娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2009-10-18 11:13 AM

剛回來,看到26FUN轉了新版

今天剛上來26FUN,又轉了版本,我還以為[入錯屋]!u$y`/e z.K
背景顏色上感覺沒有之前的好,比較深沈欠色彩...
e@K'qV"n&V\ p?^-@7N_*?
不過....
5}9@kM^]k4@AB 我仍會盡量上來26fun的
)GB&h^/|d'xoPM/eJG Rt3yuL.e
(吐嘈完,請無視)

Winters 發表於 2009-10-18 11:22 AM

唉,我地能夠做嘅就係去習慣:haha:

幸福男 發表於 2009-10-18 11:28 AM

慢慢就可以適應啦!

ado777 發表於 2009-10-18 12:00 PM

最慘就係依家D流量燒得好快@@

kuru 發表於 2009-10-18 02:41 PM

成日轉, 又係麻煩之作

evan5528 發表於 2009-10-19 08:20 AM

以前個版本方便d

正能量 發表於 2009-10-19 12:23 PM

凡事都有第一次;凡事都可以適應;凡事都可以遷就。

大優勢 發表於 2009-10-19 01:26 PM

[quote]唉,我地能夠做嘅就係去習慣:haha:
IS wD_c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3305399&ptid=210074][color=#999999]Winters 發表於 2009-10-18 11:22 AM[/color][/url][/size][/quote]-Q,jV8x l J^
r8B AUn6cs

_V;Y1H5V7r1T9r 同政府俾一舊水叫我地幫襯菲利浦慳電膽一樣
-e:t|2MV\ q8X CVP|Z)aP
你習慣下啦

chingy1011 發表於 2009-10-19 01:29 PM

[quote]-aR g#f R Tp|}

5G`8G*Z*C-C&F
wN'v5W*Gq9e? 同政府俾一舊水叫我地幫襯菲利浦慳電膽一樣
"lJ\C4bPD 9n;F;Fti:L
你習慣下啦d']Oq8V:P#U
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3306594&ptid=210074][color=#999999]大優勢 發表於 2009-10-19 01:26 PM[/color][/url][/size][/quote]v)RxL5@@}'l%p j
比喻得好應棍!!!

Hunter88 發表於 2009-10-19 10:23 PM

I am so used to the old 26Fun.  It takes time for me to get used to the new format.

terry0926 發表於 2009-10-20 05:40 PM

要流量的,十分之難找

CK銘 發表於 2009-10-20 05:59 PM

d流量真喺用得好快......#kP.aBR8w~Gs5B
未習慣..........

守望者 發表於 2009-10-20 06:05 PM

我都好少上黎,但都不慣無左睇流動相果個版面,不過多些人反映,遲些就再會改善架啦,或者有機會有番以前一些好0既野呢!..或者咁樣都好0既,可以訓練我地0既適應力呢!﹖:kicking:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.