娛樂滿紛 26FUN's Archiver

沙田少年 發表於 2009-10-14 02:10 PM

施政報告

施政報告
@!l g|;W!CW4` 全面務實值得支持:yy16:

0665 發表於 2009-10-14 02:18 PM

我看不出有什麼實際野

infjlam 發表於 2009-10-14 04:00 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2009-10-14 04:20 PM 編輯 [/i]
a7Z&g4A$a U O
/@n;cnTz 派慳電膽$100券?:eek:
)Y[;nC$Y_'Xl 呢個政府到底諗緊乜?
kv$lI.jk A
5Uk7FPvL({ 立法禁止出售傳統烏絲燈泡咪得囉,
0}` I f(o?^k} 正一法國餐,多舊魚!
OX(n`.Ye0Ag 最最荒謬就係[b]用戶每月需向電力公司多付2元,為期1年。:giveup: [/b]/`Y/@5ov(]}0Od
[b]即係戶戶都加左電費!:help: [/b]C[P?q MG

2xP L4uY+i p_:t'i)i&g.x X&a

2S i8K8tFo&k%a RX 依家好多香港人連工都冇得開,bg MF,?9II6eo
三餐都成問題,你叫佢買慳電膽?:hitwall:

打狗棒 發表於 2009-10-14 05:59 PM

大事做不了, 小事懶積極......
sk;|+x(uH 想當年殖民地港督在位時, 決不會在施政服告提甚麼"慳電膽"、"大樹問題"......等等!!!

ATX 發表於 2009-10-14 06:01 PM

施政報告  是是但但

albert_einstein 發表於 2009-10-14 09:10 PM

今日成日都嚮公司做野, 鬼咁忙.
@ v*d2paR1q 冇機會睇到電視直播.
Z-e7g&\4G(k 我就做建築界o既, 唔知道今年有冇d好似之前十大基建項目咁o既plan呢?

sssyyy 發表於 2009-10-14 09:42 PM

有改變係好,但係d政策唔係好有前景

benny1219 發表於 2009-10-14 09:54 PM

[quote]派慳電膽$100券?:eek:,mHU"i%m)}-q Nb
呢個政府到底諗緊乜?
,x} v&Mg
\Q A:nj 立法禁止出售傳統烏絲燈泡咪得囉,
]R;v;vq_2VX-a 正一法國餐,多舊魚!5x-p6nF HC9_
最最荒謬就係用戶每月需向電力公司多付2元,為期1年。:giveup:
r]k*\s-R1w'}0c 即係戶戶都加左電費!:help: -j+y [)c8M)j7w
u K#Q8\(EL0m%u

w-N O @#w Q M +D^aO Su9b
依家好多香 ...1K)H g-V})Hjp
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3301785&ptid=209743][color=#999999]infjlam 發表於 2009-10-14 04:00 PM[/color][/url][/size][/quote]
L_{ ~ b G OI/Aa 電力公司年年搵幾十億 政府怕佢地蝕錢咩

benny1219 發表於 2009-10-14 09:55 PM

[quote]大事做不了, 小事懶積極...... }m[+k?7eo
想當年殖民地港督在位時, 決不會在施政服告提甚麼"慳電膽"、"大樹問題"......等等!!!
%c OLA g,x [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3301938&ptid=209743][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-10-14 05:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
r_ ~1b omZ,P 當然啦  費時俾人話假大空  當年搞數碼港 中藥港 西九 創意工業 .....都是流產收場

infjlam 發表於 2009-10-14 10:03 PM

呢項低B措施,只係明益兩間電力公司、慳電膽製造商和各零售代理,'~*o2c0E LY\
最慘係(短期)租屋住果D家庭,電費俾多左,
xN1UB0sT y"q%J 但慳電膽對佢地就冇任何實惠可言(既然租人屋,為何要買貴上十多廿倍的慳電膽?)

J.T. 發表於 2009-10-15 12:17 AM

[quote]施政報告
'k)s L8gs 全面務實值得支持:yy16:8} fn g7PK%Wg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3301707&ptid=209743][color=#999999]沙田少年 發表於 2009-10-14 02:10 PM[/color][/url][/size][/quote]6u lt;DsdQ
lmfao

infjlam 發表於 2009-10-15 12:20 AM

[quote]
9x_P\ \ lmfao[/quote]
0F#y`^'?.U-HaH-G *R b5~Zr
其實沙田少年有時都好幽默o架...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.