娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KIU 發表於 2009-10-27 01:20 AM

黃大仙樹上發現蜂巢

黃大仙鳳舞街與東頭村道交界,發現蜂巢,由食環署及消防員到場將蜂巢移走。該蜂巢被市民發現在一棵大樹上,離地約15米,食環署職員及消防到場後,架起升降台,將蜂巢移走。
P!R4x+j3P0H'I.S7ei C7X EG [url=http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/art_main.php?iss_id=20091026&sec_id=6996647&art_id=13352621]http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/art_main.php?iss_id=20091026&sec_id=6996647&art_id=13352621[/url]K.Jroo s9o

6|B!avtf"d/w)j 棵樹又唔係係正民居隔離Mk#`)|n2X1?&rAi
蜂巢唔係起係樹到咁起係邊度?b.g Z/a r8[u
d人係咪有病?

sssyyy 發表於 2009-10-27 07:42 PM

我想離遠see下點移走

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.