娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Lap Hui 發表於 2005-2-5 02:40 PM

[chat]大家出左雙糧未?? 諗住會買咩過年~~~[樂+5積分]

我一陣出去買靚衫,
-i!R,Vig/BQZ 同買條512M Ram upgrade 下部腦:):)
#C~^}"rU+o [color=Orange][size=4][font=黑体]恭喜大家發財[/font][/size][/color]
1zi E C(OLP
sR m4G jb [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-2-9 at 03:57 AM [/i]]

ckklo 發表於 2005-2-6 10:33 AM

定左部 O2 mini ..... 未有貨 :(

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-6 11:31 AM

出完雙糧, 開始好多人陸陸續續, 辭職轉工, 感覺吾係咁好.......

世紀黑日 發表於 2005-2-6 07:42 PM

雙糧?今時還有多少公司會有?

Ricky00893 發表於 2005-2-6 09:09 PM

:(冇雙糧及花紅,但都要比錢屋企!:(

Ricky00893 發表於 2005-2-6 09:15 PM

:(冇雙糧及花紅,但都要比錢屋企!:(

frankie.chan 發表於 2005-2-6 11:38 PM

有双糧冇花紅:o

irisG 發表於 2005-2-7 12:49 AM

;)我想買~~~車啦、表啦、音響啦、LCD TV啦...................乜7都想買:lol:
eVd0Tpqi :(但係~~~我出双糧比人:(
[$j eu1w iC 7o8}`NL4r
C9T Z1g G0B

*lr5OxaM:gu [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=102254&checkid=3eefc[/img]
,RfBXK
'yM3@u!y o4a0oeB:nO
:D不過我都希望人人都有双糧及花紅出:P
fMgLU ^9irasBq
[[i] Last edited by irisG on 2005-2-7 at 02:00 AM [/i]]

bennyhph 發表於 2005-2-7 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]Lap Hui[/i] at 2005-2-5 04:40 PM:3J$ix-B'n6bW#N
我一陣出去買靚衫,B;m8S"~ `b
同買條512M Ram upgrade 下部腦:):)
F'a)G2g8hDU:h [color=Orange][size=4][font=黑体]恭喜大家發財[/font][/size][/color]u?~4K+T?"U6G m
'E8D/m;W#[2]}l
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-2-6 at 10:43 AM [/i]] [/quote]
9|jJt^$o HZ}wRH3x"jV J
我依家都係得128MB-MT[*O;cb
唉~~~~! :(:(:(

奇雲基基 發表於 2005-2-7 07:47 AM

有無D平的 DVD 機介紹...vZSa*F] D@R
邊道買, 幾多$.....:P

Dr.anger 發表於 2005-2-7 10:51 AM

請問做盛行?有雙糧出咁好?

FIRE GUNZ 發表於 2005-2-7 03:22 PM

嘩...太多野想買囉啵..../P5p V Dy z4?O1]7e
買衫啦~DVD機啦~最想既就係想溝返條女~p7`/o4pG H
可憐..到依家都未有女朋友...2月14睇怕都係食自己架喇~

irisG 發表於 2005-2-7 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]FIRE GUNZ[/i] at 2005-2-7 03:22 PM:0zIZ7j["h8Xgr#pv9}
嘩...太多野想買囉啵....
~*|~4N;Vm d3@ 買衫啦~DVD機啦~最想既就係想溝返條女~
%lu UjkJ MP 可憐..到依家都未有女朋友...2月14睇怕都係食自己架喇~ [/quote]
4ETWX+L~4X-B
s1v(@$fR-| t4P/f #hi(`;`6lW
不要灰心,努力,大把女等你溝
&Rx.p{$Ls,r [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=102064&checkid=702f7[/img]

pietro 發表於 2005-2-8 02:59 AM

i wnat to get a new phone too any good suggestions??
%K*~S'o$n"N
&w v [(N }6D X_ i am thinking of the samsung D500

hubert 發表於 2005-2-8 03:05 AM

Yeah..I will buy PSP ar...

hkowl 發表於 2005-2-8 09:53 PM

我想買條.....女

dmcy1980 發表於 2005-2-9 11:50 PM

我買左6對鞋............ 不過出完雙糧我就失業..................

自有者 發表於 2005-2-9 11:58 PM

諗住買mpx220~~好唔好呀?

Lap Hui 發表於 2005-2-10 12:39 AM

衫我買左, 仲著左拜年, 感覺良好:):)
(z*v dS([%K*JL3^$A ram 仲未買得閒去黃金買:(:(

nightmare 發表於 2005-2-10 04:59 AM

我仲係一個學生黎咋....h6Ax|H:q'oT nx-G
不過呢....我都諗左點用錢....
H[$ws#N:s_:},Ds 要買對 like x ape 啦....
iT3QHCcs"C 仲有留d錢買隻大熊情人節俾情人.....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.