娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2009-12-12 08:17 AM

~【家務女傭一問】~

小第會請個女傭,但係唔知道請咩野國家好?有D人話賓記好,有D人又話印記好,有D人居然話泰記好:yy13:TX I KzEqoI
大家有冇經驗啊,可否俾D意見小第啊:yy21: 因為都唔係小事,一請要請2年:yy30:
9S,k(OvzhJc D外傭公司問佢咩野都話好,好L靠唔住:yy31:N] _f u x(c m
有句說話:徳成女傭,搞你老公:yy04::yy04:

vv1668vv 發表於 2009-12-12 09:27 AM

[quote]小第會請個女傭,但係唔知道請咩野國家好?有D人話賓記好,有D人又話印記好,有D人[color=magenta]居然[/color]話泰記好:yy13:se:cx,g W?&W
大家有冇經驗啊,可否俾D意見小第啊:yy21: 因為都唔係小事,一請要請2年:yy30:IX7\Cp6M,L0C
D外傭公司問佢咩野都話好,好L ...%aFH3[z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341497&ptid=214455][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-12 08:17 AM[/color][/url][/size][/quote] W4p]hWXi

:J%YJZ*? R"iN 3J#R/Yy'{;k&WT5x

q/tR8V@t [font=新細明體]何解用“居然”兩字??[/font]
0^mZ P)^K+Y [font=新細明體][/font] "d x%Cq3E+K
[font=新細明體][/font] {Z-G8y;]6P5qO
[font=新細明體][/font]
+TT6g&i4V1a4d~3paQ oI:ij b~C
[font=新細明體]一般回復,可能“行”左[/font][font=Times New Roman, serif]D....[/font][font=新細明體]有興趣聽聽:[/font]3Qg.A-h]!X

`%GPM+K~ [font=新細明體]有時,喱[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]野[/font]
/n$Gy DO\lu [font=新細明體]有少少講“運氣”[/font][font=Times New Roman, serif],[/font][font=新細明體]正所謂 人夾人緣[/font][font=Times New Roman, serif]......[/font]
5HJw[#N#A&T? [font=新細明體]除左睇你點樣管理[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體]仲要睇埋你點樣對待[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]5P+EPm6x#ND-}1G&TWc
[font=新細明體]有[/font][font=Times New Roman, serif]D OK[/font][font=新細明體]既,雇主真系當正好似自己屋企一分子看待。[/font]
T&NR#SA*A| [font=新細明體]有[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]失敗過案就唔駛多講[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font] F%jV^9f#A\
u%f B4O \+i#a R
U RZfkUr
[font=新細明體]遇得到好[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]默默耕耘,肯為自己“落力”[/font][font=Times New Roman, serif]D..[/font]
H ] ?%r7w%aV)?Fj [font=新細明體]搞到頭家 “頭頭是道”。真系唔舍得距返老家[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體]續約續約再續約[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]
[ L|%`"U-hF(l 3J$a%E,VE!pvb*lyb @
[font=新細明體]遇到[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]唔多[/font][font=Times New Roman, serif]OK[/font][font=新細明體]。既話[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]*l8USh Fu7i J
[font=新細明體]仲要幫距執手尾[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]成日擔心有乜野事會發生[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]煩到呢[/font][font=Times New Roman, serif]................[/font]
t"M+Xl LPN;r .s7t)C+R(X/r
yh(L.?;n _&F
[font=新細明體]簽約前,最緊要睇清楚條款![/font]

12d3 發表於 2009-12-12 09:43 AM

轉貼一個故事:K mVh3FRU/n{F)B
w T)i `6XMg1~Ir
鄰居是一個飛機司, 家住愉景灣, 有個賓賓幫佢打掃, 每晚都見到個賓賓出門口倒垃圾, 有一日, 居然見到個飛機司自己倒垃圾,
/E9t6?U HL ~kb 問佢: 個賓賓放o左假? 2d0U1b:N/qR7O$^\Q
飛機司答: 唔係.
!?T yM,x-I 問佢: 咦! 點解要自己倒垃圾呀?
R;C6T*O Zv,D-b 飛機司答: 佢依家係我老婆.

e_e 發表於 2009-12-12 10:34 AM

[quote]小第會請個女傭,但係唔知道請咩野國家好?有D人話賓記好,有D人又話印記好,有D人居然話泰記好:yy13:
$Ma'gOP `})@/UR 大家有冇經驗啊,可否俾D意見小第啊:yy21: 因為都唔係小事,一請要請2年:yy30: Ktf'n7Y%l
D外傭公司問佢咩野都話好,好L ..._5u Lw.D7k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341497&ptid=214455][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-12 08:17 AM[/color][/url][/size][/quote]5@ B-_1m:\ F
印尼丫 , 我屋企個 "波B" 都好正:dev:

thomas701 發表於 2009-12-12 11:41 AM

好嘅 helper  難求呀.......

lamfung2009 發表於 2009-12-12 12:11 PM

我弟弟的家傭,居然暗示他話同佢上床,嚇到我弟弟抄左佢!所以有老公的太太要請家傭要小心,或者請個又老又醜可以放心少少啦!

lamfung2009 發表於 2009-12-12 12:16 PM

還有我一個朋友,佢的非傭搞到同佢老公上床,搶左佢老公,跟住做埋佢老公的太太!離婚後佢而家一個人生活!真慘!

e_e 發表於 2009-12-12 01:40 PM

[quote]還有我一個朋友,佢的非傭搞到同佢老公上床,搶左佢老公,跟住做埋佢老公的太太!離婚後佢而家一個人生活!真慘!
|y|#c^Ru [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341578&ptid=214455][color=#999999]lamfung2009 發表於 2009-12-12 12:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
X6S O$o(P9vt9^ g 我記得曾幾何時 , D港女都係咁妖魔化大陸妹:dev:

Winters 發表於 2009-12-12 02:23 PM

[quote]*i5D%^e"p2H,}
我記得曾幾何時 , D港女都係咁妖魔化大陸妹:dev:
,cN$V?'xE u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341601&ptid=214455][color=#999999]e_e 發表於 2009-12-12 01:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
V1m|%d ]\x"d c 咪係,唔好以為係人都咁隨便先得ga...:haha:

勇勇 發表於 2009-12-12 08:22 PM

[quote]9t*qY*?7j6v-F
| CZMG;i5v$E?
-m9M2lpIoY_l

"\"R)G p)Pg@zpU 何解用“居然”兩字??o2{ L!W]L
/@5d^V.h'] D_7k
^;]PC$~h
&A4}(IfjN7D8z.g
iGqd&V b&TC`)D
一般回復,可能“行”左D....有興趣聽聽:
7J9B5m#Z8}^K7`}0m*Q
?:me%a?V9A/q 有時,喱D野 N[0E$qL
有少少講“運氣”,正所謂 人夾人緣......
O1O6S-TL^7| 除左睇你點樣管理..仲要睇埋你點樣對待...!vnN|whx
有D OK既,雇主真系當正好似自己屋企 ...gT;D-`FZ3vA6T;}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341516&ptid=214455][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-12-12 09:27 AM[/color][/url][/size][/quote]/A&]2H0G.M
真係有d行:haha:F"BD{4H
不過我d朋友都係咁樣答我:D

勇勇 發表於 2009-12-12 08:30 PM

[quote]
t8^R pK\ 印尼丫 , 我屋企個 "波B" 都好正:dev:
FP"x AeE.de [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341553&ptid=214455][color=#999999]e_e 發表於 2009-12-12 10:34 AM[/color][/url][/size][/quote]好多人都係叫我用 印傭,佢地話 印傭 冇咁多朋友,所以人品純好多,佢地仲會幫你做第2間屋嘅家務:)
6jd$TF0VGz7_ 賓賓 好鬼懶,唔會做多餘嘅野(另外俾錢都唔做):haha:

vv1668vv 發表於 2009-12-12 09:17 PM

[quote]
7B"J)\7`F;Z6M 真係有d行:haha:
'v]B%_%a:Pxs 不過我d朋友都係咁樣答我:D J3}({fk G&E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341740&ptid=214455][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-12 08:22 PM[/color][/url][/size][/quote]uj7['RKw }

%@(E#bC&Z(i?v bY(kl1ykz:lg

Q,]f&s^#Dx.x7s [font=新細明體]唔系咩野叫做“行”呢。。。:D :D [/font]fT6J6aL
D6T u+@F(oM

h&pI\ z$[(M&Z [font=新細明體]有無聽過。。。股划彬彬,動慢尼尼[/font][font=Times New Roman, serif]......:naughty: [/font]E6i? VV^ AW;Yi
yX~6T9tn!S%d
[font=新細明體]自己反而覺得 泰泰 都[/font][font=Times New Roman, serif]OK [/font][font=新細明體]嫁[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]感覺有禮貌,友善。。[/font]
yQc%D j\6Tl [font=新細明體]不過常要提醒,口味唔好落鹽落得[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘重手,[/font]
V9uhT nRM,{ [font=新細明體]仲有就系“清潔”意識[/font][font=Times New Roman, serif]..........[/font]
C0X i&H'KF-t W~7FL"sB+z V z
[font=新細明體]分享經驗,較為主觀。。[/font]
p6D [J Q"] [font=新細明體]以前都試過[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]彬彬,尼尼。。。[/font]
8h/F-f iLz&t [font=新細明體]對方主動勤力,企理幫到屋企,愉快經驗當然有。。。[/font]^.d F1Yo

S.w$jB.E [font=新細明體]不過都試過 畀某某 曾經偷偷地 用固網打長途。。[/font]
7d']c,P [ [font=新細明體]后來發現左,同屋子人商量后[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]決定馬上做野,唔留隔夜。。。都试过。。。[/font]
@q"D7N _L 3A)G!N~RR EQ:Yy
P.UJ`9?KTd
[font=新細明體]睇你運氣啦[/font][font=Times New Roman, serif]...:D [/font]

e_e 發表於 2009-12-12 09:42 PM

[quote]好多人都係叫我用 印傭,佢地話 印傭 冇咁多朋友,所以人品純好多,佢地仲會幫你做第2間屋嘅家務:)itMT |#U
賓賓 好鬼懶,唔會做多餘嘅野(另外俾錢都唔做):haha: ...m TKVfM/D,b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341745&ptid=214455][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-12 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
$h#iQk*hj 平均仲要嫩口D TIM:drool:

e_e 發表於 2009-12-12 09:46 PM

[quote]好多人都係叫我用 印傭,佢地話 印傭 冇咁多朋友,所以人品純好多,佢地仲會幫你做第2間屋嘅家務:)
Ll"@ yN,fm 賓賓 好鬼懶,唔會做多餘嘅野(另外俾錢都唔做):haha: ...
$ejks5IA6qA#hf2K M [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3341745&ptid=214455][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-12 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote] Sp5uI9N%K ~*X
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-166241-1-15.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-166241-1-15.html[/url]
4C;`'] I]\c F :dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.