娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2009-10-13 01:41 PM

勁過巴士阿叔!美華裔巴士阿嬸痛毆黑妞!

[youtube]dp5skq8l_wg[/youtube]

pomp 發表於 2009-10-13 06:44 PM

越來越多EQ低的人, 奉勸大家出街要小心, 唔係死咗都唔知咩事!!!

CK銘 發表於 2009-10-13 07:14 PM

果然厲害......
i~'G*`&EY:G 講身形都贏嗮佢啦...

Winters 發表於 2009-10-13 07:30 PM

個阿嬸話人地蠢,佢係美國都應該幾耐下,唔係唔知黑人最忌人地話佢地蠢呀?
0_/le{:PVy{ 雖然俗語話先撩者賤,但我覺得雙方都有錯:nogood:

infjlam 發表於 2009-10-13 07:35 PM

[quote]雖然俗語話先撩者賤,但我覺得雙方都有錯:nogood:%J/k2W p2u~/R#K(z$^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3300749&ptid=209583][color=#999999]Winters 發表於 2009-10-13 07:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
7M6y,EG4ssM eK
n`+iih9^R)I:o2c 冇錯,我都覺得兩方都有問題,
V/DC+tx 搞到大打出手,唔文明

goodnicelady 發表於 2009-10-13 08:50 PM

黑妹夠胆先動手!但被亞嬏反攻……

艾官 發表於 2009-10-14 06:54 PM

堅呀~~打到黑妹面青青~:yy03:

e_e 發表於 2009-10-14 07:19 PM

妖 , 係中國人就大X晒咩 , 句句F字頭 , 人地打佢好正常 ...-G X0x ?[n/V
人仲得懶勁咁 ... 講真 , 我覺得幾丟臉~~

infjlam 發表於 2009-10-14 07:45 PM

[quote]妖 , 係中國人就大X晒咩 , 句句F字頭 , 人地打佢好正常 ...jo"p*m#lu x#o
人仲得懶勁咁 ... 講真 , 我覺得幾丟臉~~a/X6P{0laN}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302013&ptid=209583][color=#999999]e_e 發表於 2009-10-14 07:19 PM[/color][/url][/size][/quote]m7q*xA"m(Eb;x

9]6BA Q1^ T/m 雖然個阿嬸又打又講粗口絕對有問題,
Xk?U*hT1J X3S4F 但唔明你點解將D野調轉o黎講(定係你根本冇認真睇條片?),(F j'u.p,g-l/w@e
係個黑人女人一人霸兩個位唔啱在先,2H:nb{|F#O&W6`9y
台山阿嬸好聲好氣請佢讓個位,但不果,6@UR@.~2Ps0l
初則口角,繼而動武,
d^U.@)l7WMPq~ 係個黑人女人出手打人在先,台山阿嬸還手,某程度都係出於自衛~
{:f&U9_k
r,pt;X:`)vs 丟臉?看來你不知道問題所在...
Y0l!w/pcko 那是美國多年來積壓,中國人被歧視的問題,w.`edj9Y)w7f
如果巴士阿嬸係個白人(或黑人),我相信呢件事根本唔會發生!

e_e 發表於 2009-10-14 08:01 PM

[quote]
V*iA3}b2vf2v
#u;LV{ p/F3? 雖然個阿嬸又打又講粗口絕對有問題,9ztj.dLtl7[oPg
但唔明你點解將D野調轉o黎講(定係你根本冇認真睇條片?),
D6Ha@@6F:s 係個黑人女人一人霸兩個位唔啱在先,
*u*pFAh 台山阿嬸好聲好氣請佢讓個位,但不果,(w,Aw:a0d
初則口角,繼而動武,:A^V.hR2QCh%~
係個黑人女人 ...
0gPB6c'x [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302037&ptid=209583][color=#999999]infjlam 發表於 2009-10-14 07:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
1ji5I1tF!l 好聲好氣 ... 下 ... OK , 我係盲既 ..."D;c_mbI

JBD tY o,f 咁我E+就F你 , 你唔好打我喎:dev:

infjlam 發表於 2009-10-14 08:08 PM

[quote]
2dWIdF 咁我E+就F你 , 你唔好打我喎:dev:[/quote]
/m~ O7~hs3\ 我看你只係個蠟槍頭,F都唔得喇...Oi*GH%X?U
見你咁可憐,做乜仲要打你?

e_e 發表於 2009-10-14 08:50 PM

[quote]Zx]{g7\[S/u3U
我看你只係個蠟槍頭,F都唔得喇...
X0p-uDu1w:r.F 見你咁可憐,做乜仲要打你?
p q(~$c!H~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302061&ptid=209583][color=#999999]infjlam 發表於 2009-10-14 08:08 PM[/color][/url][/size][/quote]&?7kP:?:Z0L
銀釀蠟槍頭??? 你估我馬英九咩:dev:

infjlam 發表於 2009-10-14 09:04 PM

[quote]
P{-eu)\h @,X 銀釀蠟槍頭??? 你估我馬英九咩:dev:
Za.d+v A0zS [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302115&ptid=209583][color=#999999]e_e 發表於 2009-10-14 08:50 PM[/color][/url][/size][/quote]ecv e.i!r+gH
\7P x ^)m Ut1k8I8me
唔好教壞細路,係銀樣...
M6Y4rset 諗樣快D去釀酒

e_e 發表於 2009-10-14 09:41 PM

[quote]x[B#I*X G
Y|%i:VA m `"K
唔好教壞細路,係銀樣... qo^.F3Oj Q
諗樣快D去釀酒(N.c QP%`5m)K_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302137&ptid=209583][color=#999999]infjlam 發表於 2009-10-14 09:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
]L ?c3F 打人係唔岩 , 但F人岩咩???6w VD+\j8n4ljv
我好憎D人剩係叫好 ... 即係我姦人就得 , 人姦我就唔得???

infjlam 發表於 2009-10-14 09:54 PM

[quote]TpS*U&w hL
打人係唔岩 , 但F人岩咩???7\ @ Id$n~/I-WVP
我好憎D人剩係叫好 ... 即係我姦人就得 , 人姦我就唔得???dQf$J]!Jx5v
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302177&ptid=209583][color=#999999]e_e 發表於 2009-10-14 09:41 PM[/color][/url][/size][/quote]2`:|#a }"kc

\Q!}@ ~ 邏輯有問題...E;L~I[0j t/p
人鬧你,做得衰D,你咪鬧返人囉,
YL L4]2Y'{1`&Y)q 做乜郁手打人?'^%k L;d%@PU#j
只有笨人才會出手(最白癡係唔夠人地打)c s+m8tt{;h
&TjPU.i2a(eX
由頭到尾,冇人話阿嬸F人係啱,:\0[Qt#oa[
大打出手,雙方都有唔啱!
n~'OC4Hh }#|E O_ Ru*}{
但唔好忘記,係黑人女人一人霸兩個位唔啱在先,
"UU+mU+| V8t5z 若佢之前唔霸兩個坐位,根本唔駛嘈,更打唔成交!

e_e 發表於 2009-10-14 11:13 PM

[quote]
8Le't t,X hs
x-G5W`nU 邏輯有問題...Ss1@8m}SR1B2n
人鬧你,做得衰D,你咪鬧返人囉,
T8j-O|@@.C 做乜郁手打人?so&n?ioQ,wcG
只有笨人才會出手(最白癡係唔夠人地打)O.C(md!Ue~O(OSk
0`F8Ea(QX7B
由頭到尾,冇人話阿嬸F人係啱,
-Ge?$Ws 大打出手,雙方都有唔啱!*G0N9B:{8H'hiE5o0p

&lVI$Y a+@G 但唔好忘記,係黑人女人一人霸兩個位唔啱在 ...6g9p`f^'U)L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302200&ptid=209583][color=#999999]infjlam 發表於 2009-10-14 09:54 PM[/color][/url][/size][/quote]霸位果part我真係見唔到喎 ...

camus001 發表於 2009-10-14 11:17 PM

可能個阿嬸覺得中國強大了,中華民族站起來。所以佢自己情不自禁,難以按捺心中興奮,借此宣泄一下。

infjlam 發表於 2009-10-14 11:26 PM

[quote]霸位果part我真係見唔到喎 ...@%\Tp`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302312&ptid=209583][color=#999999]e_e 發表於 2009-10-14 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
~$b$Oui~
x0bW)SbC0Y6S [youtube]VSmBUcGSJTQ[/youtube] ^g*\d-v!_
e}/[4{)nEL
唔識聽,唯有睇有字幕版本

e_e 發表於 2009-10-14 11:40 PM

[quote]可能個阿嬸覺得中國強大了,中華民族站起來。所以佢自己情不自禁,難以按捺心中興奮,借此宣泄一下。+y5G(tJ;j$AJ2B4HOB
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3302318&ptid=209583][color=#999999]camus001 發表於 2009-10-14 11:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
t#]S/S&]7O2LP k 又一條狹隘既民族主義走狗 , 見人好打就拜 , 一定係條捉雞都無力既打壞後生 !!! :dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.