日文的前景?
據我所知識日文係往年都好渴市,想問家下仲係咪咁吃香, [quote]據我所知識日文係往年都好渴市,|~B`3g4f9i
想問家下仲係咪咁吃香,T'V$U,W4dW4vYL0`%o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3320662&ptid=211718][color=#999999]man311hk 發表於 2009-11-5 02:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
繼日本渣流灘 , 日文市場都唔大 ... [quote]據我所知識日文係往年都好渴市,#P1D0|X0L
想問家下仲係咪咁吃香,
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3320662&ptid=211718][color=#999999]man311hk 發表於 2009-11-5 02:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
現在都好多人學日文'wmhkX`j
學日文大多是為興趣或旅遊 uI9v-_b7l(T
PL4y(CM;v
很少人用在工作上 ].^7eV Q+znp
因為香港日資公司都執得七七八八 好多日本公司把香港搬去上海等地 好睇你份工需唔需要用到日文 我所有學日文既fd都係為興趣... 而家趋势越来越多外国人学中文 而家趋势越来越多外国人学中文
頁:
[1]