娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Babafett 發表於 2009-10-22 09:05 PM

歲月不謠人和美有關係嗎﹖

[table][tr][td]我想大家平心靜氣去傾D野
s?L:o4C0kqW
!{$a!u'c\
7[j/DCo&UM,j2Wj 1op.}h0}:Eu
我只係覺得forum有D人講黎講去都係唔可以放低年齡黎講美感﹐ 可能呢家多左D小朋友上呢個網#K&i$EW(j3R/F6~` _a%[

X#W8Nx? 反而我想問D年紀二十三歲以上的人﹕﹕
H1D3k.U+l e-W e
}w8L{cu/Q [b]一個人某階段老左﹐ 係唔係等於拒從來無靚過? 平均黎講﹐ 一個人會靚過另一個﹐ right?[/b]+@s0D?%\ M
+[ MTM4|)E+yW3GB,a
G'Qbk5NY"z M.DE [.a
若果齋比較青春﹐ 甘不如去鐘意靚模或者DTVB三線演員﹐ 好多都好青春。
qS3f9^$]
I5ve} A] x.e k&L T,^MS.o
e s9z#Q"]%|1}
講真﹐ 美感是講先天樣貌﹐ 高度﹐ 氣質。
0`&B0hGui*Z9C_$o
$iY U;@5Q0N 即係好簡單講﹐ 李嘉人都老左殘左﹐ 但係D人都話拒係經典美女。D男人唔會話﹐ “今期殘左﹐ 拒唔靚啦。”
,F7C iZq ];UUWv .K#@7U9~PL;her
亦有好多例子﹐ 例如﹕ 朱茵﹐ 伍姑良, 張柏芝 etc. D人仲話拒地係性感女神。A4q!sO/Y5}1U l-F
RNf*d;Jm`.[
Gigi Leung係唔係真係唔算經典美女﹖ 若果不是﹐ 請說出來。
.@ |m.sP^8j Rv,j%k%[J

z1W-Hq|
F ~!U.V9HF "MNl$]Bty#f/d
bXgU8`oz},e
$W;Q.]/R1W~Eh-a9A
其實我都盡量用同年紀人比較﹕ 例如﹕ Gigi vs. 楊恭如﹐ Gigi vs. 關秀媚
g{8h};y3_;n$@
bM)i5wt%p
%v7JZ"w F 或者下次把Gigi和朱茵做比拼會好D[/td][/tr][/table]

Winters 發表於 2009-10-22 10:12 PM

駛唔駛係aio開完又係呢度開呀:confused:
wG#K;p9x:} i(l 重要過左差唔多成個月:eek:

coolala2005 發表於 2009-10-22 10:24 PM

[quote]駛唔駛係aio開完又係呢度開呀:confused:
k!a7aT'Pa xv 重要過左差唔多成個月:eek:,c?3f8[;Bh
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3310583&ptid=210600][color=#999999]Winters 發表於 22/10/2009 22:12[/color][/url][/size][/quote]
2c5D,le~ 應該係問: 大佬, 駛唔駛係[b][color=RoyalBlue]aio[/color][/b]開完([i]10/10/2009 22:43)[/i]又係[b][color=RoyalBlue]港男俱樂部[/color][/b]([i]22/10/2009 04:40)[/i]開~
uY,i;] e{hX 跟住再係呢度[b][color=RoyalBlue]吹水區[/color][/b](22/10/2009 21:05)開~ 再食埋尾水係[b][color=RoyalBlue]性版討論[/color][/b](22/10/2009 21:07)第四次開呀!~x#qj {%w{*u/B5dw
:}l4KT!d4gc-w
;)
$]9K \/jzZ z_6A;O5N I/j;|3E
[url=http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=406&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes]http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=406&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.