2009-10-6 07:18 PM

佢話表示好感=/=示愛窩:naughty:h*^5s4X,t)_lD"{w g
我真係想知佢點樣表示好感:dev:

vv1668vv 發表於 2009-10-6 08:11 PM

[quote] 3# vv1668vv
A @Y`Ir_e
mo7PS0q.L 噚晚睇cable新聞, 得悉金生已向煮食荷進人曾認有求愛事件, 幾位垃圾焗檔內議完也獲煮食先生知會, 但不能在檔內外公開及討論樹件, 個新聞還報導咗好多野添, 件事要越鬧越大囉. ...p0N3vw7` aS[9F9z
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 01:21 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289116&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
g+jc8Gnq)n d#U K3p)S8~Ol1Y
VBFiAH:B8P
[font=新細明體]等緊 新 [/font][font=新細明體]
'~mV9u;h,fr [/font][font=Times New Roman, serif]1 [/font][font=新細明體]奇 洲 刊 出版。。:yy03: [/font]

infjlam 發表於 2009-10-6 08:16 PM

我覺得係甘威傻仔,唔識處理問題o者,只要冇動口動手,只係話對某某有好感,唔多算性騷擾

bobo21 發表於 2009-10-6 09:32 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 10:43 PM 編輯 [/i]
C5GQ*o;JEP 0zW%? dW-Yy R
[quote]
n-Dg1B/d 0z0x3G"ub Fn6L7Zpl5n*_
!K7q BWD0y
等緊 新
+R%h$Az8~,z 1 奇 洲 刊 出版。。:yy03:
OF$]Abk*_ u [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 08:11 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289564&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote])@g?Uu7K

LL/a QD j7S 頂, 今晚7:30睇cable新聞, 金生又話係佢個囡鼓勵佢將件事講出嚟喎, 又話過份關心女下屬才引致示愛的誤會事件喎, 一個大話頂一個大話, 連其他人煮檔咖垃圾焗議圓嘟誤會咗佢嘛. vv你信金先生嘛, 採吓鵝啦. :yy01:

vv1668vv 發表於 2009-10-6 09:38 PM

[quote]8Qz9Y/{K W*e*q

0wm M plo'O^C1{5D 頂, 今晚7:30睇cable新聞, 金生又話係佢個囡鼓勵佢將件事講出嚟喎, 又話過份關心女下屬才引致示愛的誤會事件喎, 一個大話頂一個大話, 連其他人煮檔咖垃圾焗議圓嘟誤會咗佢嘛. vv你信金先生嘛, 踩吓鵝啦. :yy01: ...
(S%w`8L5k{w(`N [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 09:32 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289652&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
xs K:N/{(Su
#Ah'Li2G YD
2w+\}D!|d0KYd [font=新細明體]搞到 [/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘 “曖昧”??[/font]jd)V R1\#w|
[font=新細明體]喱單野 睇黎。。唔多唔少身有“[/font][font=Times New Roman, serif][color=white]X[/color]”[/font][font=新細明體],[/font]Nl#alRH.b/D/Y
[font=新細明體]會唔會有[/font][font=Times New Roman, serif]D......[/font][font=新細明體]自己逼 自己 埋繩角 呢。。??:yy17: [/font]

bobo21 發表於 2009-10-6 10:06 PM

[quote]
;H5bB/]5kesD$D -~2l XZB\ Nz
8{!I KSG%rQRy
搞到 0甘 “曖昧”??
&qs2H0W_wjU 喱單野 睇黎。。唔多唔少身有“X”,v XW6SH k C$`N3w
會唔會有D......自己逼 自己 埋繩角 呢。。??:yy17: 8h5b6qr k%w*s&C:k
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 09:38 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289661&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]$s_\S O P
U#e8Jo4FS,nLAHh V
去到喱刻我就好蘭信金生囉, 除非佢有強而有力的事實; 能解釋了今次事件的噤多誤會吧.
)M,M"E7Cm.]q+z 9z@@Jq9r |N
[[自己逼 自己 埋繩角 呢]], 佢地人煮檔果個垃焗異員將黎江接受訪問時話, 佢最好講清楚件事, 嚟緊人煮檔要成立獨調查會, 垃圾焗也關注要查, 若異圓有不當行為, 引起大眾不滿, 經3分2異圓投票通過, 可以fire咗相關異圓, 金生都好癢囉.

vv1668vv 發表於 2009-10-6 10:15 PM

[quote]
W['^Sj
m4PG sY T;x2s"b#u 去到喱刻我就好蘭信金生囉, 除非佢有強而有力的事實; 能解釋了今次事件的噤多誤會吧. 3T Y#c6G(^2{;CF
` [Bd H4`tQ
[[自己逼 自己 埋繩角 呢]], 佢地人煮檔果個垃焗異員將黎江接受訪問時話, 佢最好講清楚件事, 嚟緊人煮檔要成立獨調查會, 垃 ...r S z9l+\ e-E
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 10:06 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289696&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]]$}8E{&p

\+N"N3\^6T0I5Y*b&[
6F2CA E{HWr*`'b
u!Rkf5@ F [font=新細明體]有[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]乜野畀人地 “搾”住 呢??![/font]c-u&uELsC{
[font=新細明體]要賠償 [/font][font=Times New Roman, serif]10[/font][font=新細明體]萬???做補償??!點解釋呢??[/font]

bobo21 發表於 2009-10-6 10:41 PM

[quote]3wi I#K2@*aQMx

|+Bvrk.F-Rm \ed N s~0y x5p|"L
s9x8wT&dKY%N
有D 乜野畀人地 “搾”住 呢??!0eHc RnO]I"_
要賠償 10萬???做補償??!點解釋呢??
QLT B(FP(i [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 10:15 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289704&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote] XXfL'Ee

!fr `1J k 明天d報紙有無新野爆, d週刊有無新野出呢, 有就巧睇.

vv1668vv 發表於 2009-10-6 11:09 PM

[quote]&D&`0u#a;`?8Tn

,gz hb'K-W/hgx 明天d報紙有無新野爆, d週刊有無新野出呢, 有就巧睇.He,M{-|I
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 10:41 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289728&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
U c(fpRxw
D&~ZD9?#}o6Z
ADM2q,|8qs"bw
;O:eL2ccS@ [font=新細明體]唉。。。喱單野,涉“性騷擾”敏感問題。。。[/font]
Xf:@kp3_+t C $t8Y{b8a;D E_(^-k
[font=新細明體]處理 考 “ 功 夫 ”[/font]2zli w~$| },e

$h(}e ]#CAy [font=新細明體]今次 睇
_nl%Co Ri!C `.ok7IK 聞 煮 檔 eP wL.X2Sv+rK
功 力。。。。。。[/font]

SCM 發表於 2009-10-6 11:23 PM

好多火星文:yy31:

bobo21 發表於 2009-10-6 11:39 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 11:43 PM 編輯 [/i]9V MqX|l.t

/B0E2C Q#J)n [quote]
,R7[ sv[ $Sg~7Yh/C`&Z

km&P/[ gZCC']6q)t'Ntl
Gd Tl'C q)}2p&D 唉。。。喱單野,涉“性騷擾”敏感問題。。。0l v!?3k9]9}7K$F
U0sAVT%q-{
處理 考 “ 功 夫 ” zBg#\,s$N%VQ:m
z)u4\_]
今次 睇
^5@6~6H/dKc@ 聞 煮 檔 願多講
}0{g5F5o]0U q2Fu 功 力。。。。。。7f|&t]6C7p
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 11:09 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289781&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
Bg&M*G9L.Nx7r
sK bE+XZj| 聞煮檔要考功力, 常爆料果個啖鄉聞(尚屆議圓)一樣樣衰, 當事人(即系被解僱個女助手)唔想再多講, 唔願意攪大件事, 佢就唔顧當事人的意願, 繼續爆料, 連當人係乜水都爆埋出嚟, 話辛張正移喎, 一樣影衰公文檔. :noway:

tongsl2 發表於 2009-10-6 11:46 PM

我信...佢自己拎黎

vv1668vv 發表於 2009-10-7 12:03 AM

[quote](h6O;U_ v4i1@
F.c/a(XfCN
聞煮檔要考功力, 常爆料果個啖鄉聞(尚屆議圓)一樣樣衰, 當事人(即系被解僱個女助手)唔想再多講, 唔願意攪大件事, 佢就唔顧當事人的意願, 繼續爆料, 連當人係乜水都爆埋出嚟, 話辛張正移喎, 一樣影衰公文檔. :noway ...A d/d5a b?n
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 11:39 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289809&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]uB^#j,Zc(d

U!_fAp ]t)bH#T NbKS~K} V Q6f'I
[font=新細明體]黨_外_代_言_人!??:yy03: [/font]
mWq5P(N|u'J8|'j:A i8HA UPw Ho
[font=新細明體]睇新聞,見到距彈出泥 話 “曾經示愛兩次”。。。感覺頗震撼。[/font]O[ X6W Pls0H0`&S
$VV4Z(`fEy
“[font=新細明體]焦點”旬間轉移。。。。:yy05: [/font]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.