娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-11-26 09:22 PM

有無人可以講下菲律賓大屠殺嗎???

.......... 如題 ..........

Winters 發表於 2009-11-26 09:34 PM

[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091126&sec_id=15335&subsec_id=15339&art_id=13459871]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091126&sec_id=15335&subsec_id=15339&art_id=13459871[/url]uDW_ c)u!s

g!dqLg{sT|y&n 師兄其實睇下各大報章都可略知一二:agree:

e_e 發表於 2009-11-27 10:13 AM

我人在台灣呀 .........

12d3 發表於 2009-11-27 10:53 AM

其實我覺得有疑點.
s \WKOBL(v @$P(K /zvQDi/`
1. 假如事件是要 曼古達達圖 不要參選, 常理是脅持他的家人, 直至選舉報名截止或結束. 為什麼要殺害他們呢?G6E m0A CxoT*V V
jK rS2e3xu
2. 如果是仇殺, 為什麼不殺害 曼古達達圖? 難道像電影般, 要他嘗嘗孤獨的滋味?dlo5vhY+JU-pOf
c0zq.Y/{6X:ND'T
3. 如果這是嫁禍, 造成小安帕圖安指使, 則需要生還者, 並到處宣揚. 現在有記者逃脫, 並指出槍手是受命於小安帕圖安行兇.

jojojojoj 發表於 2009-11-27 10:18 PM

[quote]其實我覺得有疑點.
7?a.FiN9UnFf#t_Q,ef
u bc+zW5u1R,pk 1. 假如事件是要 曼古達達圖 不要參選, 常理是脅持他的家人, 直至選舉報名截止或結束. 為什麼要殺害他們呢?
T&d(ymz\ ,|.cH H/H.D.m
2. 如果是仇殺, 為什麼不殺害 曼古達達圖? 難道像電影般, 要他嘗嘗孤獨的滋味?
uzFlAx+gD J_ !vmu5c7mX a ]
3.  ...
PG-p)k;qmI[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3333547&ptid=213234][color=#999999]12d3 發表於 2009-11-27 10:53 AM[/color][/url][/size][/quote]
-ux+BDm2v0w EH9g
_ Q1n p@| 1. 其實一睇就知邊個做, 脅持他家人係冇用, 曼古達達圖係相信於伊斯蘭文化是不傷害婦女, 所以佢先叫佢老婆去, 脅持左又點? 不傷害婦女既信念依舊存在, 如果佢係怕連累親人, 就唔會受恐嚇後仲叫老婆去G)WJ8ZO"~o

#[PL }ajl 2. 唔係唔殺曼古達達圖, 只係邊個去登記就隊邊個, 都冇需要"口徙"時間黎摷你條曼古達達圖出黎
at5k0s } cRo7i X6Tw([;Bs
3. 嫁禍唔係咁易做到, 有隊私人武裝軍隊同咁好火力, 唔係個個得, 而且e家就算冇生還者, 到處宣揚個效果都已經做到. 最重要係嫁禍根本冇意義, 阿羅約夫人對佢d行為一直視若無睹, 有咁好火力, 直接伏佢咪仲合理

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.