娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ado777 發表於 2009-10-19 12:00 AM

論政府政策

新政策出爐9yc|c(BI

Fa9_Rm 曾先生比人插到血都止唔切%w-v v*s-x
話佢唔實制話佢冇口齒V8G1P7bv9I.}
a@L}:KB'y
又有人話貧富不均
{-`t:iRO;Q 又話佢逼人用呢樣做個樣
h-F/~XODN(]W.l
4Qh2J)lp Z1G F 希望大家發表下想佢實質上做D乜?

ado777 發表於 2009-10-19 11:08 PM

點解冇人ge
-N$Gi#AD&M2A6|5S 搵人答下討論下啦!!

coolala2005 發表於 2009-10-19 11:22 PM

[quote]點解冇人ge
H)`.x*y` p|RYW 搵人答下討論下啦!!s pQ K(VQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3307130&ptid=210157][color=#999999]ado777 發表於 19/10/2009 23:08[/color][/url][/size][/quote]不如你自己先發表下想佢實質上做D乜?~:haha:~~~

coolala2005 發表於 2009-10-19 11:39 PM

真係無人喎.........:haha:
,MM/[-t isyJ
I;y~ElI&{8Lx"^ Nh
9ue6IX2u0K&Vs
5Auv5{tt [size=5][color=Blue][b]有魅力加喎!~[/b]:yy03:[b]~~~[/b][/color][/size]

kakeidevil 發表於 2009-10-19 11:41 PM

照顧下我呢d長期生活喺貧窮線下既人:cry: :cry: :cry: :cry:

coolala2005 發表於 2009-10-19 11:45 PM

[quote]照顧下我呢d長期生活喺貧窮線下既人:cry: :cry: :cry: :cry:!tp T3k(s)s3f,c;Kt,R
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3307179&ptid=210157][color=#999999]kakeidevil 發表於 19/10/2009 23:41[/color][/url][/size][/quote]
%ZD_-a0qwkO 大佬, 你都要講下具體既野先得架?!~:haha:~ 5EOc6z`Dk
每人每月派$10,000好無?!~:dev:~~~

DOG9922 發表於 2009-10-20 06:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sssyyy 發表於 2009-10-20 07:15 PM

我想佢派$$$.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.