娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2009-10-22 10:56 PM

中大仔醫生非禮女童罪成 應判什麼懲罰?

屯門醫院急症室26yo的[u]羅仲康[/u]醫生替患腸胃炎 15歲少女檢查時摸胸非禮案,昨在粉嶺裁判法院審結。裁判官黃汝榮裁決時指,被告拉高事主裙子及胸圍至鎖骨,觸摸乳房及乳頭,並非行醫的行為,裁定非禮罪名成立,還柙被告至 11月 6日宣判。 
R*}i8hT8_^)W Appledaily 22/10/09
-}@4q@8T]Q"t9HS*r Oy(AF? U w yx
[url]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091022&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13339339[/url]
|Hd(?/W1W N&\HO@ (PZ i8w u}
[size=5][color=Red]如此社會敗類,不但浪費了我們[b]納稅人[/b]支助大學醫學院的金錢和大學學位,而且被淫穢的是[b]未成年[/b]女童,理應嚴懲。
6`fO!R3j8JL|]jM\ HoR`@F w&BQ$hx
[img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20091022/small/22la4p100a.jpg[/img]7R6[3yA"}
涉案的中大仔羅仲康, 樣貌鹹濕猥瑣, 出庭應訊時神情輕挑[/color][/size]

vv1668vv 發表於 2009-10-22 11:07 PM

[font=新細明體]實施校園 驗“淫”計[/font][font=新細明體]劃[/font]

Lampe 發表於 2009-10-22 11:46 PM

宮刑

Hunter88 發表於 2009-10-23 11:53 PM

坐花廳,俾佬攪

艾官 發表於 2009-10-24 11:17 PM

張相仲要影得佢咁Q樣衰~!

Dicksonlam 發表於 2009-10-25 01:44 AM

呢d人唔死都無用

hk853 發表於 2009-10-25 03:58 AM

痴線,細路女都搞:mad:

Ks_Hong 發表於 2009-10-28 08:55 PM

坐下監 畀d人攪番佢轉頭

infjlam 發表於 2009-10-28 09:06 PM

切籮柚:yy24:

vv1668vv 發表於 2009-11-6 09:51 PM

[font=新細明體]判左喇! [/font][font=新細明體]
~ K;HI$N0n'Hu [/font][font=新細明體]坐[/font][font=Times New Roman, serif]9[/font][font=新細明體]個月[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體](被告 話上數[/font][font=Times New Roman, serif]wo...............[/font][font=新細明體])[/font]

infjlam 發表於 2009-11-7 04:35 PM

[quote]被告 話上數wo[/quote]P.~!^,T/f |
XV%Fa/D-T ?C
上佢老X,呢條冚包散等通櫃:yy24:

幸福男 發表於 2009-11-7 05:45 PM

急症室人來人往,都可以摸人個胸,無人在咪仲強姦都有份,如果有閹割刑就好,等佢一世都無機會搞人。

vv1668vv 發表於 2009-11-7 09:50 PM

[quote]6iP4i!eJ}/n4D

T bU)|o,@8f{4_ 上佢老X,呢條冚包散等[color=magenta]通櫃[/color]:yy24:
1r!\s&Hrkj{ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322116&ptid=210614][color=#999999]infjlam 發表於 2009-11-7 04:35 PM[/color][/url][/size][/quote]
W8K AjT8Th z"HL5J;R
w.D-Y%J'p#b}5O
*rU1F$nS6qI t4~
[font=新細明體]基本 [color=magenta]歡[/color][/font][color=magenta][font=新細明體]迎[/font][font=新細明體]儀[/font][/color][font=新細明體][color=magenta]式[/color] 唔少得呢[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font]&T.Y c5N E2t6X
`K2Z&R"Bx9rY5L
[font=新細明體]喱單 野 “[size=6][color=yellow]黃[/color][/size]”得[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘緊 要[/font][font=Times New Roman, serif].............:yy12: .[/font][font=新細明體][size=5][color=orange]大 明 星[/color][/size] :yy12: 入 到 去[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font]
|!ye B$kGfD &X*eZxAR1N
[font=新細明體]淨系“舊金山彩虹迎新會” ,“社團星級打招呼”[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]睇怕距有排忙[/font][font=Times New Roman, serif]...............................  [/font]

守望者 發表於 2009-11-7 09:59 PM

[quote]l1M-V$_3X(\a&@d
!Y-i T%_A2Bb3[
JH[0N#x4i9v

:vX7s+WO0y 基本 歡迎儀式 唔少得呢.....fzo|3F h
~;F6dt lv,^
喱單 野 “黃”得0甘緊 要.............:yy12: .大 明 星 :yy12: 入 到 去....7aB v wH*j^Hl

x W0C+@i%` 淨系“舊金山彩虹迎新會” ,“社團星級打招呼”....睇怕距有排忙............................... ...+w+tP:r(i g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322279&ptid=210614][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-11-7 09:50 PM[/color][/url][/size][/quote]P#KC's6K(h7WN
到時面部五顏六色兼脫皮脫骨都無人 可憐!

vv1668vv 發表於 2009-11-8 12:35 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-11-8 12:37 AM 編輯 [/i]MrdRM Jb

q0}i2cee$Pt [quote]/Ve{1O"h@9hIT3v
到時面部五顏六色兼脫皮脫骨都無人 [color=sienna]可憐![/color]
q)q7r5Pqa'o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322285&ptid=210614][color=#999999]守望者 發表於 2009-11-7 09:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
"yvD8jr2{
K:P8qW k!W6Ha )T'QlP jz X
;QL&ZSK9y
[font=新細明體]上庭 態度 如何 ??, [/font]Qsq|#g|

(Zg'i9Lep Wj\
't-`v v v,P l [font=新細明體]即使擁有備受社會認同專業,但內在卻毫不懂任何互相尊重。[/font]
;c,h#PM0X*Dl0O ];C9ema
[font=新細明體][/font]
U[;e_Ku)r 3i5M&H pN6G?
s.Gg @-Lkm4r.cr
[font=新細明體]一直以來過度競爭,導致偏向重視學朮成績,忽視道德禮貌教養,[/font]
z!f`Q Y L? U b4\ x 6n4Dco,z VK%B!^/q8R
[font=新細明體]此乃形成 香港 今時今日 港男港女 問題 主要根源之一。[/font]
)JN*?:M g$v%k:d
Y?@%K:rq s-H (F/Gz6@+R

4t A{.}M\ C{ [font=新細明體][color=sienna]可憐!?....................[/color]
Wy^v F3uK d n
^7F+c4aW(Y+P [/font]

infjlam 發表於 2009-11-8 12:50 AM

有學歷有地位,係咪可以玩晒?點解做埋呢D仆街野,都有咁多求情信?
U-w$BAt1oe 呢個社會好有問題!
]vuY!V(R;T&v H C*N)a0f*RL"Q
不過好在個法官還識得分是非對錯,唔賣呢條粉腸賬,2I:n#j)o yB8z
判左佢坐花廳!:good: 8t/_;D5t){q-@7G[7Y

uWSx(U5U] 條友仲要上訴?鬼唔望到時再判佢重D:fight:

albert_einstein 發表於 2009-11-8 12:58 AM

咪係咯~ 睇報紙見到佢個衰樣, 唔似有悔意咁喎...i.Zr S BjDq
不過, 其實做醫生真係好多機會可以非禮女病人, 只係d醫生唔係做到好出面.L ?2s q.vet
而佢地(指果d受害者)又唔覺得有事, 淨係以為醫生咁做係 "循例檢查".

vv1668vv 發表於 2009-11-8 01:32 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-11-8 01:42 AM 編輯 [/i]TLI m B1\i6} od

W _(_$DF1\;v [b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322416&ptid=210614]16#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]
.~IK9Js Z {&YS'x mc bi?:i

t$nKeTW9kUJ [font=新細明體]未必人人如此,不過,社會發展競爭趨勢如此,過去的道德教育受到改變風氣亦隨之而成。[/font]
[5?;C"a6\Q~T6rU [font=新細明體]某些從小到大,只顧學業成績,其它“養成”可能比較薄弱。[/font]
1`vl)b Y"Q| JFZ [font=新細明體]不懂分辨基本“道德”,對于自我道德要求亦相對低下。[/font]6ZR$fiFRc
/|\#V;]$F8d]o7gM\T
[font=新細明體]具有相當學曆可以找一份好工作,前途光明。此乃眾多人認為的。[/font]T.a'w*V!J(@e
[font=新細明體]至于,被告犯罪行為,需要多方面理解,則較難單方面解釋。請見諒。[/font]
h$JGL:rJ
.l"SU%n b\^J9M a “[font=新細明體]求情信”[/font]c-Q h+{ZF/@\0i
[font=新細明體]與人相處給人感覺印象良好。人家出手相助。不覺得有什麽問題?[/font]Cgg$a,f y,p-j Q:_
[font=新細明體]但多封“求情信”與被告的內在道德觀念與標准會不會是另外一個范疇?[/font]
o0_(@kG)ZN )z*aU+n'h)wz&f
[font=新細明體]以前,“柏之老公”頂包案。。都有各界名人為距寫求情信。。。[/font]
H`~#C#f2gF w| [font=新細明體]不過。。最后。結果。。。都。。。[/font]u1f;vHh NH/DE
!XZ2V g9@L6I

5K`uudo3D(N"U [font=新細明體](講得黑心 一點,請勿見怪。)[/font]*xW+H8Zd}*Q2Mj
[font=Times New Roman, serif]9[/font][font=新細明體]個月刑期,距絕對有權利不服上訴。[/font]
*mSy^,A1cH [font=新細明體]毫無悔意 盲目上訴,就等于 自動 給   [font=新細明體]討公義民眾 [/font]多一個高興的機會![/font]'L:r[RL8M`]
[font=新細明體]
\|0S&q/M [/font] es&Hn&|i i
[font=新細明體]
#G}dl&cP!n+K#@d [font=新細明體]拭目以待這個  "[font=新細明體]公義" , [/font]令人高興的時刻 來臨。[/font]
-`] ~5n W^+j [/font][font=新細明體]
S n_%o;U [/font]

kch123 發表於 2009-11-8 03:07 AM

只係9個月有冇少左d呀!!!P&bhy&V,J1e]
祝佢比人打足9個月!

ot911 發表於 2009-11-10 12:09 PM

佢唔死都冇用.....醫生冇醫德.....好似男人冇乜乜

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.