樓價問題
樓價升, 影響置業, 居住問題. +`.E!h+m!Za A樓價跌, 導致負資產, 破產問題.
收緊"豪按", 解決了什麼問題?
抄家唔抄豪宅, 會唔會轉抄普通樓, 間接推高自住物業樓價?*tL(xXDG|f3g P
q(y;VD/V0CzP
最近有一說正在熱傳, 復建居屋, 4/5年後才起作用, 對樓價降不了溫, 故反對復建.BT(Nn3{3n L1Fm3f
我說, 現在問題, 不在於樓價不樓價, 是住屋問題. 我們從來都不應該將起居屋視作樓價調控措施. 要調控, 應該用加稅等等措施. 所以復建居屋, 我贊成! [quote]樓價升, 影響置業, 居住問題.
樓價跌, 導致負資產, 破產問題.
收緊"豪按", 解決了什麼問題?-eW_ x9S0e~
抄家唔抄豪宅, 會唔會轉抄普通樓, 間接推高自住物業樓價?l8tPXeQ
最近有一說正在熱傳, 復建居屋, 4/5年後才起作用, 對樓價降不 ...oZ+OD R9g[J'v
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3315490&ptid=211130][color=#999999]12d3 發表於 2009-10-29 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
Z/SLJ8N-?a
最好加豪宅尼印費 :dev: 居屋一定有佢既需求, 現在樓價炒作太高, 就算加人工都唔可能追到 [quote]居屋一定有佢既需求, 現在樓價炒作太高, 就算加人工都唔可能追到H e EpU-u[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3315508&ptid=211130][color=#999999]kuru 發表於 2009-10-29 12:23 PM[/color][/url][/size][/quote].omp5P+Qz`
有鬼人工加咩 :cry: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3315634&ptid=211130]4#[/url] [i]魚佬[/i] [/b]wk B4ecw}cZ
公務員就有! 想買樓係呢個年代已經愈黎愈難...
頁:
[1]