南華場波
頭先睇 J 2 直播 , 見到有人做粗口手勢 !! O晒咀 !!雖然對南華輸波有 d 失望 , 但對香港 d 球迷更加失望 !!
拋 d 垃圾入球場 , 叫囂 !! 真係無品 !!2@TV"l&t;F0vT
lF;Js\-Y
無線講波好廢 !!
另外 , 真係全場爆晒 ?? 因為科入波時 , 電視映科球迷時 , 見到有好多吉位 !! [quote]頭先睇 J 2 直播 , 見到有人做粗口手勢 !! O晒咀 !!eH6l#U/n d
4mS_#nx,{VB8V}
雖然對南華輸波有 d 失望 , 但對香港 d 球迷更加失望 !!