[quote]新出13隻好得意,好多唔同嘅番數,1局可以輸幾十番:yy31:9AwS*Dt0H.Lz"X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3315999&ptid=211112][color=#999999]勇勇 發表於 2009-10-30 01:55 AM[/color][/url][/size][/quote]
Xymbe$q,qOu(T
噚日睇完你呢個post,我又走去打一陣,vn.T;Vy+{2Cd
第一舖..我食,跟住我下家連續自摸2局,我又出沖一局出佢,1zHo.u{| x
跟手第四舖...佢又自模...就係咁...我比佢爆我廠:yy28:
[quote]
隻野要下載:yy35: r7YC_s-S
仲諗緊裝唔裝:yy15:
紅字你明拉:yy05:xWo8V0Y%i3^V&|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3316324&ptid=211112][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-10-30 03:41 PM[/color][/url][/size][/quote]隻game唔洗下載喎:yy20: :yy20:
[quote])^Wp'Jd4u%E
f3xh
噚日睇完你呢個post,我又走去打一陣,6} ]E*E5UvK
第一舖..我食,跟住我下家連續自摸2局,我又出沖一局出佢,+uy)K,z2I2W(A
Xq
跟手第四舖...佢又自模...就係咁...我比佢爆我廠:yy28:RkUI#`7|B6h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3316421&ptid=211112][color=#999999]費事高 發表於 2009-10-30 06:44 PM[/color][/url][/size][/quote]你發唔發覺好鬼多自摸..........(係人地):yy20:
一條友食開就不停食落去:yy30:
仲有.......我覺得系統見到香港ip就會恰,不停咁輸:yy35:
[quote]有, 麻雀 and 大老二 :clap: UHBJ {(O np,?g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3316157&ptid=211112][color=#999999]CAT8833 發表於 2009-10-30 10:51 AM[/color][/url][/size][/quote]:agree: :agree: 你高性大名啊:agree: :agree:
搵笨既....揪水揪成15%
最搵錢咪間game 公司
係咪godgame.com:yy25:
[quote]搵笨既....揪水揪成15%pr&\vs!m%|)`S
最搵錢咪間game 公司!yJ`6`R0?s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3316474&ptid=211112][color=#999999]chunchunchun 發表於 2009-10-30 08:23 PM[/color][/url][/size][/quote]講得好岩,最pk就係抽水太狼,希望宜家多左人玩,佢地會減低d水位啦:yy30:
[quote]係咪godgame.com:yy25:z7uj3}UDlC
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3316476&ptid=211112][color=#999999]kakeidevil 發表於 2009-10-30 08:33 PM[/color][/url][/size][/quote]你又去玩丫:yy06:
就算你唔儲值,每日都有888幣俾你過手癮:yy15: .qK7B~1A*tJ3g
我遲d可能會開個[26fun.com]公會:yy08:
[quote]你又去玩丫:yy06:
就算你唔儲值,每日都有888幣俾你過手癮:yy15:
我遲d可能會開個[26fun.com]公會:yy08:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3316480&ptid=211112][color=#999999]勇勇 發表於 2009-10-30 08:41 PM[/color][/url][/size][/quote]
3Z0DN7\!FYM
如果你開公會,我一定會加入公會:yy16:
[quote]