人生交叉點 : 唔想做咸濕中坑
係我講正題前 , 大家睇一睇一個故事 :)j \0d#m6|5N0~ y台灣電影 "藍色大門" , 其中一幕一個女高中生遊單車可 ,
中途見到佢個體育阿SIR , 係休息果陣女高中生無拉拉問 :`ed+cTV/AW.Vp
老師 , 你想唔想吻我??? ... 本來個阿SIR都好理性咁講 :
你地D靚妹 , 個腦都唔知唸咩既 ... 點知個女高中生繼嫌問 : qE&o^^?YP
咁 , 老師到底你想唔想吻我??? ... 個阿SIR就呆左 ,
之後係學校仲成日跟住女高中生 ...
g&poX/`D+@d
我E排成日唸呢一幕 ... 昨晚洗臉望住鏡 , d9xgz}q
都覺得自己個樣都唔係太差 , 到訓果陣就訓唔著 ,
我真係唔想自己一直生活係理想之中 , 等到40才先比個學生妹 ,
一野篤爆 ... 我其實都只不過是一個溝唔到女既咸濕佬 ,
仲要一幅色狼相咁 , 對住個妹妹仔 ...
我已經26才拉 , 唔想變成 "男人四十" , 我到底可以點??? 唯有比心機搵錢喇 [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3324631&ptid=212155]1#[/url] [i]e_e[/i] [/b] :eek:
26is very young ar [quote]係我講正題前 , 大家睇一睇一個故事 :
台灣電影 "藍色大門" , 其中一幕一個女高中生遊單車可 ,6gCQ'LkH[
中途見到佢個體育阿SIR , 係休息果陣女高中生無拉拉問 :
老師 , 你想唔想吻我??? ... 本來個阿SIR都好理性咁講 :
你地D ...[color=red]我已經26才拉 , 唔想變成 "男人四十" , 我到底可以點???[/color]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3324631&ptid=212155][color=#999999]e_e 發表於 2009-11-11 06:53 PM[/color][/url][/size][/quote]?*}4lS;|3w*VI V
唔想變男人40? 好易唧, 喺39歲自殺死Q咗, 咁咪唔會變男人40囉...... [quote]
唔想變男人40? 好易唧, 喺39歲自殺死Q咗, 咁咪唔會變男人40囉......Qt6E;[:U;vvm
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3325318&ptid=212155][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-12 11:48 PM[/color][/url][/size][/quote]:D 掂!_N3@z%B(?0z
7h,XI$UUq F
狗哥真神 [quote]係我講正題前 , 大家睇一睇一個故事 :
台灣電影 "藍色大門" , 其中一幕一個女高中生遊單車可 , VMLC] R3A+n
中途見到佢個體育阿SIR , 係休息果陣女高中生無拉拉問 :
老師 , 你想唔想吻我??? ... 本來個阿SIR都好理性咁講 :
你地D ...1DYo;lY%mf"J E _I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3324631&ptid=212155][color=#999999]e_e 發表於 2009-11-11 06:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
40 之前死左去咪得囉 or 變性做女人 40 :D [quote]5NW'^3^PDI
40 之前死左去咪得囉 or 變性做女人 40 :D*A#{'C5r0I+AJAe
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3325578&ptid=212155][color=#999999]魚佬 發表於 2009-11-13 10:49 AM[/color][/url][/size][/quote]
Q5ldr-` ckP~x
Clever idea:yy03:
頁:
[1]