歲月不謠人和美有關係嗎﹖
[table][tr][td]我想大家平心靜氣去傾D野1op.}h0}:Eu
我只係覺得forum有D人講黎講去都係唔可以放低年齡黎講美感﹐ 可能呢家多左D小朋友上呢個網#K&i$EW(j3R/F6~` _a%[
反而我想問D年紀二十三歲以上的人﹕﹕
[b]一個人某階段老左﹐ 係唔係等於拒從來無靚過? 平均黎講﹐ 一個人會靚過另一個﹐ right?[/b]+@s0D?%\M
+[MTM4|)E+yW3GB,a
G'Qbk5NY"z M.DE[.a
若果齋比較青春﹐ 甘不如去鐘意靚模或者DTVB三線演員﹐ 好多都好青春。
k&L T,^MS.o
e s9z#Q"]%|1}
講真﹐ 美感是講先天樣貌﹐ 高度﹐ 氣質。
即係好簡單講﹐ 李嘉人都老左殘左﹐ 但係D人都話拒係經典美女。D男人唔會話﹐ “今期殘左﹐ 拒唔靚啦。”
.K#@7U9~PL;her
亦有好多例子﹐ 例如﹕ 朱茵﹐ 伍姑良, 張柏芝 etc. D人仲話拒地係性感女神。A4q!sO/Y5}1Ul-F
RN f*d;J m`.[
Gigi Leung係唔係真係唔算經典美女﹖ 若果不是﹐ 請說出來。
Rv,j%k%[J
"MNl$]Bty#f/d
bXgU8`oz},e
$W;Q.]/R1W~Eh-a9A
其實我都盡量用同年紀人比較﹕ 例如﹕ Gigi vs. 楊恭如﹐ Gigi vs. 關秀媚
或者下次把Gigi和朱茵做比拼會好D[/td][/tr][/table] 駛唔駛係aio開完又係呢度開呀:confused: