娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 一直有一個疑問......
fred1977
發表於 2009-10-22 10:37 AM
一直有一個疑問......
玩左 26fun 好幾年,好多時,都發現本版內的兄弟對某些男藝員等以狗公等來形容,如方XX,黃XX...好多好多
UG Xddj#\-i
a~Wu [ aFu
不過,有時我都問自己,如果自己都是這個圈子內的人,會唔會一樣呢?
jeo1m[!w2t3DH.g
8[2_;og'U+s
我的答案是:會
g U9^-h^2T
Xs[ {b6m.j9pU
時時都對住咁索的美女係面前,姣既又有,身材正的又有,咩都有,如果可以上,當然會上啦!
/~-q D i6v!Op-eB8y
L E }"UU'Jz M(`z
唔知道本版的你們,有沒有這個同感呢?罵人狗公的,是妒忌?或是真係仙人?如果是仙人,為何入這版睇野呢?
.E A2\T1w5?