娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2009-11-24 11:48 AM

吃早餐的十大好處

吃早餐的十大好處0R2w&c6Zj:a
1. 改善便秘:因為腸胃經過整夜的消化過程後,如果有足夠營養,可有助形成糞便。
$a9o V `b9kZ 2. 提升情緒
!t jd{{4wL$e 3. 提升思考力
p*SO%f(L7Tq y 4. 幫助減重
x*U,m!C[[ti s 5. 保護細胞
4D{$tT&L'm4].p 6. 消除疲勞
\I'w.w,A/h 7. 増強免疫力
~W1yWO9CV 8. 美顏美肌
s/E*J8C^8e9x 9. 臉色紅潤$_:CD$Id2b1gM7r
10. 增強身體代謝功能

魚佬 發表於 2009-11-24 12:08 PM

[quote]吃早餐的十大好處{k#^~f)J}~
1. 改善便秘:因為腸胃經過整夜的消化過程後,如果有足夠營養,可有助形成糞便。
$c v3Z&X%ve*Q0sF a;l 2. 提升情緒;s;?j @#ap-bo
3. 提升思考力
^F.\,rH&KBj+z 4. 幫助減重
7rD!Q,] r^!o 5. 保護細胞)L]^e5af
6. 消除疲勞2_ Fj[:U e&S#f1^
7. 増強免疫力:BSBa7}L'b
8. 美顏美肌:yD1? v&e
9. 臉色紅潤]g%P8^Uw(o*JT6W9^*G#k
10. 增 ...
W c/L R,J"bp [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3331570&ptid=213019][color=#999999]tlkwan 發表於 2009-11-24 11:48 AM[/color][/url][/size][/quote]}0JPM SGI
L5P0G'ai} k N*q
第一點幾有創意 :D

kuru 發表於 2009-11-24 12:54 PM

點解會: 4. 幫助減重
#|?*X {-y4o,d 食野都會減重??

infjlam 發表於 2009-11-24 02:40 PM

[quote]點解會: 4. 幫助減重
"VSx&M;k+r 食野都會減重??[/quote]
+c7Z_x%b8n+p1E)i X|N8V;oB if
身體機能為了補充你因唔食早餐所損失的營養,
mFV4j,S4wZO };c 會令你增加下兩餐時的進食意慾,
%wQ j&|)D`] 長期如此,你便會食大個胃,到時你想瘦都難D...

spareman4 發表於 2009-11-25 03:29 PM

吃早餐最大的好處,m;} R4s St(R,y
應該係解決早上肚餓的生理需要 ~~ :D :D

gt2686 發表於 2009-11-25 05:39 PM

我想知怎樣提升情緒?

chiukui 發表於 2009-11-26 09:07 PM

點"美顏美肌"???

ado777 發表於 2009-11-27 02:24 AM

[quote]5B#y'yS&gW
3D%CZl5d7T @9eAN\j
身體機能為了補充你因唔食早餐所損失的營養,r j?;S2p
會令你增加下兩餐時的進食意慾,
l7}vn"|S]3o 長期如此,你便會食大個胃,到時你想瘦都難D...e*W0DJ.eVGH@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3331647&ptid=213019][color=#999999]infjlam 發表於 2009-11-24 02:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
5@D9j9B$^ P
0xu4n8H}'z 會唔會到時多左胃氣.....3E,^5C?v8Co
我唔係搞gag3S z*U;rV ^F
我明明冇乜肚(藍)
N1X ~3}Pnk 但個肚總係會有小小谷起~

garmaforlan 發表於 2009-11-27 02:46 AM

I day day eat:yy02:

brother6 發表於 2009-11-27 11:01 PM

其實唔食野點做野 ?

Hunter88 發表於 2009-11-28 12:24 AM

To give you energy.  So simple.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.