娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-11-14 06:29 PM

警撞入屋裸女嚇破膽

[url=http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304]http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304[/url]

打狗棒 發表於 2009-11-14 07:21 PM

咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩?_q7`dD'p9L9g5ps
換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩?

spareman4 發表於 2009-11-14 08:18 PM

成單野最匪夷所思既係....
X[&L `GQ/E5u9}%{P 點會對望十幾秒呀??:confused: :confused: &E6r5Y ?.q4E

%wv4i |,zE'V9n^Q 你試下望住個錶,睇下十幾秒即係幾耐~~

garmaforlan 發表於 2009-11-15 03:27 AM

this fact is hardly to hear:yy32:

mnbvc 發表於 2009-11-15 03:41 AM

佢就正拉
,@*Bu p-[|3f D 條女好似幾咩:yy05:

pomp 發表於 2009-11-15 05:05 AM

[quote]佢就正拉_Nu+`^
條女好似幾咩:yy05:
:Vg.tC2u1F:iJ_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326638&ptid=212339][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-11-15 03:41 AM[/color][/url][/size][/quote]
aA+i3p;n#?M A@%e
o }?^2p3D ul 我都係咁話, 益哂

ado777 發表於 2009-11-15 05:48 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339]2#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
_[/Y:Mosg^W
-lVbO6I0Sc 個犯仲會話我搞完會比時間佢著返好晒D衫...\*h6j0?*Q yO_$M
麻煩差佬門口等幾個字^ ^

kuru 發表於 2009-11-15 08:32 PM

其實佢有冇入屋令, 差人乜可以咁樣隨意入人屋企咩?

jojojojoj 發表於 2009-11-15 09:53 PM

[quote]咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩??nwT#B*C
換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩?9h~ r$Hs5]I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-14 07:21 PM[/color][/url][/size][/quote]
b%}$@l[_"W E|'q'J
V}^w(YU9eaPa 你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?
r7w'ng2ce1s 唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??
o2j+F0Qzm7z 你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事, t5j#B9e8ko
要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈,
/|i"A$X#uK*} d死差佬係咪咁英勇乜都唔理照撞?? tX"qT5qSY;S5|

t|,O,t3L?4K T'o1g!f 如果好似個女事主講差佬門都唔拍就破門而入咁d差佬就好大問題,9F#TWHKc1U
處事真係好鹵莽, 唔通趕住收工連拍一下門既時間都冇?` R Y1^-es
a T1]4E)M(I
如果好似差佬咁講, O-i,i(J+i6ZQ
件事又唔多合理,4C}0vN1~{7{;Ny!a
有個賊鄰居, 又多次比人恐嚇滋擾過, 木門竟然會未上鎖??

艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM

真係想知條中女點既樣~:yy03:

打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM

[quote]+r$u\"Ic.y@ ?3X
7\u'CgUKY
你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?Yj~lp[F
唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??
,n7My;D!Ik2G\ DHmI\ 你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事,
+eyZm6C 要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈, T/dBw"gR:j
d死差佬係咪咁英勇乜 ...G0l Z-_r#v
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327092&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-15 09:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
;T+X!E.Mj)ZBQ+^ 你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?TX7cq"ti
不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......

魚佬 發表於 2009-11-17 12:29 PM

[quote]真係想知條中女點既樣~:yy03:$S0Z*w U2V&br]b.z;PY%~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327576&ptid=212339][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
c[email protected] u~QJ:n/L:L a&WobC ]3i7Kqj
你想睇佢著衫定唔著衫 :naughty:

chunpo206 發表於 2009-11-17 01:41 PM

唉~~差佬大晒:giveup:

魚佬 發表於 2009-11-17 05:18 PM

[quote]
A*Ht&C,r h'b 你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?
C1vR3Y3k'Z2] 不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......TP4i4Ar!c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327774&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
9f9h+q+qS/J Wo
1RxJQ j']y%O7P8Sh 自己屋企有咩所謂喎

hamsubboy 發表於 2009-11-17 07:47 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2009-11-17 07:55 PM 編輯 [/i]
p#E+wh-vE4@ ^s3X6b2GCCL-J
由其係大熱天時, 我經常都除清光通屋走,
6u UC%t9v 星期六日咪唔著一邊睇波一邊網上投注,
zmYi+^E 自己屋企私人地方,...... 唔著衫褲上網有咩問題?
4io9m m"S R]ckmS:];P{&jn
唔著衫褲行埋window俾d街坊睇到就話過份j,
q yiP!Z 1w8NH3wee;X2A5ZY
你地批評個女人係因為好可能未試過一個人住掛.....B@ E Uq-w!\V}

{kru6QB9i${ 我本人經常都沖完涼, 衫都唔著就上網gala!

艾官 發表於 2009-11-19 09:48 AM

[quote]
wxg5n*x b7d
Q8pWOV`9u 你想睇佢著衫定唔著衫 :naughty:.e2D,YS l+J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327801&ptid=212339][color=#999999]魚佬 發表於 2009-11-17 12:29 PM[/color][/url][/size][/quote]s8fK~F8u~
d0KL Q9V5^ f"` B*Sx
點話點好啦~~:naughty:

vbvb 發表於 2009-11-20 01:12 AM

[quote]真係想知條中女點既樣~:yy03:{b/y8?*Rt
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327576&ptid=212339][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]好奇心我都有:naughty:

jojojojoj 發表於 2009-11-20 08:18 AM

[quote]DPT)ej*E(A\3l
你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?
9[ Z Tf7xx 不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......S3L l#Kj:t3r@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327774&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM[/color][/url][/size][/quote]!H%E]4T+u6Xi0|2I

*b4Q9Hs1B#e 你咩年代人?? 個腦同d思想都好似未開發咁, 5x wS {@*Z
一個人係自己私人地方,i"p$h4RMb$vL
冇人睇到除晒衫有咩好咁大驚小怪?
o%l$t2A*^o_;?'s 裸睡其實好普通, 訓醒玩下床隔離部電腦又有幾"唔正常"??!{XF%Sk
佢又唔係特登show個body比人睇, 特登show就話發姣,
"wQ WE4A/X$q{*N 不過, 如果閣下和家人係中東人或伊斯蘭教徒, 大熱天時都要包到冚先出街, 咁就另作別論......

打狗棒 發表於 2009-11-20 06:42 PM

[quote] L5P?*G!^F*hd5^
~7|1Z4M`#d
你咩年代人?? 個腦同d思想都好似未開發咁, %AM'Z!y G7\d
一個人係自己私人地方, eL"`2L#grII
冇人睇到除晒衫有咩好咁大驚小怪?/r!G'J7q4_ ^
裸睡其實好普通, 訓醒玩下床隔離部電腦又有幾"唔正常"??"E _NXBSs|
佢又唔係特登show個body比人睇, 特登show就話發姣,W _R,tz:`3FY
不 ...
z \kO!}tO [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329221&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-20 08:18 AM[/color][/url][/size][/quote]*d8vV9WY TIn
你咁叻, 以後喺屋企就咪著衫褲, 著親就pk死.......

jojojojoj 發表於 2009-11-20 09:25 PM

咁大個人, 詞窮理虧就講埋d咁既野, 仲小朋友咩@7AUx:cAJ:O2R Ke

?~_V(j :D:D:D:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.