娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mz_r55 發表於 2009-10-12 07:25 PM

唔明新版...

其實我唔係好明依個新版係點?
^&ic'df? ??J4Es'W 7i-z&]:LNLOl'E$a
d 舊相又去第二個網
W M-q.g?8e \'c,s/` E`5s+D]*@5Fb:I {
個個網同依個網又有乜關係?? 新個網要收錢嗎? 要重新玩過定點?
:SN [,]pyZ]de B
aA"C!k0Qx%[ 同埋d attachment都開唔到, 個個都話流量, 出一次相有十分, 開完十幾個attachment就無哂....唔知點玩
V&P}(Kb:QTS o;V+E
R0J7P0Q7o5})Y 唔知適唔適合依到問

admin 發表於 2009-10-13 12:54 AM

[quote]其實我唔係好明依個新版係點?
N(oxOV W })|
9q CUi[W aEN d 舊相又去第二個網`"Gs;j yF(A
I%_AW]J
個個網同依個網又有乜關係?? 新個網要收錢嗎? 要重新玩過定點?5zl^g.gy
*@#r&Sq%I`aC] @'d
同埋d attachment都開唔到, 個個都話流量, 出一次相有十分, 開完十幾個attachment就無哂....唔知 ...UDS"y7rP-j4b
[size=2][color=#999999]mz_r55 發表於 2009-10-12 07:25 PM[/color] [url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3299373&ptid=209526][img]http://www.26fun.com/bbs7/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
1d7C$[ O"NO
4DL^^ r7\-W 1) 最新安排舊相不會去新網除發貼會員主動同意^ F{m4r n2l i,d-E g
2) 流量安排主要是希望只看不回的會員改善^6Z re)it
另外多謝閣下一直以來的自拍圖片支持, 戶口增加1000威望.;f5c%RX!@ }:h
其他問題可短信直接聯絡

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.