警撞入屋裸女嚇破膽
[url=http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304]http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091114&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13419304[/url] 咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩?_q7`dD'p9L9g5ps換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩? 成單野最匪夷所思既係....
點會對望十幾秒呀??:confused: :confused: &E6r5Y ?.q4E
你試下望住個錶,睇下十幾秒即係幾耐~~ this fact is hardly to hear:yy32: 佢就正拉
條女好似幾咩:yy05: [quote]佢就正拉_Nu+`^
條女好似幾咩:yy05:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326638&ptid=212339][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-11-15 03:41 AM[/color][/url][/size][/quote]
我都係咁話, 益哂 [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339]2#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
個犯仲會話我搞完會比時間佢著返好晒D衫...\*h6j0?*Q yO_$M
麻煩差佬門口等幾個字^ ^ 其實佢有冇入屋令, 差人乜可以咁樣隨意入人屋企咩? [quote]咁我又覺得差佬冇錯喎, 阿水知妳發姣除晒衫咩??nwT#B*C
換咗第二單Case, 警方接報呢個單位有人被強姦, 咁係咪先按鐘, 問下色魔同事主有冇著衫, 先至行動咩?9h~r$Hs5]I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3326445&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-14 07:21 PM[/color][/url][/size][/quote]
你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?
唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??
你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事, t5j#B9e8ko
要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈,
d死差佬係咪咁英勇乜都唔理照撞??t X"qT5qSY;S5|
如果好似個女事主講差佬門都唔拍就破門而入咁d差佬就好大問題,9F#TWHKc1U
處事真係好鹵莽, 唔通趕住收工連拍一下門既時間都冇?` RY1^-es
a T1]4E)M(I
如果好似差佬咁講,O-i,i(J+i6ZQ
件事又唔多合理,4C}0vN1~{7{;Ny!a
有個賊鄰居, 又多次比人恐嚇滋擾過, 木門竟然會未上鎖?? 真係想知條中女點既樣~:yy03: [quote]+r$u\"Ic.y@ ?3X
7\u'CgUKY
你都痴痴地, 講野唔經大腦, 係自己屋企除晒衫就係發姣?Yj~lp[F
唔通你成世人唔換衫? 沖涼都著住衫??
你都話換咗第二單Case, 咁即係兩回事,
要講換咗第二單Case, 咁如果警方接報呢個單位有人放炸彈, T/dBw"gR:j
d死差佬係咪咁英勇乜 ...G0lZ-_r#v
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327092&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-15 09:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?TX7cq"ti
不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論...... [quote]真係想知條中女點既樣~:yy03:$S0Z*wU2V&br]b.z;PY%~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327576&ptid=212339][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
a&WobC]3i7Kq j
你想睇佢著衫定唔著衫 :naughty: 唉~~差佬大晒:giveup: [quote]
你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?
不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......TP4i4Ar!c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327774&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
自己屋企有咩所謂喎 [i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2009-11-17 07:55 PM 編輯 [/i]
^s3X6b2GCCL-J
由其係大熱天時, 我經常都除清光通屋走,
星期六日咪唔著一邊睇波一邊網上投注,
自己屋企私人地方,...... 唔著衫褲上網有咩問題?
R]ck mS:];P{&jn
唔著衫褲行埋window俾d街坊睇到就話過份j,
1w8NH3wee;X2A5ZY
你地批評個女人係因為好可能未試過一個人住掛.....B@ E Uq-w!\V}
我本人經常都沖完涼, 衫都唔著就上網gala! [quote]
你想睇佢著衫定唔著衫 :naughty:.e2D,YS l+J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327801&ptid=212339][color=#999999]魚佬 發表於 2009-11-17 12:29 PM[/color][/url][/size][/quote]s8fK~F8u~
d0KLQ9V5^ f"`B*Sx
點話點好啦~~:naughty: [quote]真係想知條中女點既樣~:yy03:{ b/y8?*Rt
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327576&ptid=212339][color=#999999]艾官 發表於 2009-11-16 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]好奇心我都有:naughty: [quote]DPT)ej*E(A\3l
你係咪發雞盲, 而家條女係沖涼咩? 正常人會唔會除晒衫玩電腦?
不過, 如果閣下和家人有類似嘅習慣, 覺得冇乜大不了, 咁就另作別論......S3L l#Kj:t3r@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327774&ptid=212339][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-11-17 11:21 AM[/color][/url][/size][/quote]!H%E]4T+u6Xi0|2I
你咩年代人?? 個腦同d思想都好似未開發咁, 5x wS{@*Z
一個人係自己私人地方,i"p$h4RMb$vL
冇人睇到除晒衫有咩好咁大驚小怪?
裸睡其實好普通, 訓醒玩下床隔離部電腦又有幾"唔正常"??!{XF%Sk
佢又唔係特登show個body比人睇, 特登show就話發姣,
不過, 如果閣下和家人係中東人或伊斯蘭教徒, 大熱天時都要包到冚先出街, 咁就另作別論...... [quote] L5P?*G!^F*hd5^
~7|1Z4M`#d
你咩年代人?? 個腦同d思想都好似未開發咁, %AM'Z!y G7\d
一個人係自己私人地方, eL"`2L#grII
冇人睇到除晒衫有咩好咁大驚小怪?/r!G'J7q4_ ^
裸睡其實好普通, 訓醒玩下床隔離部電腦又有幾"唔正常"??"E _NXBSs |
佢又唔係特登show個body比人睇, 特登show就話發姣,W _R,tz:`3FY
不 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3329221&ptid=212339][color=#999999]jojojojoj 發表於 2009-11-20 08:18 AM[/color][/url][/size][/quote]*d8vV9WY TIn
你咁叻, 以後喺屋企就咪著衫褲, 著親就pk死....... 咁大個人, 詞窮理虧就講埋d咁既野, 仲小朋友咩@7AUx:cAJ:O2R Ke
:D:D:D:D
頁:
[1]
2