[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2009-11-20 11:39 PM 編輯 [/i]
[quote]咁大個人, 詞窮理虧就講埋d咁既野, 仲小朋友咩
GhFI yh Nmm:H
:D:D:D:DR%FrF G)w-}Q2p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329501&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-20 09:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
詞窮? 世界標準幾時變咗在家除晒衫就係潮人, 反而著衫就係伊斯蘭教的擁護者?aNxy3bh@Im
我並無反對別人在自己家中除衫, 只係覺得差佬在此事件中也無不妥, 唔好混淆視聽!!!U%_!R/pq,x8b
仲有, 在家除晒衫光豬同包冚晒出街係兩回事, 你傻架?
[quote]Uso/u/C#U\
詞窮? 世界標準幾時變咗在家除晒衫就係潮人, 反而著衫就係伊斯蘭教的擁護者?
我並無反對別人在自己家中除衫, 只係覺得差佬在此事件中也無不妥, 唔好混淆視聽!!!1U~$Lz
ay`
仲有, 在家除晒衫光豬同包冚晒出街係兩回事, 你傻架? ...8Cv#cWwn\KCJ3Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329619&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-20 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
1kJ9C]\G-c
X:o%k(z^Zg.d1E
你無反對別人在自己家中除衫,]:Q j\qQH }
但係又話人一個人係自己屋企唔著衫係發姣,
除晒衫係屋企玩電腦係唔正常,
講咩世界標準, 乜喺屋企著親衫褲就pk死都係世界標準?
唔通喺屋企著衫褲同pk死係一回事?
仲有"在家除晒衫就係潮人"同"著衫就係伊斯蘭教的擁護者"係你既想法W
l0u6pAB
唔好強加落別人的論點中, 混淆視聽果個會唔會其實係你??
你原來唔只詞窮仲要充滿矛盾'hE(EW_vD
I!\7F4~
PP|(C&C
既然你咁鍾意講條死差佬無不妥, 咁就同你講番d死差佬
講真差佬開槍前都要先警告, 唔係咩都可以貿貿然行動,
哩d學堂都有教, 今次擺明係有人疏忽, 唔跟正常程序做野4M9l:@&L+ZbHUm!E
d死差佬都唔係第一次, 之前都有單爆錯人門仲要打到人豬頭瀝咁, ``5hhS!I$][c
唔通次次都係差佬一句"我咁做都係為左維護法紀為左救你"就可以衝動亂咁黎?
[quote]
P+q#a/m
[[
你無反對別人在自己家中除衫,
但係又話人一個人係自己屋企唔著衫係發姣, 9C$_\*e9j fG
除晒衫係屋企玩電腦係唔正常, ~:[z.e]Lj
(G^H[Z*~
u
講咩世界標準, 乜喺屋企著親衫褲就pk死都係世界標準?AL0y.m&g`
唔通喺屋企著衫褲同pk死係一回事?r6uq0sQH3U P:[r
仲有"在家除晒衫 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329655&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-21 12:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
乜破門入屋同開鎗的指引係一樣咩? 下次你屋企被人老爆, 係咪差佬破門入屋就叫貿然行動?
[quote]f Cew(KJ
乜破門入屋同開鎗的指引係一樣咩? 下次你屋企被人老爆, 係咪差佬破門入屋就叫貿然行動?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329660&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-21 12:31 AM[/color][/url][/size][/quote]YBfDG
Sb;|hR/qn
之前都講過^+ggT+O*[t(r
講咩下次你乜乜乜根本冇意思,~nz:H
a+\4z
你咁講我都可以話下次你屋企有炸彈, "rUn*j$Gdz
差佬破門入屋果陣整爆左炸到你"冚家慘",
我係咪可以恭喜你遇到個神勇既差佬你真係死得抵?
/a,TY_9H
仲有個重點唔係只係在"破門入屋"哩一點到, ]9RN"rf.D})Q!`
貿唔貿然行動係仲要睇埋"破門入屋"前後既行動,#_ nZ|+S{4`3Joq
而"指引一樣"亦都係同樣道理,:JD4]&]&i9He'qV
唔係話破親門入屋就一定係差佬錯~K!IqElq9K7r
開鎗同上門查案都有指引教佢地點做, 但唔等於指引係完全100%一樣
[quote]#uqu+Cf9Q ]h'd
之前都講過
講咩下次你乜乜乜根本冇意思,
你咁講我都可以話下次你屋企有炸彈, %d V{#LE*Ii!z[\
差佬破門入屋果陣整爆左炸到你"冚家慘",
我係咪可以恭喜你遇到個神勇既差佬你真係死得抵?:nadD(g
仲有個重點唔係只係在"破門入屋"哩一點到 ...R;j+ewc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329684&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-21 12:59 AM[/color][/url][/size][/quote])FC$_7~,n
如果命運注定我俾人炸死, 我做鬼都會去搵放炸彈果個報仇, 呢d叫做"冤有頭債有主", 唔會學有d鍾意除晒衫條條fing周屋走嘅"潮人"咁怨呢個怨果個!!!
[quote]Z7o0w`"K1y1a
如果命運注定我俾人炸死, 我做鬼都會去搵放炸彈果個報仇, 呢d叫做"冤有頭債有主", 唔會學有d鍾意除晒衫條條fing周屋走嘅"潮人"咁怨呢個怨果個!!!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329883&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-21 11:08 AM[/color][/url][/size][/quote]