[求助]想在蘋果度下載圖但
如果未放大的圖你下載只係那個小圖zw"H1xN B$y b
你click圖 圖就會放大啲
但click 左佢又唔俾你下載
#Q8O o(g D~(^t5` RZ
下方寫住 [引用圖片] 8E8}y!Q A~9W.@1P
佢話咩 引用圖片 HTML複製剪貼度 我唔明可以點 真係無人在蘋果攞相嗎 ?????? Apple 變左 flash [quote]Apple 變左 flashI CQd3[ {f-c:RY4M
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3321004&ptid=211695][color=#999999]kuru 發表於 2009-11-6 03:05 AM[/color][/url][/size][/quote]
E3FsT6{5N `Z [
下 1^t P}|2[|
請問.... 你講咩 想save大相有兩個方法:
&q4JM"m)hvw,X
1. 去睇"生果日報", 唔好上蘋果網睇