娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 問大家一條問題
man311hk
發表於 2009-11-5 02:45 PM
問大家一條問題
正所謂男兒膝下有黃金
-y p6LI|n+DT
{_$`/R7Q
某一日公司要裁員,原來要裁個人係你
j.M cK0V
"KW+Gh-od
老闆一直都睇你唔順眼,叫左你入房
1r7@Pmza
4}qEsE4u
佢話如果你跪下黎求佢,佢就唔會炒你
QN~5mG u
_P3m5|T8K%[,r;fa
係男人的你會跪定係唔跪
"r/vz F{-LHQJ
+\P^"t7R?|Pb6b
(份工一萬$一個月,如果炒左你可能未必搵得返一份人工係一萬)
kuru
發表於 2009-11-5 03:38 PM
[quote]正所謂男兒膝下有黃金
#YB&|nx \h