娛樂滿紛 26FUN's Archiver

呀傑 發表於 2009-11-6 02:10 AM

每日都有毒品新聞~!~

依家睇新聞,差吾多真係日日都有人衰係 "毒品"度!!
Z2p6i*N0X+tp 究竟係警察做得野定係 "毒品" 已經多度咁呢!?aoXM)K]X+j
                                                             10個靚仔1個帶毒??
2Pd#p(]]u)Qj 係以前年代 "煙"比人既定義就係<壞>
S7~f/Z7C)ol"nF7K ?(Z 係依家你食煙?哦~你唔好吸毒就得喇!!?oIM _xr ~Z
yD yK[cH,OYbQ
      :yy14: 大家發表下意見**

kuru 發表於 2009-11-6 03:04 AM

經濟差左, 多日販毒

12d3 發表於 2009-11-6 10:40 AM

K仔真係太多啦. 香港的K仔多數黎自大陸, 貨源又多又平, 來港渠道又多, 再加上K仔被包裝得很"潮", 呢個政府低低能能, 搞唔掂架.

艾官 發表於 2009-11-6 03:40 PM

風氣如此~

kch123 發表於 2009-11-7 06:28 PM

d o靚仔覺得吸毒好型,,冇計

守望者 發表於 2009-11-7 09:23 PM

希望政府加緊查辦,搗絕毒品禍害人間!

sssyyy 發表於 2009-11-10 12:27 AM

只有做好教育,同宣揚正面訊息

vv1668vv 發表於 2009-11-10 08:14 AM

“[font=新細明體]吸毒”形象 被 美化[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]真系可怕到不得了。。。[/font]
*oxrJTWy*m(g 3\ \W*As
[font=新細明體]另外 會唔會系 “溝通”出現斷層!?[/font]?s{:E[ w4P
8P!UX1go'C3v?-SC1E}
)J1KL#~S4tw_
[font=新細明體]再用舊果套講 “禁毒”。。。[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]年輕一輩是否 受落?![/font]gIKMns2Q$l
G.w:_r"\(S Q}
[font=新細明體]年輕一輩點樣先確實知道,明白毒品 對 切身 既 禍害 !?[/font];A1K$Rd+a0?:J5@/A

~Q$J ob [font=新細明體]點樣先至 可以 令 年輕一輩 懂得 分辨,懂得選擇 呢 !?[/font]

12d3 發表於 2009-11-10 01:06 PM

[quote]希望政府加緊查辦,搗絕毒品禍害人間!j;j'~Xak^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3322263&ptid=211770][color=#999999]守望者 發表於 2009-11-7 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
/is? uiS Q)E;ws'p
d+W:Z3[E*Y1Lp4S7Y (印象中)以前~70年代, 毒品都好盛行, 當年的源頭是金三角, 所以英國出動外交手段(這個有待考証), 斷止毒品源頭.Y} t*X S
現在K仔源頭是大陸, 香港唔夠膽同大陸出聲, 又唔夠膽加緊抽查, 唯有欺壓無反抗力的學生,6M!i-{C1~c/JW]I
政府最七的, 就是這個.
Pykz N%K5i L3a7B'Q V6tw
[quote]只有做好教育,同宣揚正面訊息C,qz7O YN
[size=2][url=redirect.php?goto=findpost&pid=3323567&ptid=211770][color=#999999]sssyyy 發表於 2009-11-10 12:27 AM[/color][/url][/size][/quote]ejoSl}Q
香港哪有正面訊息? 青少年就業情況?
2P-r&E&^'k`u.? 時下學生越來越不開心, 除左讀書考試, 有冇其他有意義的事可以做?l ~ W$QQlzs
一邊家長越來越不負責任(疏忽照顧/推卸責任予學校), 一邊家長越來越難負責任(夜班/工時長), 教育又點會做得好?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.