益力多含糖量三粒方糖
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]常飲益力多分分鐘囉你命 :yy31:m^ __+D9L~+~z[/T0df0DrMyr28
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327676&ptid=212478][color=#999999]電梯男 發表於 2009-11-17 01:16 AM[/color][/url][/size][/quote]+hWv&d0wPyq
(]8L.\]Gu
重勁過飲可樂 :eek: I never drink:yy02: 其實都唔係o羊新聞,港版益力多為左迎合香港人口味,
加了不少[b]蔗糖[/b]成份,港版的益力多,比較日本版的益力多甜,ay I2_/G*__BBb
而所標榜的益生菌含量,卻又比日本版的少 仆啦呢鑊...7_3`&gP5RW I
我一日一支yF!f&A0h+fx+wGz
身體又唔見得好D... [quote]其實都唔係o羊新聞,港版益力多為左迎合香港人口味,?,uqZtn9d Reo%w
加了不少蔗糖成份,港版的益力多,比較日本版的益力多甜,
而所標榜的益生菌含量,卻又比日本版的少 ...3@}x*X._w~-if
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3327915&ptid=212478][color=#999999]infjlam 發表於 2009-11-17 07:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
日本人口味仲好甜過hk:naughty: [quote]
日本人口味仲好甜過hk:naughty:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3328131&ptid=212478][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-11-18 03:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
呢方面梗係喇,真係幾甜都有... 一早就無飲罐裝/紙包裝飲品, 少了一種風險. 以前成日飲 糖份有助益生菌活動<==---good~~~好好既回應 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]越黎越淡,勁溝水 :nogood: ?Y Ca3Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3328728&ptid=212478][color=#999999]電梯男 發表於 2009-11-19 08:46 AM[/color][/url][/size][/quote] M1zcO9^
"ND!r7Rm
,Z Yg:o[r^
[font=Times New Roman, serif][size=7][b]3[/b][/size][/font][font=新細明體]粒糖 ...都“淡”!!? “[color=white]假糖[/color]”!?[/font]
HWw!L*? Li
[font=新細明體]呀[/font][font=新細明體]
[/font][font=新細明體]電梯男 [/font][font=Times New Roman, serif].. [/font][font=新細明體]你都幾飲得“甜”嫁播[/font][font=Times New Roman, serif].....:lol: [/font] 好彩我都無乜點飲...:haha: 吾覺佢好甜ja wo:nogood::nogood: 好恐怖呀////////////:naughty: 現在才知,那麼恐怖...
頁:
[1]