娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-11-16 01:06 AM

巴士超速問題嚴重

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2009-11-16 01:27 AM

話所有司機都係爛仔,未免以偏概全,
zL"a(E$NR
+PC)yf(o7b:j)P7cZ| 點解唔探討下巴士超速成因?
CL6R@*Wh 巴士司機為何要超速?
6r9oR y:F4X2^y az 係咪因為想趕收工(尾班車)?K/A$z0]w9B3s8_
抑或想快D埋站休息?x%v(kBn,Re2A
抑或係有其他因素?

garmaforlan 發表於 2009-11-16 03:36 AM

:yy31: they always not follow traffic instruction

mnbvc 發表於 2009-11-16 04:16 AM

有渣過車既刀有超過速
9m2z {0_{K6p9v 係差左幾多
W-pKWuTy 車速限制有d位比走盞架
kk:V$S }*`*TU| 超少少就算捉到刀唔會罰(好似10km以下)

slwong3 發表於 2009-11-16 10:09 AM

[quote]有渣過車既刀有超過速#so%N W|&P;s
係差左幾多9M|%h`*[q
車速限制有d位比走盞架
)D^L(l!x 超少少就算捉到刀唔會罰(好似10km以下)
Rr C6{G)b c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327215&ptid=212406][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-11-16 04:16 AM[/color][/url][/size][/quote]
z3Q-O(f+t8@
e'o \9WA [d6q if you are driving your personal car, of course it doesn't matter even if you are speeding....
K[ L[?,e0T }U[WP k} UE.O
but if you are driving a bus that carries 30 to 40 people's lives, that has to be more considerate.....

12d3 發表於 2009-11-16 10:38 AM

[quote]:yy31: they always not follow traffic instruction
)s;azPxu,h7j MT [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327202&ptid=212406][color=#999999]garmaforlan 發表於 2009-11-16 03:36 AM[/color][/url][/size][/quote]
L+I$WYh x&Q 2n-S+D-x(A
06年的時候, 巴士司機發起工潮, 工潮行動是按章工作.m_PP0tF:j)aE
左行駛, 不扒頭, 對準巴士站才上落客. 單是如此, 就會造成交通擠塞, 需要四個小時才能「消化」車龍.
'@$}8{ R5W
|vH'k d-`2k.p0k 我們今日怒罵巴士司機違例, 卻忘記他們按章的可怕.

12d3 發表於 2009-11-16 11:11 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327179&ptid=212406]2#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]
Y J"K#RY
!h5j1S Rj?%O ]d:_%N!z 我對佢地埋站落車之後的時間有興趣.XYcr*kfx0H GB
如何編更? 有否休息地方? 總站附近有洗手間嗎? 休息時間足夠嗎?
-UT L"o u Z zZ
.Z:n"B;\-\ 節錄:
~Fe'[#o)Zf!S4I 汽車及交通運輸業總工會第一副主席鐘健華指出,根據運輸署附例,巴士司機每工作5.5小時,便應享有至少30分鐘的休息時間,但九巴資方卻將這些[color=SeaGreen]休息時間及用膳時間結合起來[/color],令車長沒有充足時間用膳﹔[color=SeaGreen]又將車長每次抵達巴士總站后的休息時間,由5至6分鐘縮減至3分鐘[/color]。
G*i/^;~su'T v$}
7ni2WoU-A5qv   鐘健華表示,資方近年為了壓縮成本,推出員工合約制,減少車站的協作及管理人員,削減休息室、茶水間及洗手間的設施等。他又批評車長遇到交通意外后,資方竟採取高壓手段,在法庭未有裁決前,肆意處罰及解雇肇事車長﹔更不時“約見”病假記錄較多的車長,令不少車長不敢貿然請假,寧願帶病上班。i4x ]i3aWuC

g.q#w(co&\5X F/tB}Z 看看大陸一則高壓管理下的巴士慘劇:
p+v(V ee%q/Z@$Dmh http://mypaper.pchome.com.tw/allenxu/post/1313757192

infjlam 發表於 2009-11-16 11:45 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2009-11-16 11:55 AM 編輯 [/i]
k-Zx:Y _f.Kt ^ h(AoT7{,d)a
[b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327280&ptid=212406]7#[/url] [i]12d3[/i] [/b]
(m-e3FoG-a U$r4d J C@
其實我較同情香港揸巴士的車長...7e4Ae @ Xai(Y
綜觀外國各地,各行打工仔都有其有勢力的工會,為他們(e.g.巴士車長)和勞方甚至政府周旋,爭取較合理的待遇和福利,Bu&S?;qK'{;A*w!q
反觀在香港,行的是資本主義,有錢人,大財團永遠玩晒,打工仔(尤其藍領)永遠只得被壓榨,永遠冇Say!3qqL.P5o"JPLz

)Z3B qiy9|$Z*m 大家用邏輯推理,巴士車長為何要超速?
MU0[K]:b0G 慢慢揸車,唔係仲舒服嗎?
7?Np6e#v6I 點解要咁搏命,咁危險,兼咁辛苦?
/owLRVn;d2E LZ @$xd.\N'U0q9Rf;@
其實香港的巴士車長一D都唔易做,香港地方人多路窄,道路情況擠迫,班次時間又好tight,每更其實都好大壓力,3t0~ GpBO u
大家不應一味責怪車禍肇事司機,而忽略其他更為主要的遠因。

bobo21 發表於 2009-11-16 01:40 PM

噚晚有線電視喱個新聞報導做得好好, CCTVB新聞學吓野啦.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.