娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chunchunchun 發表於 2009-10-7 02:32 PM

蒼井空今晚 G奶襲港

蒼井空今晚抵港隨即在中環參加本地潮牌 LUCKY8IGHT舉行的兩周年派對,明天會為該品牌拍攝新一輯潮物宣傳照,後天到尖沙嘴 gi商場出席簽名會。$Xb2Ta!H,P W#pG
b,[@&]0|F;{S
有冇巴打去接機同目及下野???? :D:D:D:D

加百列 發表於 2009-10-7 03:16 PM

蒼井空...好耐無睇過de片~:naughty:"AdP)LV1E
但係竟然係出席簽名會...唔通拎套片去簽名?

pomp 發表於 2009-10-7 04:25 PM

唔會去啦~~

camus001 發表於 2009-10-7 04:51 PM

會有幾多人捧場啊?

三一 發表於 2009-10-7 05:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shamanking19 發表於 2009-10-7 07:25 PM

到時實會好墟冚喎,但我無咩興趣

piccs 發表於 2009-10-7 11:02 PM

會唔會同場相認,ha6hB"zfL0V$x
/_2v T i&[[~.v
[quote]正過杏兒多多聲 :drool:
.K k G1^Z+]?/n [size=2][color=#999999]三一 發表於 2009-10-7 05:42 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3290914&ptid=209087][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

24881983 發表於 2009-10-8 01:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Lego 發表於 2009-10-8 09:14 PM

嘩........杏兒冇得撈喇......

adidas168 發表於 2009-10-9 12:07 AM

:love::love:

大優勢 發表於 2009-10-9 12:20 AM

:redface: 請問佢係邊套
%sA4})SPyZY#D
9N&Qo7vi&lr+X%I"s k 做過咩角色  漫畫人物  藝人 ???
/x yiH~
(R:@&[|2p? 估做戲只做一對一既角色ba` X1kI2Wx6v'Tpd
`LA(vj"dC$_ a
日本通街都係

kaidai 發表於 2009-10-9 01:18 AM

[quote]:redface: 請問佢係邊套3W-J1i z L0U'G1G+o7hw+D

q#X!b E*x*Y 做過咩角色  漫畫人物  藝人 ???
5V+F?UJ.Xk9vYo? z
hp:hu(o.q5~ 估做戲只做一對一既角色 W@4[3V7CnKrl{
e j#rZ@.mj/q!B
日本通街都係1XZJH4k
[size=2][color=#999999]大優勢 發表於 2009-10-9 12:20 AM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3292937&ptid=209087][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]1Za.\$d$n WeY
蒼井空=蒼井そら,日本AV女優。5q,P4kX*Yn{
冇可能唔識噃

angellyz 發表於 2009-10-9 01:22 AM

could not go :( , waiting for pics... haha

dinx 發表於 2009-10-9 10:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lim122 發表於 2009-10-9 10:44 AM

香港的朋友有福了。大波美女可以睇。
LMj-|Q9f 好羡慕!

三鷹 發表於 2009-10-9 05:38 PM

好想去啊 !!:P

有事鐘無艷 發表於 2009-10-9 09:52 PM

完左lu,....有冇巴打有report?:naughty:

pkfuck 發表於 2009-10-9 11:46 PM

[quote]正過杏兒多多聲 :drool:%D1}QL~-|
[size=2][color=#999999]三一 發表於 2009-10-7 05:42 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3290914&ptid=209087][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
0t,X8^.Y7cp
Xc;q N,Y 身材真係正到冇嘢好講

CK銘 發表於 2009-10-14 01:13 AM

相信一定好多人捧場啦....

vj11 發表於 2009-10-14 04:53 AM

香港有很多类似的签名活动吗, 羡慕...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.