娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2009-11-20 11:36 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2009-11-20 11:39 PM 編輯 [/i]
7R)yt_ y eKo#gC
+@n.CzS;[ [quote]咁大個人, 詞窮理虧就講埋d咁既野, 仲小朋友咩
"{ E)SSX;~ GhFIyhNmm:H
:D:D:D:DR%FrF G)w-}Q2p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329501&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-20 09:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
B.z mk-L/h!i;H 詞窮? 世界標準幾時變咗在家除晒衫就係潮人, 反而著衫就係伊斯蘭教的擁護者?aNxy3bh@Im
我並無反對別人在自己家中除衫, 只係覺得差佬在此事件中也無不妥, 唔好混淆視聽!!!U%_!R/pq,x8b
仲有, 在家除晒衫光豬同包冚晒出街係兩回事, 你傻架?

jojojojoj 發表於 2009-11-21 12:21 AM

[quote]Uso/u/C#U\
詞窮? 世界標準幾時變咗在家除晒衫就係潮人, 反而著衫就係伊斯蘭教的擁護者?
Bh c%X8xB)rM 我並無反對別人在自己家中除衫, 只係覺得差佬在此事件中也無不妥, 唔好混淆視聽!!!1U ~$Lz ay `
仲有, 在家除晒衫光豬同包冚晒出街係兩回事, 你傻架? ...8Cv#cWwn\KCJ3Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329619&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-20 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
y2IMv&?T t 1kJ9C]\G-c
X:o%k(z^Z g.d1E
你無反對別人在自己家中除衫,]:Q j\qQH }
但係又話人一個人係自己屋企唔著衫係發姣,
MM|fe%W/G 除晒衫係屋企玩電腦係唔正常,
&DZxze8SW
2B.\8O%x5e Q~!]{(d @7o 講咩世界標準, 乜喺屋企著親衫褲就pk死都係世界標準?
W.yH*IDy 唔通喺屋企著衫褲同pk死係一回事?
/?O_]3d&a 仲有"在家除晒衫就係潮人"同"著衫就係伊斯蘭教的擁護者"係你既想法W l0u6pAB
唔好強加落別人的論點中, 混淆視聽果個會唔會其實係你??
^tnqp z iu? k 你原來唔只詞窮仲要充滿矛盾'hE(EW_vD
I!\7F4~ PP|(C&C
既然你咁鍾意講條死差佬無不妥, 咁就同你講番d死差佬
&O Mak%@9Y ~k/f 講真差佬開槍前都要先警告, 唔係咩都可以貿貿然行動,
e4tR/[t3aS 哩d學堂都有教, 今次擺明係有人疏忽, 唔跟正常程序做野4M9l:@&L+ZbHUm!E
d死差佬都唔係第一次, 之前都有單爆錯人門仲要打到人豬頭瀝咁, ` `5hhS!I$][ c
唔通次次都係差佬一句"我咁做都係為左維護法紀為左救你"就可以衝動亂咁黎?

打狗棒 發表於 2009-11-21 12:31 AM

[quote]
2wcII @&J ?;i"?L
2`+M8Lnkw&y P+q#a/m [[
你無反對別人在自己家中除衫,
9E"Z8x"vy|i 但係又話人一個人係自己屋企唔著衫係發姣, 9C$_\*e9j fG
除晒衫係屋企玩電腦係唔正常, ~:[z.e]Lj
(G^H[Z*~ u
講咩世界標準, 乜喺屋企著親衫褲就pk死都係世界標準?AL0y.m&g`
唔通喺屋企著衫褲同pk死係一回事?r6uq0sQH3UP:[ r
仲有"在家除晒衫 ...
v`oU;kv'MdNq [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329655&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-21 12:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
}EA`!^V 乜破門入屋同開鎗的指引係一樣咩? 下次你屋企被人老爆, 係咪差佬破門入屋就叫貿然行動?

jojojojoj 發表於 2009-11-21 12:59 AM

[quote]f Cew(KJ
乜破門入屋同開鎗的指引係一樣咩? 下次你屋企被人老爆, 係咪差佬破門入屋就叫貿然行動?
B{ {,B rK8@#N [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329660&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-21 12:31 AM[/color][/url][/size][/quote]YBfDG
Sb;|h R/qn
之前都講過^+ggT+O*[t(r
講咩下次你乜乜乜根本冇意思,~nz:H a+\4z
你咁講我都可以話下次你屋企有炸彈, "rUn*j$Gdz
差佬破門入屋果陣整爆左炸到你"冚家慘",
Jv5Id8C 我係咪可以恭喜你遇到個神勇既差佬你真係死得抵?
b6y*q\&o:^u /a,TY_9H
仲有個重點唔係只係在"破門入屋"哩一點到, ]9R N"rf.D })Q!`
貿唔貿然行動係仲要睇埋"破門入屋"前後既行動,#_ nZ|+S{4`3Joq
而"指引一樣"亦都係同樣道理,:JD4]&]&i9He'qV
唔係話破親門入屋就一定係差佬錯~K!IqElq9K7r
開鎗同上門查案都有指引教佢地點做, 但唔等於指引係完全100%一樣

打狗棒 發表於 2009-11-21 11:08 AM

[quote]#uqu+Cf9Q ]h'd

"b1a W2t7i!H 之前都講過
5C @%r~(sJl 講咩下次你乜乜乜根本冇意思,
1b9{twfA 你咁講我都可以話下次你屋企有炸彈, %d V{#LE*I i!z[\
差佬破門入屋果陣整爆左炸到你"冚家慘",
bi$]a}J-j 我係咪可以恭喜你遇到個神勇既差佬你真係死得抵?:nadD(g

z\#NSMI 仲有個重點唔係只係在"破門入屋"哩一點到 ...R;j+ewc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329684&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-21 12:59 AM[/color][/url][/size][/quote])FC$_7~,n
如果命運注定我俾人炸死, 我做鬼都會去搵放炸彈果個報仇, 呢d叫做"冤有頭債有主", 唔會學有d鍾意除晒衫條條fing周屋走嘅"潮人"咁怨呢個怨果個!!!

jojojojoj 發表於 2009-11-21 08:40 PM

[quote]Z7o0w`"K1y1a
如果命運注定我俾人炸死, 我做鬼都會去搵放炸彈果個報仇, 呢d叫做"冤有頭債有主", 唔會學有d鍾意除晒衫條條fing周屋走嘅"潮人"咁怨呢個怨果個!!!
g+]'y+?6qS#~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329883&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-21 11:08 AM[/color][/url][/size][/quote]
1fYbn8{\L
m0iS? y5hm'C9NJ 唔講差佬拿?
!p9Y-Q^V"\8ES _6QH 又講番去唔著衫係度單單打打M F Ud]
又詞窮?

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.