娛樂滿紛 26FUN's Archiver

a1036043 發表於 2009-10-9 06:15 PM

點先可以增加威望?

點先可以增加威望?Q5LHGH l,r?%SB [
有冇人可以話我知

bobo21 發表於 2009-10-9 06:25 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-9 06:27 PM 編輯 [/i]
y2a3g^gVR!} q n({|7[I%UCJ M I
[size=4]去版務區睇吓就知啦.[/size]
$m&gBDsMW? [url=http://www.26fun.com/bbs7/thread-208875-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs7/thread-208875-1-1.html[/url] U4GQ.w{!K%Ie

2a k(X3_HP [color=DarkRed]積分名稱:威望[/color]/D%|!u2G d
[color=DarkRed]增加方法:由版主及管理團隊對發表好貼子會員獎勵[/color]
r RSl#o+wE%z-m [color=DarkRed]特性:能兌出,不能兌入[/color]C3?t0NzZWc;KjM
[color=DarkRed]兌換比率:威望1=流量1[/color]

vv1668vv 發表於 2009-10-9 06:28 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-10-9 06:45 PM 編輯 [/i]zW!\qzk

,o#l,U K`@w [quote]去版務區睇吓就知啦.`E-c pr[(KF6Y
[url=http://www.26fun.com/bbs7/thread-208875-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs7/thread-208875-1-1.html[/url]8jPI6V @b"d
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 06:25 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294119&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote].jN b_s

Q"xz_#R&Ho
c5S6c1g9y%ob [font=新細明體]大概明白了。[/font]
%Q K:q8gs;v}
;X3~F%G z [font=新細明體]是不是在個人中心的積分內, 用 “威望” 或者 “流量” 兌換 “流量” 。[/font]"|hA0`#ok7f,aP
Q^6_J"o*d1p/`(Z
[font=新細明體]對嗎? :) [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 06:43 PM

[quote]f(z(R&v fZb

'Ub0Y,q$s^1m{8h^6T
N%{R9n3sj J
v0dr,S/O?)e
5Q6u`,STf^3o _p
1Brf)zl BOBO巴打,你D流量點得黎?h{Io B A-sS
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 06:28 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294127&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
?c;o]"u'Y/Kf
]Lu&C'B 你個vv係咪玩野咖, 每一個版面右上角有[個人中心]健入, 入到去版面右面的[個人中心]目錄中, 藍字第7項有[積分]欄, 入去啦, 進入後會見到vv個積分表, 下面有個[積分管理], 就在這埋用你的威望/魅力來兌換流量, 你想兌換幾多流量就自己決定啦, 請留意, @個威望可換一個流量, 但5個魅力才可換到一個流量咋, 明白矛, vv唔好玩bobo學生仔啦. :P

vv1668vv 發表於 2009-10-9 06:49 PM

[quote]U)n J:C@3a@&K2}

_:|Hh_ Dt 你個vv係咪玩野咖, 每一個版面右上角有[個人中心]健入, 入到去版面右面的[個人中心]目錄中, 藍字第7項有[積分]欄, 入去啦, 進入後會見到vv個積分表, 下面有個[積分管理], 就在這埋用你的威望/魅力來兌換流量, 你想 ...J4i3T*w aJ*L9i
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 06:43 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294143&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]&?+fUx6y!o
KG}.x X)I
1u`WHr.T.~
!lId%F3h!Lm"[

3v4i6C]*mv6E6m
,KJf'KQ [font=新細明體]以前就話。。[/font]+t+E|Fg9_rcu'~a
8@q!ayr[0})W
[font=新細明體]乜鬼都問下“威”博士。。。:yy04: [/font]
U-G'gGV6j7Du:`
GlK~1G JS]h [font=新細明體]宜加梗系要問下 [/font][font=Times New Roman, serif]BOBO[/font][font=新細明體]博士啦。。:yy08:  [/font]8U IePC] ~

Zk ~Xu{P1Hu+z
7M;Zni0r [font=新細明體]開飯 [/font][font=Times New Roman, serif]lu...:yy02: [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 06:54 PM

[quote].j?Y5u{
)P1o.P6U$KL IS!G$R

vv;|pJ'}kfT;w;Y'f e!?g0h6~)ubJGB3^

+bn-JwK r
Cr0A`:A&Zm 以前就話。。
r x1YM3^%uq 9L^L_ {?L
乜鬼都問下“威”博士。。。:yy04:
/or0g KW0s3Bui Bn4a r w)^
宜加梗系要問下 BOBO博士啦。。:yy08:  
#Qq(m_K%C5}3Ft C
8{,@Lq"}"WaW.v a
6d|x+@h k 開飯 lu...:yy02: !Fx7K3D&vp*J'B
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 06:49 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294150&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
Yu&i#~l vQj5?/s
d2}|!B\@H4c0s b*H} :dev: 去咬飯啦, 成日玩/攪學生仔. :yy33:

vv1668vv 發表於 2009-10-9 07:14 PM

[quote]
~Ii,it |~^
o5r}fL%\c :dev: 去咬飯啦, 成日玩/攪學生仔. :yy33:
7XQ;_G` [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 06:54 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294164&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
n SB6~O,L DF`2u*K8L
.B\3D;}Z^T
MQ-`csY3}
2_e0Y8c/V{ [font=新細明體]:dev: 喱位版友。。。有茅聽過。。[/font]
!Sq.w\ B*rY3S$Y
{5og t y_!N i [font=新細明體]好人有得食:clap: 。。壞人茅得食。。。 :naughty: [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 07:19 PM

[quote]
.[Y B+B"A{a
ga"Q9T8Z [6c
\*|/s@%d td
'x!{O_W Q3[u :dev: 喱位版友。。。有茅聽過。。
m(V~n'le` 8JA:|o9N!b j/eP N Q
好人有得食:clap: 。。壞人茅得食。。。 :naughty:
H5YU v7}-Ah,o2h [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 07:14 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294181&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
#nVHCr"b`
6u)?/a!qk-`8E :D :D 我啱啱要開飯咕, 雁d見啦喂. :clap: :clap: :clap:

vv1668vv 發表於 2009-10-9 07:41 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-10-9 07:57 PM 編輯 [/i])TByp5h8Fj
f1Rb;a0GE`.N
[quote]
;w/NM'qPr {ZZ(g
l9V{)t&zX0X :D :D 我啱啱要開飯咕, 雁d見啦喂. :clap: :clap: :clap:
6K(d9t8o)q}`~X [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 07:19 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294191&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
b4PZ_hy,t(M.m
dAe#mZN YOQ
u3Ph8mR%q4c(z [(p!K[u:N*Y
[font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘 突 然[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]!!???:yy31:............ :D :D  [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 08:02 PM

[quote]xf3^M7Wz,? j
;k"~tst)@^x

+Tc/gO g GV ,FQ {8?7T]+v|
0甘 突 然...!!???:yy31:............ :D :D  )PQ"h9S7nE M)}E
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 07:41 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294225&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
eQn)g_m M
/w"N+h"}/PHk4ke}!n 吃飽飽咕, 旦, 矛電樹好睇.:yy28:

vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:15 PM

[quote]t;z @ W2xST

Z/h-F6s+{W_ 吃飽飽咕, 旦, 矛電樹好睇.:yy28:/|8r'aY[$m-v-O8\1d
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 08:02 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294269&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]C;qp+o6D {JX,a*n8_

v_*Ij*Mb v*Sx
rr1ba$Yv|.P
a-[k4Y5mP;H [font=新細明體]吃飽飽之后又變番一個。。。。:yy31: [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 08:40 PM

[quote]
3o}E0uK(Z
r$J bwUdR g7aF'hf7uxY;_O

V\Zm,S7z$l"~ 吃飽飽之后又變番一個。。。。:yy31:
a1Ut.qS&K/y [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:15 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294288&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote] ~}B$S2RB^\f:F

'P*Yzh4o [變], 變怎麼呀, 鵝唔會由好好仁變咗好蒙娜(今集"潮"劇個惡婆)婦人卦.:yy32:
h4D:jt&YI~
:EaT a` n@(? vv知唔知美國奧巴馬總統攞了今屆諾貝爾和平獎呢.

vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:45 PM

[quote]
}2p#x sn~E G9_*s 3n9`\V*f4^a ] |
[變], 變怎麼呀, 鵝唔會由好好仁變咗好蒙娜(今集"潮"劇個惡婆)婦人卦.:yy32:(zT,@_(Qd!~sWR
-R&a2Xg-g$e5Pg5KZ.t
vv知唔知美國奧巴馬總統攞了今屆諾貝爾和平獎呢.
KQdv'xH [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 08:40 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294324&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
ZtIGC)]W K o:]VU4tB$``3{,h:B
KPL&SH3bjod7hr
[font=新細明體]喱位版友。。。[/font]
bM"m:S#ix#s@ [font=新細明體]點解[/font][font=新細明體]突然[/font][font=新細明體]揾個[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘樣既 “角色” 同自己比較呢?:dev: [/font]d2l*l_ X |:O }c
qxZI"]:C,n Dt4T
[font=新細明體]請問呀 “蒙娜”希咪即系 “黃曼娜”?:confused: [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 08:48 PM

[quote]
K!~Z;m8Y2p5~T
#p{ \5ov"sT
4z1q}xk)R 喱位版友。。。
e!D|/IA V 點解突然揾個0甘樣既 “角色” 同自己比較呢?:dev:
'cmY)j*I/n+| [)KQr e
請問呀 “蒙娜”希咪即系 “黃曼娜”?:confused: rDyt({9P
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:45 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294329&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
&S~&W(Vu8W .E7x/?oo(k$X
:D :D :D 係"陳曼娜"牙, 又玩野.

bobo21 發表於 2009-10-9 08:53 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-9 08:56 PM 編輯 [/i]t `)[WNC6C+O

#X%D/f*`1`j E 頂:fight:, 個atv又攪野, 諗住無野睇, 轉過隔離睇吓[亞洲小姐競選前奏]啦, 點知無咗又唔通知喎, 佢刀得咖啦, 真係頂佢個胃.:noway: :noway:
@"T9[6{6?/_ &qP-xM'?B d]
[attach]1401912[/attach][attach]1401912[/attach]

vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:57 PM

[quote]J I$H E'k ]lI w

H p|^WQ$Kp4} :D :D :D 係"陳曼娜"牙, 又玩野.
&H'sBJr [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 08:48 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294333&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]$UcJ9} W

9fd F#tmD1P-fQl
5U+t6CX\UU/\a$~%K [font=新細明體]黃曼娜。。。以vs)mu E!O5\)l:Y

-@(HC(e$E u-n A!B @G%`{"\
個“客”既 鄰 居 (肩料)[/font]
W.m9j2^,d;`j'J #S ?W.?GOM
[font=新細明體]據#M#JmJF9Z X){

:c*q&Z!c;@*]x` D
L3fR^/}Wx)rq 多“豪澤”渣手。。:yy04: [/font]%q(DC5A b.j$PU
[font=新細明體][/font] e}8lY q5~i
[font=新細明體][/font] /J*Q ^+`.]
[font=新細明體] [/font]
A7z ~o w [font=新細明體]
:D+JL7ay [font=新細明體]奧巴馬獲獎[/font][/font]
sP'Y%T"P"A,{+E 0_d3] el qI.s
[font=新細明體]我就唔系評審委員會,所以無乜資格評論。[/font]
,l+[c| d'J g(`+x;q5_q
[font=新細明體]不過,今次[/font]3b8hW$zj y`)IZ,Q
[font=新細明體]會唔會系“鼓勵”大于“贊嘗”!?:yy25: [/font]

vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:59 PM

[quote]頂:fight:, 個atv又攪野, 諗住無野睇, 轉過隔離睇吓[亞洲小姐競選前奏]啦, 點知無咗又唔通知喎, 佢刀得咖啦, 真係頂佢個胃.:noway: :noway: ~+~[gUo6_D
E%n9n4n&{$n J
14019121401912
@"ea3jU [size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 08:53 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294336&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
b5C7AjL^*skf$|P
Y6d3e0o [B9S[7W
gm1VM-PdH ;xK~l0g$s&t
[font=新細明體]睇緊新聞[/font][font=Times New Roman, serif]830 [/font][font=新細明體]。。。(黃珊):yy07: [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 09:01 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-9 09:05 PM 編輯 [/i]
/A4Fp/[a/U!E +kAG0Dv }{
[quote]8|^`'oY'op `f
5v!Q*rV^a6MG+H
j{ UbF1G1vCP
黃曼娜。。。以'mda Pp&b2L(y.i

(x,Ji:wF`C g7B1Za [BX
個“客”既 鄰 居 (肩料);_~([2n+K uJ
ad|Es

}1}.t,{5Ed5q"s"b0a5[P L
{^ O:@ K}3?(K:u
多“豪澤”渣手。。:yy04:
&[.N wq*^*T0kAU
+O"S8~f$hv"E`T
8t-u7Cf,g C%a${ x a-]Qc

:Xh+Q"Cl ?(m,p,C 奧巴馬獲獎)_/F|'R$?F@4z
y3S%Pf.t9iK
我就唔系評審委員會,所以無乜資格評論。'W6]M.NU9Y ZR

R?2|5d ^2Hv 不過,今次]X:G xz0?K9R9M
會唔會系“鼓勵”大于“贊嘗”!?:yy25:  ...
$wN Q&o+Cw2UXcC-t [size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:57 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294339&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
~-Y"P0s!H1au5Os M/g2TP}7Ii]*i
[[[font=新細明體]多“豪澤”渣手。。:yy04:]], 刀唔係句聞囉, 佢巧命.
xDbK6eX9hk :Q&XeB,a]
[[[/font][font=新細明體]會唔會系“鼓勵”大于“贊嘗”!?:yy25:]], 我刀係噤話, 刀希望喱位黑人總統能對世界多d貢獻啦. :)
,z!z4AqV?[&L [/font]

bobo21 發表於 2009-10-9 09:04 PM

[quote](\*y p*v0@I
8L8C/f b6k;iVk1g @ D
!DkCO6@L }D

U9`3MAa8e,M Np3E 睇緊新聞830 。。。(黃珊):yy07: T^ofs1}t2B(A
[size=2][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-10-9 08:59 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294341&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]va~Ga)ar(ut

.udZ gt7c;Toi2|/D 晚晚刀係王山, 夜d 10:50咖[新聞]就係黃雅宇, 今個禮拜矛咗胡燕泳.

vv1668vv 發表於 2009-10-9 09:07 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-10-9 09:13 PM 編輯 [/i]
K*a@2kC)C
/WX9Rs+?m#H:mvG? [quote]9w3q(v\rA7yB0hb

,FwV^p7}1f 晚晚刀係王山, 夜d 10:50咖[新聞]就係黃雅宇, 今個禮拜矛咗胡燕泳.3c'jW/vL2dwSe
[size=2][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-9 09:04 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3294351&ptid=209286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]sx:Q oe^r(G%B
m/q|t-gB&JH V1?
黃雅宇:yy07: :yy07: :yy07::{x'{m {B(~G?

5C2h1|1m$Q&V+mLo 7oUtN1c
[0\+z%a~5t
[font=新細明體][color=silver]睇新聞 ..睇 “飽”。。。:yy03: [/color][/font]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.