[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3316335&ptid=211207][color=#999999]CAT8833 發表於 2009-10-30 04:23 PM[/color][/url][/size][/quote]C5p]L+R(a0F5R
.sP?/vi X n)u
亞洲小姐 :good:|-e"g o"HP
d 女靚好多 :drool: 而家唔係選美年代&E fEw$x~?
兩台都無以前咁好 梗係亞姐啦, 港姐質素一向都出名差, 而且仲要一年比一年差...好悲哀...
頁:
1
[2]