娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-11-14 06:29 PM

警撞入屋裸女嚇破膽

[url=http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304]http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304[/url]

打狗棒 發表於 2009-11-14 07:21 PM

咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩?
I,Q h t8Z @t 換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩?

spareman4 發表於 2009-11-14 08:18 PM

成單野最匪夷所思既係....
1t6[ h6z RR 點會對望十幾秒呀??:confused: :confused:
6q/Z2M'v3O-f,N
*hT-zeA@-]V ~ 你試下望住個錶,睇下十幾秒即係幾耐~~

garmaforlan 發表於 2009-11-15 03:27 AM

this fact is hardly to hear:yy32:

mnbvc 發表於 2009-11-15 03:41 AM

佢就正拉x0}(Y*uN[#K/R
條女好似幾咩:yy05:

pomp 發表於 2009-11-15 05:05 AM

[quote]佢就正拉
.L b}4M9dzp3K#p { 條女好似幾咩:yy05:
C To'r!vFj [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326638&ptid=212339][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-11-15 03:41 AM[/color][/url][/size][/quote]RWO#q J
2YR-p%{%D;C(K
我都係咁話, 益哂

ado777 發表於 2009-11-15 05:48 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339]2#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
msRb Es2T%Bq #N,u~JX U(G3b
個犯仲會話我搞完會比時間佢著返好晒D衫...
1d;d m4zUc(\ C[} 麻煩差佬門口等幾個字^ ^

kuru 發表於 2009-11-15 08:32 PM

其實佢有冇入屋令, 差人乜可以咁樣隨意入人屋企咩?

jojojojoj 發表於 2009-11-15 09:53 PM

[quote]咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩?
z8bJ']l 換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩?'o!n"MV%c},MT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-14 07:21 PM[/color][/url][/size][/quote]P#{,lT5Eic;EI T

hzu9No#A)PE 你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?7XbmpyMTH
唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??,`&~ K^&~#m
你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事,
h/@$tt"uu1dt)Uq 要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈, ZFVzO(rYa.X-@
d死差佬係咪咁英勇乜都唔理照撞??
5O"U$~bpe*u.X S
+l8ao2^+z(G ^E.{ 如果好似個女事主講差佬門都唔拍就破門而入咁d差佬就好大問題,
i po`P7?Pd2O8I 處事真係好鹵莽, 唔通趕住收工連拍一下門既時間都冇?
9~~~ ^"r9u1h)[ 4?hT~,N"Z
如果好似差佬咁講,w&aGY*^&IY(et,x
件事又唔多合理,
bCb"c0ra'm.a 有個賊鄰居, 又多次比人恐嚇滋擾過, 木門竟然會未上鎖??

艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM

真係想知條中女點既樣~:yy03:

打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM

[quote]
M3K1j\#V }%XD
"{M}'F*}'oe3z 你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?
5p'cDX3t!o8?3V0B-B)g 唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??
{-n\,sy 你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事,
#Bs%C u3Q 要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈, &~AL,|pt(d
d死差佬係咪咁英勇乜 ...r v)WhV0h%c/@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327092&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-15 09:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
`F"ev1g0W,j 你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?
*OECOD+Pr9a!b 不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......

魚佬 發表於 2009-11-17 12:29 PM

[quote]真係想知條中女點既樣~:yy03:
:eMM_/\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327576&ptid=212339][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]$yZ:v9[r

}$m$g6u3N1I#d 你想睇佢著衫定唔著衫 :naughty:

chunpo206 發表於 2009-11-17 01:41 PM

唉~~差佬大晒:giveup:

魚佬 發表於 2009-11-17 05:18 PM

[quote]/{`IE:U#A^
你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?(S)yTeeH&?
不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......(cj3s3S"?hj*`Q)Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327774&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
+Ndt FG5RN+~ aYYj6yz@TZ.V$b
自己屋企有咩所謂喎

hamsubboy 發表於 2009-11-17 07:47 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2009-11-17 07:55 PM 編輯 [/i]hF*hiP-q K"ch-G
F!tD(hU'@
由其係大熱天時, 我經常都除清光通屋走,
`/Z)o0K.Gat1O 星期六日咪唔著一邊睇波一邊網上投注,
NX J4v8LIF 自己屋企私人地方,...... 唔著衫褲上網有咩問題?y;V9v.J!M

+]8LT9D,\ E&q 唔著衫褲行埋window俾d街坊睇到就話過份j,
;K a H6]o#_$Nm
-w1O2Co \(]l 你地批評個女人係因為好可能未試過一個人住掛.....
v2D X%E7ev ^,OHx
+N @(Y)o L;j&ku h_ 我本人經常都沖完涼, 衫都唔著就上網gala!

艾官 發表於 2009-11-19 09:48 AM

[quote]2T9z_xGL(J%Z
o+J2M4A V\ P v+F7N,V
你想睇佢著衫定唔著衫 :naughty: J!x.R6^1S }/`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327801&ptid=212339][color=#999999]魚佬 發表於 2009-11-17 12:29 PM[/color][/url][/size][/quote] ai{1h,B"X8rv

f]%@%h/V/bh2~J9}p!Dp 點話點好啦~~:naughty:

vbvb 發表於 2009-11-20 01:12 AM

[quote]真係想知條中女點既樣~:yy03:4{u/w p y Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327576&ptid=212339][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]好奇心我都有:naughty:

jojojojoj 發表於 2009-11-20 08:18 AM

[quote]7E_]-J8o L*S"V
你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?
,}$[JI C ^-J1J 不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......
vu&tiS/n#w [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327774&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
f7x rq ` p9w
~-h`0V)? B[w4B4\ kK 你咩年代人?? 個腦同d思想都好似未開發咁, XZ5O'iM&k [8o2X:b2}:F;C
一個人係自己私人地方,c2| esf5]
冇人睇到除晒衫有咩好咁大驚小怪?
}x9Z2{w Z:k 裸睡其實好普通, 訓醒玩下床隔離部電腦又有幾"唔正常"??q-WA6YrI
佢又唔係特登show個body比人睇, 特登show就話發姣,2n2EO^&kF
不過, 如果閣下和家人係中東人或伊斯蘭教徒, 大熱天時都要包到冚先出街, 咁就另作別論......

打狗棒 發表於 2009-11-20 06:42 PM

[quote]
0Y vO?dv7KgXa r*J~@ P%Um xg
你咩年代人?? 個腦同d思想都好似未開發咁,
k7X t'\:w.C(@9evF 一個人係自己私人地方,
ZEf@_.n^h8i9s 冇人睇到除晒衫有咩好咁大驚小怪?
aF3i4T ma[Y#} 裸睡其實好普通, 訓醒玩下床隔離部電腦又有幾"唔正常"??
,uBa TjEu#A5N1m1w!|O 佢又唔係特登show個body比人睇, 特登show就話發姣,
G2ltt:T 不 ...0\hr+V"W UF,_3w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329221&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-20 08:18 AM[/color][/url][/size][/quote]M9_}9D\J'Z
你咁叻, 以後喺屋企就咪著衫褲, 著親就pk死.......

jojojojoj 發表於 2009-11-20 09:25 PM

咁大個人, 詞窮理虧就講埋d咁既野, 仲小朋友咩
2U } z;I x)G)V~z
&p%FzJ4`{5U9DZ a;UyF :D:D:D:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.