警撞入屋裸女嚇破膽
[url=http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304]http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304[/url] 咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩?換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩? 成單野最匪夷所思既係....
點會對望十幾秒呀??:confused: :confused:
你試下望住個錶,睇下十幾秒即係幾耐~~ this fact is hardly to hear:yy32: 佢就正拉x0}(Y*uN[#K/R
條女好似幾咩:yy05: [quote]佢就正拉
條女好似幾咩:yy05:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326638&ptid=212339][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-11-15 03:41 AM[/color][/url][/size][/quote]RWO#qJ
2YR-p%{%D;C(K
我都係咁話, 益哂 [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339]2#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
#N,u~JX U(G3b
個犯仲會話我搞完會比時間佢著返好晒D衫...
麻煩差佬門口等幾個字^ ^ 其實佢有冇入屋令, 差人乜可以咁樣隨意入人屋企咩? [quote]咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩?
換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩?'o!n"MV%c},MT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-14 07:21 PM[/color][/url][/size][/quote]P#{,lT5Eic;EI T
你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?7XbmpyMTH
唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??,`&~ K^&~#m
你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事,
要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈, ZFVzO(rYa.X-@
d死差佬係咪咁英勇乜都唔理照撞??
如果好似個女事主講差佬門都唔拍就破門而入咁d差佬就好大問題,
處事真係好鹵莽, 唔通趕住收工連拍一下門既時間都冇?
4?hT~,N"Z
如果好似差佬咁講,w&aGY*^&IY(et,x
件事又唔多合理,
有個賊鄰居, 又多次比人恐嚇滋擾過, 木門竟然會未上鎖?? 真係想知條中女點既樣~:yy03: [quote]
你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?
唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??
你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事,
要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈, &~AL,|pt(d
d死差佬係咪咁英勇乜 ...rv)WhV0h%c/@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327092&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-15 09:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?
不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論...... [quote]真係想知條中女點既樣~:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327576&ptid=212339][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]$yZ:v9[r