娛樂滿紛 26FUN's Archiver

coolyiceman 發表於 2009-12-12 06:05 PM

那幾首是你最喜歡的TVB劇集主題曲?

[i=s] 本帖最後由 coolyiceman 於 2009-12-12 08:50 PM 編輯 [/i]
R?0Y+H`'j;@;Clo
r*`5g{$](E,sn 祝君好-(張智霖) A uL.?;n4ON
[url=http://www.youtube.com/watch?v=xUANvX7N9s8]http://www.youtube.com/watch?v=xUANvX7N9s8[/url]
S5xxM yZ:tb pPd-i)M
歲月的童話-(羅嘉良)#FvpMU&D1h
[url=http://www.youtube.com/watch?v=-cNJjJOW4Ao]http://www.youtube.com/watch?v=-cNJjJOW4Ao[/url]IQ*wH\fcI\:G

Z\"f8L1Wi(K1q Dn 歲月如歌-(陳奕迅)%V-F+]*J*} @
[url=http://www.youtube.com/watch?v=a6TleFKR-SQ]http://www.youtube.com/watch?v=a6TleFKR-SQ[/url]
Ks(X+d+m9y
O'~u i;K+M#X 心計-(李克勤)&|N W)~O{ V-C
[url=http://www.youtube.com/watch?v=mNFudXrNAn8]http://www.youtube.com/watch?v=mNFudXrNAn8[/url]
/T#V%^8i+E:Q7c B y%p "bO8E["OZZOE N U
講不出聲-(關菊英)
Uf8[D6L2KN@ [url=http://www.youtube.com/watch?v=02PLdILLUWA]http://www.youtube.com/watch?v=02PLdILLUWA[/url]
}%a#\'K7lb{
A!Cv"W7bci%H!e 歲月風雲-(李克勤-小剛 (周傳雄)合唱)+f4g E]H]d,un"W
[url=http://www.youtube.com/watch?v=tU9wfGMmYCQ]http://www.youtube.com/watch?v=tU9wfGMmYCQ[/url]
v W!Cg(fe L UDO} M
無心害你-(關菊英)
O O1ZV*E$y&IP [url=http://www.youtube.com/watch?v=ZCd_1r0Ebzw]http://www.youtube.com/watch?v=ZCd_1r0Ebzw[/url]b;]t Y'_5HP
g!L+_W9g O o
中間人-(古巨基、側田主唱)qn$N:fcv/m
[url=http://www.youtube.com/watch?v=0h2HKoEAiLI]http://www.youtube.com/watch?v=0h2HKoEAiLI[/url]8PH{s6L d%R0am

G6mnr)Eb^ 攻心計-(關菊英)
AE*rmcE [url=http://www.youtube.com/watch?v=9fZFa-fY9kU]http://www.youtube.com/watch?v=9fZFa-fY9kU[/url]G8i$nR.sv@%C
1M+p {8N \ \
富貴門-(羅嘉良)
z7M_7|d+@ [url=http://www.youtube.com/watch?v=nRDdQiuyen4]http://www.youtube.com/watch?v=nRDdQiuyen4[/url]
y)D|4~cw%~c%u
7a [-mM Q)`qP{ 鑽禧-(關淑怡)
)gHJ'BS+y_s [url=http://www.youtube.com/watch?v=U4Od9o2Stk8]http://www.youtube.com/watch?v=U4Od9o2Stk8[/url] B y5p3svO~}

OFA]dn 准我留下(羅嘉良)(iY7]$Dbt
http://www.youtube.com/watch?v=sWQuYfb3oQ4T.Ry`h!Zu
2YG WG$F)\m
天地有情-(羅嘉良)
;EU-zeX1?)NY http://www.youtube.com/watch?v=BePYcouZmLo

bobo21 發表於 2009-12-12 07:47 PM

我選咗菊姐的[講不出聲], 但更喜歡的是梅姐的[心債].

coolyiceman 發表於 2009-12-12 08:53 PM

我一直都仔係羅嘉良fan~~~
w*Saq@kot| E_ 不過tvb 有d主題曲又真仔係好好聽

CK銘 發表於 2009-12-16 08:17 PM

我中意無心害你......f6DP3rFG{i
and心計

Paul71 發表於 2009-12-16 08:47 PM

「爸爸閉翳」主題曲)j/r~`~"S:H,ZS!{3c{
陳奕迅 - 親近 p)|u8b2e8S/G
[url=http://www.youtube.com/watch?v=_dTx89ll_SY]http://www.youtube.com/watch?v=_dTx89ll_SY[/url] x U4gR{4`
#yh|Qd?(y!I
One of my favorite TVB songs...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.