港鐵效法台灣~請留意見!!
港鐵日前效法台灣在每一車卡(48坐位)中
推出類同台灣的博愛坐(每卡2個)"S3g~ P#W[w
雖然係提倡港人有公德心
愛人愛己
rI/H1A)j#w1[
但我去台灣旅行個陣.... R0^jBe!q
台人真係幾迫幾多人都會留空個D博愛座!V@$\ImA]1j3N
等有需要ge人去用....|:J/ae5vx`
港人呢....
有其他位都會坐個D博愛座....L8Y-h6D,t0\#UaDP
Js8AmHL p,M
唔知係港鐵ge推廣不足
定港人冇心了
加上只有24分之1係博愛座...ll5~_r#L8A MT
本人以為不足....dY/GK"B
q%O(f @%Fe
希望呢種良好風氣會一直擴展同持續啦!!
請留意見!! 睇完post唔該回下
比下意見,,B7B3Q*\4mg
感激不盡~ 在香港, 這些座位一定留不到有需要的人. 這一類措施, 在人情味濃厚的台灣, 更見溫暖. 在自私的香港, 只見到醜陋. 唔止啊~~OyT-[E@X
係台灣....
車廂入面D人好守禮
講野唔會嘈到人....,tR!x-P&M f;v9]
全程車好靜好舒服....
香港就呢....
傾電話驚你唔知
嘈交驚你唔幫口U_'C \ S
仲有D外地傭工..:rks.V6tWk7?
更加係.....
唉!~~!~!~!~!~!~ 兩地文化唔同
無得比 自97年香港被解放後, 文化修養已經續漸與大陸一體化, 「唔使理人感受, 最緊要自己享受」正是中國小農社會的根本國情;
與早已享有民主、自由、公德......等「崇日親美」的台灣不能相提並論............ I never sit in MTR
頁:
[1]