sssyyy 發表於 2009-11-4 09:27 PM
有咩易學既,想變魔術聊女仔
我見過有d人變魔術好叻,聊到d女仔好happy,
!KBEj[a`|a
但係果d人唔肯教人,你地識變魔術嗎,有冇d網教人嫁,
W2S
Re
GJqQ
q c
或者你地有冇殺手間..
kuru 發表於 2009-11-5 12:06 AM
去信和買隻dvd睇, 一定要買道具架
艾官 發表於 2009-11-5 05:22 AM
同埋學識都最好苦練多D~~唔係既話萬一失手就...:agree:
大優勢 發表於 2009-11-5 10:38 AM
為同女仔有話題而學魔術
;d6?9}H4G#S!r
@5u%[;`2b([dp-wMT7h
沒有人想教你的
頁:
[1]