娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ado777 發表於 2009-11-11 01:43 AM

港鐵效法台灣~請留意見!!

港鐵日前效法台灣
lU \AYW 在每一車卡(48坐位)中
9gm#o(IR"IV 推出類同台灣的博愛坐(每卡2個)"S3g~ P#W[ w
雖然係提倡港人有公德心
8]%Z`'AVV5Q 愛人愛己
3|r:vHy S/?)^C!? rI/H1A)j#w1[
但我去台灣旅行個陣.... R0^jBe!q
台人真係幾迫幾多人都會留空個D博愛座!V@$\Im A]1j3N
等有需要ge人去用....|:J/ae5vx`

E_-PA8n3n 港人呢....
q | rA+^p 有其他位都會坐個D博愛座....L8Y-h6D,t0\#UaDP
Js8AmHLp,M
唔知係港鐵ge推廣不足
V9I!`gN[Jo 定港人冇心了
-m2xm+G JwNC
#k&ke[I S 加上只有24分之1係博愛座...ll5~ _r#L8A MT
本人以為不足....dY/GK"B
q%O(f @%Fe
希望呢種良好風氣會一直擴展同持續啦!!
+|5w}zlHY
^I#Td.F ?'g:p7z 請留意見!!

ado777 發表於 2009-11-11 04:05 AM

睇完post唔該回下
(F7d&s,E8~o 比下意見,,B7B3Q*\4mg
感激不盡~

12d3 發表於 2009-11-11 10:25 AM

在香港, 這些座位一定留不到有需要的人. 這一類措施, 在人情味濃厚的台灣, 更見溫暖. 在自私的香港, 只見到醜陋.

ado777 發表於 2009-11-12 01:37 AM

唔止啊~~OyT-[E @X
係台灣....
x4U^ z%b:B!M-c 車廂入面D人好守禮
/QL%D?7Nl.q PX 講野唔會嘈到人....,tR!x-P&M f;v9]
全程車好靜好舒服....
3m9}!Pdr J#gj v
7@7k*ps)I8N n V{ 香港就呢....
| r+e*NS VvF] 傾電話驚你唔知
d(\6~F5D 嘈交驚你唔幫口U_'C \ S

k`y3~-d'szG _ 仲有D外地傭工..:rks.V6tWk7?
更加係.....
3m2NSm4AR(N"P| 唉!~~!~!~!~!~!~

brother6 發表於 2009-11-12 11:24 PM

兩地文化唔同
.A1E2dqq? \:M 無得比

打狗棒 發表於 2009-11-12 11:36 PM

自97年香港被解放後, 文化修養已經續漸與大陸一體化, 「唔使理人感受, 最緊要自己享受」正是中國小農社會的根本國情;
^q7sM M:W.G#S 與早已享有民主、自由、公德......等「崇日親美」的台灣不能相提並論............

garmaforlan 發表於 2009-11-15 07:40 PM

I never sit in MTR

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.