娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 唔明新版...
mz_r55
發表於 2009-10-12 07:25 PM
唔明新版...
其實我唔係好明依個新版係點?
^&ic'df? ??J4Es'W
7i-z&]:LNLOl'E$a
d 舊相又去第二個網
WM-q.g?8e \'c,s/`
E`5s+D]*@5Fb:I {
個個網同依個網又有乜關係?? 新個網要收錢嗎? 要重新玩過定點?
:SN[,]pyZ]deB
aA"C!k0Qx%[
同埋d attachment都開唔到, 個個都話流量, 出一次相有十分, 開完十幾個attachment就無哂....唔知點玩
V&P}(Kb:QTS o;V+E
R0J7P0Q7o5})Y
唔知適唔適合依到問
admin
發表於 2009-10-13 12:54 AM
[quote]其實我唔係好明依個新版係點?
N(oxOV W })|
9qCUi[W aEN
d 舊相又去第二個網
`"Gs;j yF(A