娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2009-10-22 10:56 PM

中大仔醫生非禮女童罪成 應判什麼懲罰?

屯門醫院急症室26yo的[u]羅仲康[/u]醫生替患腸胃炎 15歲少女檢查時摸胸非禮案,昨在粉嶺裁判法院審結。裁判官黃汝榮裁決時指,被告拉高事主裙子及胸圍至鎖骨,觸摸乳房及乳頭,並非行醫的行為,裁定非禮罪名成立,還柙被告至 11月 6日宣判。 
`V h }j __/b Appledaily 22/10/09E|I*Zq

bq+_},x/Z'^ [url]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091022&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13339339[/url]&w7^H/O2ix'dIJ
B6i+jJ0o3p8c5F
[size=5][color=Red]如此社會敗類,不但浪費了我們[b]納稅人[/b]支助大學醫學院的金錢和大學學位,而且被淫穢的是[b]未成年[/b]女童,理應嚴懲。
@d GX&X3M Ho]
;h v7A5Z!Q9{R [img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20091022/small/22la4p100a.jpg[/img]
t4r4KSUw6YW^ 涉案的中大仔羅仲康, 樣貌鹹濕猥瑣, 出庭應訊時神情輕挑[/color][/size]

vv1668vv 發表於 2009-10-22 11:07 PM

[font=新細明體]實施校園 驗“淫”計[/font][font=新細明體]劃[/font]

Lampe 發表於 2009-10-22 11:46 PM

宮刑

Hunter88 發表於 2009-10-23 11:53 PM

坐花廳,俾佬攪

艾官 發表於 2009-10-24 11:17 PM

張相仲要影得佢咁Q樣衰~!

Dicksonlam 發表於 2009-10-25 01:44 AM

呢d人唔死都無用

hk853 發表於 2009-10-25 03:58 AM

痴線,細路女都搞:mad:

Ks_Hong 發表於 2009-10-28 08:55 PM

坐下監 畀d人攪番佢轉頭

infjlam 發表於 2009-10-28 09:06 PM

切籮柚:yy24:

vv1668vv 發表於 2009-11-6 09:51 PM

[font=新細明體]判左喇! [/font][font=新細明體]|K8c6WM
[/font][font=新細明體]坐[/font][font=Times New Roman, serif]9[/font][font=新細明體]個月[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體](被告 話上數[/font][font=Times New Roman, serif]wo...............[/font][font=新細明體])[/font]

infjlam 發表於 2009-11-7 04:35 PM

[quote]被告 話上數wo[/quote]cP\f"e+\ J
2x"p6xz-Bh(Ju Y C
上佢老X,呢條冚包散等通櫃:yy24:

幸福男 發表於 2009-11-7 05:45 PM

急症室人來人往,都可以摸人個胸,無人在咪仲強姦都有份,如果有閹割刑就好,等佢一世都無機會搞人。

vv1668vv 發表於 2009-11-7 09:50 PM

[quote]
ySUGY-ZF7G 7n(s#e#g'@&U'G6w
上佢老X,呢條冚包散等[color=magenta]通櫃[/color]:yy24:
XqZ_8O0r_#ZR [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322116&ptid=210614][color=#999999]infjlam 發表於 2009-11-7 04:35 PM[/color][/url][/size][/quote]5\m2gFETy

Sn-Z Z2H.`E4G#WG 4]-U1S"S,l iV%n#?gQ!{
9l!\7T!y@ o!` rg/S_7W
[font=新細明體]基本 [color=magenta]歡[/color][/font][color=magenta][font=新細明體]迎[/font][font=新細明體]儀[/font][/color][font=新細明體][color=magenta]式[/color] 唔少得呢[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font]
n*v6hGTyB%\9{MJ 3Fz1u |8sm-z*G:]
[font=新細明體]喱單 野 “[size=6][color=yellow]黃[/color][/size]”得[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘緊 要[/font][font=Times New Roman, serif].............:yy12: .[/font][font=新細明體][size=5][color=orange]大 明 星[/color][/size] :yy12: 入 到 去[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font]0^$g%GCF

/A-S(oF'b*n&Ep {C3n9t [font=新細明體]淨系“舊金山彩虹迎新會” ,“社團星級打招呼”[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]睇怕距有排忙[/font][font=Times New Roman, serif]...............................  [/font]

守望者 發表於 2009-11-7 09:59 PM

[quote]f2OB}sw5a

1OF}*d/b9SF2t9z7? Y ~9NrM-Q1E.D3pC
yL!Xd)vG*zqF
基本 歡迎儀式 唔少得呢.....
-b\.ZHc&M(F*z
4_uty^ 喱單 野 “黃”得0甘緊 要.............:yy12: .大 明 星 :yy12: 入 到 去....
y2b!C+s5i
D4j~z%F/p 淨系“舊金山彩虹迎新會” ,“社團星級打招呼”....睇怕距有排忙............................... ...,jqv)i9n4UI
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322279&ptid=210614][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-11-7 09:50 PM[/color][/url][/size][/quote]2ts$e"[:c
到時面部五顏六色兼脫皮脫骨都無人 可憐!

vv1668vv 發表於 2009-11-8 12:35 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-11-8 12:37 AM 編輯 [/i]
3i{3Fd @$V
2V6rOo1hp [quote]
%NjdRE%? 到時面部五顏六色兼脫皮脫骨都無人 [color=sienna]可憐![/color]yB7x(_%p5Y c o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322285&ptid=210614][color=#999999]守望者 發表於 2009-11-7 09:59 PM[/color][/url][/size][/quote]l8Fy%d;T
:}r{.Aj3H%e
1K:ygG2c*K

9G2o3Zq D5Gh(W/O [font=新細明體]上庭 態度 如何 ??, [/font] ?8iMk/g-GE9t UU
.ni8B P@kky5`
dfRpBu+R#^|
[font=新細明體]即使擁有備受社會認同專業,但內在卻毫不懂任何互相尊重。[/font]0u2c7DN.n2],p:\KX

1k3v7g;C*f [font=新細明體][/font]
"Yxd2tX S:t Y `_/BU1r3du

Uuy lZ%~Hwd [font=新細明體]一直以來過度競爭,導致偏向重視學朮成績,忽視道德禮貌教養,[/font]
qCeA$g gnX f A7k8lI7PK'Ng
[font=新細明體]此乃形成 香港 今時今日 港男港女 問題 主要根源之一。[/font]
+UT,eT(L!Z.i(?W*[
_4W}tq&i?X+K +JjV@Mx'a ]
Kem @P9\l
[font=新細明體][color=sienna]可憐!?....................[/color] @;W(a.^Z8k5dS!S!X

#v?0jug X@ [/font]

infjlam 發表於 2009-11-8 12:50 AM

有學歷有地位,係咪可以玩晒?點解做埋呢D仆街野,都有咁多求情信?
d Lry KCZ0L 呢個社會好有問題! YY#Gw@;~7a!Iq

LO's!e;}|2L2YJC 不過好在個法官還識得分是非對錯,唔賣呢條粉腸賬,
'?j^R5H)i-N? 判左佢坐花廳!:good:
am7G5|_~
)qSF%\ w$H8p| 條友仲要上訴?鬼唔望到時再判佢重D:fight:

albert_einstein 發表於 2009-11-8 12:58 AM

咪係咯~ 睇報紙見到佢個衰樣, 唔似有悔意咁喎...
V5| Y w~2x&T} 不過, 其實做醫生真係好多機會可以非禮女病人, 只係d醫生唔係做到好出面.-e"q(Y!IYB2JL
而佢地(指果d受害者)又唔覺得有事, 淨係以為醫生咁做係 "循例檢查".

vv1668vv 發表於 2009-11-8 01:32 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-11-8 01:42 AM 編輯 [/i]2D`4Ju e p

Q;SZ4^|}j3i [b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322416&ptid=210614]16#[/url] [i]infjlam[/i] [/b];u \_h7kv6b

5vJ-C!KR |,Fe `Ku SB-AcI:U
[font=新細明體]未必人人如此,不過,社會發展競爭趨勢如此,過去的道德教育受到改變風氣亦隨之而成。[/font]#p[;QR"X2jQT|
[font=新細明體]某些從小到大,只顧學業成績,其它“養成”可能比較薄弱。[/font]
m|0goX3M[bF [font=新細明體]不懂分辨基本“道德”,對于自我道德要求亦相對低下。[/font]cMN%~b7F

0r Z8B4Upb$Fis [font=新細明體]具有相當學曆可以找一份好工作,前途光明。此乃眾多人認為的。[/font]MH0G.k0W8l `_N.Gv
[font=新細明體]至于,被告犯罪行為,需要多方面理解,則較難單方面解釋。請見諒。[/font]
`R C/m{H8QF8rlw ?-y_\-i[!@1?
“[font=新細明體]求情信”[/font]jr/plS5V+G4a-w
[font=新細明體]與人相處給人感覺印象良好。人家出手相助。不覺得有什麽問題?[/font]Gfe^5Qn9? x-q
[font=新細明體]但多封“求情信”與被告的內在道德觀念與標准會不會是另外一個范疇?[/font]
}8["y}}R nc 'D,Z+w N+h||
[font=新細明體]以前,“柏之老公”頂包案。。都有各界名人為距寫求情信。。。[/font]-N4~ M i:PCT)`Y
[font=新細明體]不過。。最后。結果。。。都。。。[/font]
D8F qAFW [u~F1sYHm
.k*m3pV9_\U7j.]r*jS
[font=新細明體](講得黑心 一點,請勿見怪。)[/font]5q5z9t A3Ju$M!c
[font=Times New Roman, serif]9[/font][font=新細明體]個月刑期,距絕對有權利不服上訴。[/font] Q$b]K8n6O
[font=新細明體]毫無悔意 盲目上訴,就等于 自動 給   [font=新細明體]討公義民眾 [/font]多一個高興的機會![/font]
\1S k's*z] [font=新細明體]hv SB.Z:SIz
[/font]
VyG|/B6HOo!vo [font=新細明體]_Fo6l:gE1T5]
[font=新細明體]拭目以待這個  "[font=新細明體]公義" , [/font]令人高興的時刻 來臨。[/font]
(E?7k`H3D|s [/font][font=新細明體]WM#{7V7u;tr
[/font]

kch123 發表於 2009-11-8 03:07 AM

只係9個月有冇少左d呀!!!2`0F1C,QQ)hKE5O
祝佢比人打足9個月!

ot911 發表於 2009-11-10 12:09 PM

佢唔死都冇用.....醫生冇醫德.....好似男人冇乜乜

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.