我今年入o左學生會, 想搞活動
今年第一年入我中學o既學生會想搞d 活動/W;J;m&n ` gg m
大家不如比d 意見身為學生會可以搞d 咩比同學?V"f,p x?sta
5m*Q5@9{)eaoRY
又或者比你以前有份搞學生會會做d 咩 歌唱比賽,足球or籃球比賽呢d等等... 歌唱比賽."|"@,O]z;Wy
2A5{&so V)su
xx巨聲 / xx大道 (xx= 你學校名) 搞「卡拉o.k」比賽、學生大聯盟、校花校草選舉、學校之冠…… 搞個「搞搞振」,那個搞得叻那個做學生 會會長!
頁:
[1]