許文彪講得好 !!!
[youtube3]8CpDJArf6NI[/youtube3]呢個世界公平咩?呢個世界公平咩?呢個世界公平咩? [youtube6]Z408F0PqOJc[/youtube6]J ZD2Q6S
再加一個純聲改圖版 :angry: 呢個世界真係唔公平!莫講話供一層檈,有好多人窮一世都未必可以供一層樓! [i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2009-10-27 10:24 PM 編輯 [/i]
5wa.`OMv b
好似我咁,公屋居屋又冇資格,逼住買私樓,一供就要幾廿年,大半世人,就係為左幫銀行同地產商打工!
除非我有日突然間發左達,否則供樓已經攞左我大半條人命,平日就要死慳死抵,冇閒錢剩! @ \gM.JzK
(其實我個case已經好好,起碼我之前仲俾得起首期供樓)