娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-10-17 11:05 AM

今日北韓

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2009-10-17 11:39 AM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2009-10-17 12:42 PM 編輯 [/i]%amN&P#u1uI3`H
W9?M!~q8Pd
唔認同喱集[星期二檔案]最後所講, 見到市面有間漢寶包([size=3]夾著牛肉碎餅雙層餅)[/size]店, 有人有手機, 在國家圖書館可以上內聯網, 就說北韓正在微妙改變中, 而係無根本性, 結構性的改變過.#]`m*YR
Q6JQ5v hXm{O
但首都平壤真係超乾淨, 整潔, 犀利.

e_e 發表於 2009-10-17 11:44 AM

[quote]唔認同喱集[新聞透視]最後所講, 北韓正在微妙改變中, 而係無根本性的改變過.3p2e6Q2o/CDs#~dYm
5J&k)c;}Q2mJ!so
但首都平壤真係超乾淨, 整潔, 犀利.
%c5m6mY s3} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3304672&ptid=210004][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-17 11:39 AM[/color][/url][/size][/quote]
L+?9h%GJf}{X 其實我頗樂觀 , e+古巴就係邁亞密既深圳 , week end就去古巴玩 ;.A.qW%oI6ZP KM{r
北韓都一樣 , 係東北既深圳(東北經濟唔差)

bobo21 發表於 2009-10-17 11:57 AM

[quote]$j!T7AwcP(RE
其實我頗樂觀 , e+古巴就係邁亞密既深圳 , week end就去古巴玩 ;X?w6^i
北韓都一樣 , 係東北既深圳(東北經濟唔差):Ds"u6~R$y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3304676&ptid=210004][color=#999999]e_e 發表於 2009-10-17 11:44 AM[/color][/url][/size][/quote]:s0]e7fNI1c
Xr\Xs m e
今日咪係week end囉, 出門未呀, 去古巴玩, 去蝦啞嗱, 會唔會轉機又轉機去埋平壤玩番轉, anyway, 祝你出門順風, 要小心點, 旅遊愉快. :P

e_e 發表於 2009-10-17 01:00 PM

[quote]Y*~;z6cab+LH'v m(}

bbZv&["o2lc,c3\2R 今日咪係week end囉, 出門未呀, 去古巴玩, 去蝦啞嗱, 會唔會轉機又轉機去埋平壤玩番轉, anyway, 祝你出門順風, 要小心點, 旅遊愉快. :P
E _ z Z ^#^*G%B ? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3304697&ptid=210004][color=#999999]bobo21 發表於 2009-10-17 11:57 AM[/color][/url][/size][/quote]4~({9g%`6}O z-i e
邁亞密坐船(快艇都得)去古巴得拉~~

sssyyy 發表於 2009-10-17 04:06 PM

北韓都算開始進步...

艾官 發表於 2009-10-17 09:44 PM

好似愈黎愈多關於北韓既消息~

幸福男 發表於 2009-10-17 11:59 PM

今日北韓都係咁上下!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.