娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-11-2 01:50 AM

未打過交點叫男人 ... 同意嗎???

可能我OUT D , 但我真係咁唸 ...

自由神 發表於 2009-11-2 02:17 AM

講真~我唔同意.....打過交就叫男人
4e w?&~q*t g 男人既定義當然係已經......:dev: +i$hv j8BQW!aE

W)Q+H'|pL PS:我以前打過無數咁多場交,我都唔覺自己係男人....直至...:dev:

kch123 發表於 2009-11-2 02:37 AM

想打交,,,學下功夫武術都一樣得既姐dD(}a1TK$_8H&Pv
唔洗下下話爛仔交!

rockinpunk4d 發表於 2009-11-2 05:32 AM

we shoud not encourage to fight

vv1668vv 發表於 2009-11-2 05:44 AM

[font=新細明體]
LE{l%X [font=新細明體]除左 “打交”,仲有無其他方法可以表現自己擁有男子氣概?[/font]
B*_.C.V3v1u [/font]

勇勇 發表於 2009-11-2 05:47 AM

打交 只係簡寫;) ;)
}k` q'ih#GL e e 其實佢想講係 打車輪性交:dev: :dev:

kuru 發表於 2009-11-2 01:31 PM

未嗌過交又算唔算

艾官 發表於 2009-11-2 02:32 PM

未打過交但曾經同一百個女人性交呢~?

athome 發表於 2009-11-2 09:18 PM

[quote]未打過交但曾經同一百個女人性交呢~?H m4r Fnl]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3318475&ptid=211406][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-2 02:32 PM[/color][/url][/size][/quote]T%q Fg4cK*u
百分百男人!!!哈哈

infjlam 發表於 2009-11-3 02:17 PM

真係如是想的話,四肢發達尤未可知,頭腦簡單就十居其九:yy03:

brother6 發表於 2009-11-4 05:14 AM

男人唔通天生就要打交咩 ?

e_e 發表於 2009-11-4 09:38 AM

[quote]男人唔通天生就要打交咩 ?.i3J aaWg"@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3319814&ptid=211406][color=#999999]brother6 發表於 2009-11-4 05:14 AM[/color][/url][/size][/quote] yWT3l;Z YL
生物學 生態學上 ... 係 !!! :dev:

魚佬 發表於 2009-11-4 02:01 PM

[quote]可能我OUT D , 但我真係咁唸 ...v"n0\.pz8~(Aq/k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3318215&ptid=211406][color=#999999]e_e 發表於 2009-11-2 01:50 AM[/color][/url][/size][/quote]S%T;S7mx DE

#kO7qd9k%P 點先叫打過交先 :confused:

sssyyy 發表於 2009-11-4 09:13 PM

唔同意..g/r&`Xq*\\f.k
而家好文明,唔會用打交既方式

大優勢 發表於 2009-11-5 10:37 AM

樓主咁講的話就係男女歧視,FW!s4B wz/Da7] @b

4Qf5G.l`g 女人只要練習一定男人不及佢的
o4x.jI;Op fW
um'^z/_T 咁點解女人不能打交呢0r8X^ Wt v(y

].[h0B$p 點解男人要打無謂的 交
t(j[R?#j9K|,c7c ;w4i4n*N)v&J3k$j/UC F
點解不是決鬥
H~-^0o9s
3R7QuXN0`7K? 打交同決鬥是不同的

hehaman 發表於 2009-11-11 10:36 PM

打左交都唔代表係男人姐...
W|M x QLX 況且精人出口, 笨人出手啊!!!

garmaforlan 發表於 2009-11-15 07:58 PM

Why must fo this:yy25:

12d3 發表於 2009-11-16 11:23 AM

男人...應該有熱情同夢想!

tlkwan 發表於 2009-11-19 07:09 PM

[quote]男人唔通天生就要打交咩 ?
RI9sQK9lQ8J [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3319814&ptid=211406][color=#999999]brother6 發表於 2009-11-4 05:14 AM[/color][/url][/size][/quote]kF)H)Y @ Z!@#QW

:~P0y{;IT B%|,L;ce8q
myd0g:o!c} { I agree :agree: :agree:

gt2686 發表於 2009-11-25 05:43 PM

哈?這是甚麼理論呀?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.