娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2009-10-21 11:19 PM

南華場波

頭先睇 J 2 直播 , 見到有人做粗口手勢 !! O晒咀 !!
.G;Z~-lW)A
/yC*X qo2r:t8m%g 雖然對南華輸波有 d 失望 , 但對香港 d 球迷更加失望 !!
3mX6eI.o4{}
o'JR pOV/FL:V*c9F,U 拋 d 垃圾入球場 , 叫囂 !! 真係無品 !!2@TV"l&t;F0vT
lF;Js\-Y
無線講波好廢 !!
(S(UYaw,u)B;j-LH
#E6h Z"?/g5_1^qo 另外 , 真係全場爆晒 ?? 因為科入波時 , 電視映科球迷時 , 見到有好多吉位 !!

打狗棒 發表於 2009-10-21 11:41 PM

[quote]頭先睇 J 2 直播 , 見到有人做粗口手勢 !! O晒咀 !! eH6l#U/n d
4mS_#nx,{VB8V}
雖然對南華輸波有 d 失望 , 但對香港 d 球迷更加失望 !!
`7?@hSHv?
}wl:_3a0[ r)P 拋 d 垃圾入球場 , 叫囂 !! 真係無品 !!
f?1X;z*Tv,tm9HUS
F `g9e \#dV 無線講波好廢 !!
+Eg!Z8U4{Z/] l
r6U2j.\ kcNg 另外 , 真係全場爆晒 ?? 因為科入波時 , 電 ...7E.N o:V/[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3309680&ptid=210473][color=#999999]selena127 發表於 2009-10-21 11:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
~N vJ|[2b`CG 閣下梗係少入場睇波, 山長水遠入場為乜? 除咗同南華打氣外, 就係為咗幾萬人齊聲一"x", 香港球迷都話冇品, 咁歐洲球迷叫乜?
2c FL%fl+CU4F 主場梗係要叫囂啦, 唔通假腥腥甚麼"友誼第一, 比賽第二"咩?Novcr`
G m{Uyhl
CCTVB九年都唔播一場波, 求x祈亂講一通, 此點可以理解; 引用一d無線死硬派話齋: "唔使錢想點呀? 又冇人迫你睇?"

mano84 發表於 2009-10-22 12:00 AM

主場就係咁 ga la……
W't/mAqOT0K 4B7zG)AGt@z)p
人地主場咪又會咁……

loklok117 發表於 2009-10-22 06:13 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3309713&ptid=210473]2#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
1ynj-AB8IT
\2^Y'wJ:O5g 狗仔,咁你又有冇入場AR:dev:

kuru 發表於 2009-10-23 01:26 PM

能夠有4萬觀眾, 對香港足球界黎講, 真係好威

gt2686 發表於 2009-10-27 03:16 PM

其實兩隊都打得唔錯,只怪南華欠運。
[h1C'CKq(n 不過無論點,南華在亞協杯有這樣的成績都已夠安慰。

brontobe 發表於 2009-10-28 04:55 AM

南華走下波

gt2686 發表於 2009-10-28 01:46 PM

[quote]南華走下波
\LLC(r*c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3314413&ptid=210473][color=#999999]brontobe 發表於 2009-10-28 04:55 AM[/color][/url][/size][/quote]j-L#uj B6^
唔會ge.....只要繼續發展,實有得做。

自由神 發表於 2009-10-28 04:22 PM

[quote]頭先睇 J 2 直播 , [color=red]見到有人做粗口手勢[/color] !! O晒咀 !!M,?"MNgO%u y)R$L
^#LF}x:K {S2kcc
雖然對南華輸波有 d 失望 , 但對香港 d 球迷更加失望 !!We rvxw0G+u-|8@

!p2Qvw7[ Il%R 拋 d 垃圾入球場 , 叫囂 !! 真係無品 !!U@rw7K,rhbF
!b8AK&LhRD3x
無線講波好廢 !!
`JR8q8b0m 5EXtse~`&hI
另外 , 真係全場爆晒 ?? 因為科入波時 , 電 ...
5Ps9j6P ^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3309680&ptid=210473][color=#999999]selena127 發表於 2009-10-21 11:19 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy03: :yy03::yy03:That's me~
;H p4Rm[&A My mid-finger is very useful that nite~

Winters 發表於 2009-10-28 05:39 PM

樓主可能唔單止無入場睇過波,更加可能無睇過波.
3h8G(C cc$p N"K6OR 係外國,見到十二碼唔判,球員不斷扮傷拖時間,入波又唔判,唔暴動已經係奇蹟.8e)b6l~ H]#T
你睇下前幾日曼聯打利物浦,啲球迷又係不斷掉沙灘波落場;睇意大利波,郁啲就走落場,一係就放煙花._!m yw6J*Nz)F@k
相比之下,香港人己經好克制.

自由神 發表於 2009-10-28 08:44 PM

[quote]樓主可能唔單止無入場睇過波,更加可能無睇過波.
U:Z!K;y9V0h2I^%}.T 係外國,見到十二碼唔判,球員不斷扮傷拖時間,入波又唔判,唔暴動已經係奇蹟.
6rkg/K#w5F^%B!My3m 你睇下前幾日曼聯打利物浦,啲球迷又係不斷掉沙灘波落場;睇意大利波,郁啲就走落場,一係就放 ...
a.G~n&tW [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3314844&ptid=210473][color=#999999]Winters 發表於 2009-10-28 05:39 PM[/color][/url][/size][/quote]Yes~That's the adv. of the Home Team~

傷心帶笑者 發表於 2009-10-28 09:16 PM

懶係有道德!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.