娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-10-5 08:09 PM

大家信唔信甘乃威性騷擾!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2009-10-5 08:25 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-5 08:57 PM 編輯 [/i]
,{!X7Qp0C 9qQd.pT9Js"lX
本來都唔信係涉及性騷擾, 但睇完有線電視個新聞報導就....... 越鬧越大.

vv1668vv 發表於 2009-10-6 10:27 AM

[quote]本來都唔信係涉及[color=red]性騷擾[/color], 但睇完有線電視個新聞報導就....... 越鬧越大.
&mF(c$B8Ho [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-5 08:25 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3288162&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs7/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]#~.gw)d)]%_z

B Wn6D M
G wKa ?Yz$c “ [font=新細明體]簡單 ”[/font][font=新細明體]“ 強而有力 ”[/font][font=新細明體][font=新細明體]
'y[9q+\A!q;u/L3iaC [/font][/font][font=新細明體]既[/font][font=新細明體]
f U}#L:bo ` [/font][font=新細明體]攻[/font][font=新細明體]_f4@f)C!{ R
[/font][font=新細明體]擊[/font][font=新細明體]
i Kq G'QxWp [/font][font=新細明體]武[/font][font=新細明體]
4cUi/vXU:v/? [/font][font=新細明體]器  ??[/font]

kakeidevil 發表於 2009-10-6 10:36 AM

:yy29:條link死左

三一 發表於 2009-10-6 12:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2009-10-6 01:21 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 01:34 PM 編輯 [/i]
Scd-b?;qoU _0{V+hmJ9c%h
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3288952&ptid=208961]3#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]
D3y~TW];L)f(o9L} f^(Y_2F/qX
噚晚睇cable新聞, 得悉金生已向煮食荷進人曾認有求愛事件, 幾位垃圾焗檔內議完也獲煮食先生知會, 但不能在檔內外公開及討論樹件, 個新聞還報導咗好多野添, 件事要越鬧越大囉.

三一 發表於 2009-10-6 02:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2009-10-6 07:18 PM

佢話表示好感=/=示愛窩:naughty:
dR0s-I/vO V:W 我真係想知佢點樣表示好感:dev:

vv1668vv 發表於 2009-10-6 08:11 PM

[quote] 3# vv1668vv
:h#h gQp C/];[ T;TM|,FgW
噚晚睇cable新聞, 得悉金生已向煮食荷進人曾認有求愛事件, 幾位垃圾焗檔內議完也獲煮食先生知會, 但不能在檔內外公開及討論樹件, 個新聞還報導咗好多野添, 件事要越鬧越大囉. ...
8ZIe3?!AU Vj [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 01:21 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289116&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]7pVIL9izp B u
o m i!I5w#v'k
3l n-Kip(|W*IY_X
[font=新細明體]等緊 新 [/font][font=新細明體]2| ^:h/YL MZ
[/font][font=Times New Roman, serif]1 [/font][font=新細明體]奇 洲 刊 出版。。:yy03: [/font]

infjlam 發表於 2009-10-6 08:16 PM

我覺得係甘威傻仔,唔識處理問題o者,只要冇動口動手,只係話對某某有好感,唔多算性騷擾

bobo21 發表於 2009-10-6 09:32 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 10:43 PM 編輯 [/i] f;h2]t#v}[@}

:E]`]q [quote]
Gq`pxZu
R6QX#Q n Vpl&~2} v R%S+k}r
等緊 新 &@]||O0`v
1 奇 洲 刊 出版。。:yy03: 1]7EC@^0t}9X
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 08:11 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289564&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
X4zGn)F
j'`$ER9^3D 頂, 今晚7:30睇cable新聞, 金生又話係佢個囡鼓勵佢將件事講出嚟喎, 又話過份關心女下屬才引致示愛的誤會事件喎, 一個大話頂一個大話, 連其他人煮檔咖垃圾焗議圓嘟誤會咗佢嘛. vv你信金先生嘛, 採吓鵝啦. :yy01:

vv1668vv 發表於 2009-10-6 09:38 PM

[quote]*`3~*B4hN9r"\

3Ka0z)lo$j6hJF 頂, 今晚7:30睇cable新聞, 金生又話係佢個囡鼓勵佢將件事講出嚟喎, 又話過份關心女下屬才引致示愛的誤會事件喎, 一個大話頂一個大話, 連其他人煮檔咖垃圾焗議圓嘟誤會咗佢嘛. vv你信金先生嘛, 踩吓鵝啦. :yy01: ...
]G&Bs!x+G` [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 09:32 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289652&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
v[|9B4U'J-aZ.o
C$h Z0hwO m!_
X6U}D%Y8y[%PE2x [font=新細明體]搞到 [/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘 “曖昧”??[/font]
M?`)ebr7A:Y [font=新細明體]喱單野 睇黎。。唔多唔少身有“[/font][font=Times New Roman, serif][color=white]X[/color]”[/font][font=新細明體],[/font]
,`(VGJYC7d@a |1o [font=新細明體]會唔會有[/font][font=Times New Roman, serif]D......[/font][font=新細明體]自己逼 自己 埋繩角 呢。。??:yy17: [/font]

bobo21 發表於 2009-10-6 10:06 PM

[quote]x.C/~e!G `sQ.t$m

*[qOWY8ai8xQ.r
M;_2N psrb 搞到 0甘 “曖昧”?? {4`\m.R&i}%f'_^
喱單野 睇黎。。唔多唔少身有“X”,H c5a3t;kH0D1jH
會唔會有D......自己逼 自己 埋繩角 呢。。??:yy17:
g g#S4e+B [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 09:38 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289661&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]2z(L$z2D*@L
n\ {x8Fw
去到喱刻我就好蘭信金生囉, 除非佢有強而有力的事實; 能解釋了今次事件的噤多誤會吧. $[P9Q:P\| O @

5jt)Dy;Q [[自己逼 自己 埋繩角 呢]], 佢地人煮檔果個垃焗異員將黎江接受訪問時話, 佢最好講清楚件事, 嚟緊人煮檔要成立獨調查會, 垃圾焗也關注要查, 若異圓有不當行為, 引起大眾不滿, 經3分2異圓投票通過, 可以fire咗相關異圓, 金生都好癢囉.

vv1668vv 發表於 2009-10-6 10:15 PM

[quote] z W Ss |+B9e

4r I\/pCf 去到喱刻我就好蘭信金生囉, 除非佢有強而有力的事實; 能解釋了今次事件的噤多誤會吧. O!ul8@%Fw`

kI5a nV:y [[自己逼 自己 埋繩角 呢]], 佢地人煮檔果個垃焗異員將黎江接受訪問時話, 佢最好講清楚件事, 嚟緊人煮檔要成立獨調查會, 垃 ...
D*n Ls.u2W$Uv [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 10:06 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289696&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]NcB8I&Yw |'Z
*TR#X2Y|6?/h0L;Z

/R0f9oN0fY
tD9X&K BE0Ce [font=新細明體]有[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]乜野畀人地 “搾”住 呢??![/font] m8{RSu#z\6K
[font=新細明體]要賠償 [/font][font=Times New Roman, serif]10[/font][font=新細明體]萬???做補償??!點解釋呢??[/font]

bobo21 發表於 2009-10-6 10:41 PM

[quote]
~V TO q e;r
$B'tXb4G|7Q zR !ZR wy^(x2E
$Y{ _t%N
有D 乜野畀人地 “搾”住 呢??!
Y*n1Tg/C2z 要賠償 10萬???做補償??!點解釋呢??
!l}{3|x |%b,@I P [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 10:15 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289704&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
kI#elt#Q7hs m6Nj ~-N?cY
明天d報紙有無新野爆, d週刊有無新野出呢, 有就巧睇.

vv1668vv 發表於 2009-10-6 11:09 PM

[quote]k_'n)DDEp*i
S-H/}-`6o FJY~8Q
明天d報紙有無新野爆, d週刊有無新野出呢, 有就巧睇./_s X5UC
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 10:41 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289728&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
w,L~2hKYv &Q6vJ&T&cR7GY Wp5K{

^ Sl VV y.?#ey
Cg(x)V)D m5M [font=新細明體]唉。。。喱單野,涉“性騷擾”敏感問題。。。[/font]\'F,S{%R-@r(A-W,F

:m'rSj R)tL [font=新細明體]處理 考 “ 功 夫 ”[/font]!T%swS2Zn,T'[ c

$WD8O:qvmV)?"zG [font=新細明體]今次 睇 Q!cN m)y'O(k
聞 煮 檔 #sT-l'K^2|[T
功 力。。。。。。[/font]

SCM 發表於 2009-10-6 11:23 PM

好多火星文:yy31:

bobo21 發表於 2009-10-6 11:39 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-6 11:43 PM 編輯 [/i]
~$Vm8{&Zd(g'fzS (^Du}4v"]"H
[quote]#dtM`4{:ma5fjB
;Py3} B/yLX

l.s+DNL.u
}&yfe/M~RxG 唉。。。喱單野,涉“性騷擾”敏感問題。。。m3b/E"j?-Nw

/rj ^Vh)tv 處理 考 “ 功 夫 ”
-[ @WI(UV-y.S5w$o5}
.hL*u0S3\)Kd 今次 睇
6G.H$t%p8d 聞 煮 檔 願多講
*bD%G2Y0b,qa 功 力。。。。。。
oB#lD2umk [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-6 11:09 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289781&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
g8N+@#cXiZy 0nhf!C(G ])~v
聞煮檔要考功力, 常爆料果個啖鄉聞(尚屆議圓)一樣樣衰, 當事人(即系被解僱個女助手)唔想再多講, 唔願意攪大件事, 佢就唔顧當事人的意願, 繼續爆料, 連當人係乜水都爆埋出嚟, 話辛張正移喎, 一樣影衰公文檔. :noway:

tongsl2 發表於 2009-10-6 11:46 PM

我信...佢自己拎黎

vv1668vv 發表於 2009-10-7 12:03 AM

[quote]
Kt {%d3A6e4IB 1PZ7v)i }WGZ3FBDR
聞煮檔要考功力, 常爆料果個啖鄉聞(尚屆議圓)一樣樣衰, 當事人(即系被解僱個女助手)唔想再多講, 唔願意攪大件事, 佢就唔顧當事人的意願, 繼續爆料, 連當人係乜水都爆埋出嚟, 話辛張正移喎, 一樣影衰公文檔. :noway ...
8A)}9Oq(d] [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-6 11:39 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3289809&ptid=208961][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]l{!eMH9m8k.R{
&Lu x'}2buw4L

A5WL].u*zF [font=新細明體]黨_外_代_言_人!??:yy03: [/font]IMpqwSV
\s(F%^\4h
[font=新細明體]睇新聞,見到距彈出泥 話 “曾經示愛兩次”。。。感覺頗震撼。[/font]m0Nh1cp n|

)S$x+_sSG3_+Te'oZ “[font=新細明體]焦點”旬間轉移。。。。:yy05: [/font]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.